{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki Modified TL1000S [Tidl. motorcykel] 1998

993 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Anders F
Mand | 49 år | Oprettet: 1. jun 2009


Suzuki Modified TL1000S

Årgang:
1998
Motor:
Dele af min tekst er stjålet fra ham der har modificeret cyklen. Sebastian fra Odense.. Håber han synes det er ok :-)

01 motor med Custom byggede knaster for mere bund og mellemområde.

Ca 125 på hjulet, og er ikke at sammenligne med standard motor. Den her trækker bare ondt i hele området :-)

Motoren har nu gået ca 40.000
Hestekræfter
Ca 125 på hjulet.

100Nm ved 7000rpm

80Nm ved 2500rpm Den holder topeffekten helt op til 10500rpm, hvilket giver mulighed for at holde samme effekt under alle gearskift

Fælge
Fra GSXR1000 K8.
6x17 og 3,5 x17
Dæk
120/70X17
190/55X17
Banedæk :-). Super bløde, kører ikke ret meget så prioriterer vejgrebet !
Topfart
Med denne gearing vel ca 260
Tuning


- Moddet luftfilter kasse med tragte til indsprøjtning og låg
lavet om til filter, samt udvidet snorkel

- Fuld akrapovic udstødningsanlæg

- Powercommander 3 USB med map til hver cyllinder justeret
ved MR. DYNO himself!

- Custom knaster med løft på 1mm mere for og 0.8mm mere
bag

- Diverse småting

Dette giver til sammen en væsentligt bedre bund og mellemområde og en mindre forøgelse på toppen.
Styling
- Komplet Akrapovic anlæg 2-2 med titaniums
potter

- Powercommander 3USB + map til hver enkel cyllinder

- Komplet forgaffel fra en GSX1000R k4 Guld
eloxeret med radial bremser, og sorte
inderben og sorte armerede slanger

- Radial bremsemaster fra en GSX1000R k4

- Öhlins bag-dæmper

- Lindemann Engineering bagfjeder tilpasset min vægt

- FG Gubellini carbon styrdæmper med 24
justeringer

- Forstærket bagsvinger fra TLR

- Stage 3 knaster

- Sorte letvægts aluskruer overalt hvor der må
skiftes

- Spritnyt DID 525erv race guld eloxeret kæde, med
letvægts tandhjul

- 2 stemplet bagkaliber/master fra GSX1000R k4
i guld med nye klodser

- Rizoma greb

- Pazzo fuld justerbare greb i kort udgave

- Fabbri kåbeglas

- Creative precision fodhvilere

- UK lygte med H4 pærer

- LED baglygte

- 5x klarlak

- LOS Crash Bobbins Protection

- Carbon forskærm (malet)

- Carbon heelpads

- Carbon styrender

- Cateye blinklys

- ZX9r spejle

Og en del mere jeg sikkert har glemt i farten

Vægtbesparelse cirka i alt: i området af 15kg
6kg akrapovic
2kg Öhlins bagdæmper
3kg diverse carbon + fjernede dele
2kg radial gaffel
1kg letvægts tandhjul, kæde og skift fra 530´er kæde til 525

Dvs tørvægt på langt under standarden :D
Omkring 175 kg
Ekstraudstyr
Ond lyd !!!!
Bemærkninger
Kommentar fra en ven der både kører og racer på TL1000S og TL1000R, er at denne cykler motermæssigt er begge cykler overlegen. Og at køreegenskaberne slet ikke kan sammenlignes med en alm TL1000S :-)

Det er fedt at det bare dur' det her :-)


SOLGT 06092015
Kommentér på:
Suzuki Modified TL1000S
Annonce