Suzuki Modified TL1000S [Tidl. motorcykel] 1998
993 visninger
|
Oprettet:
Suzuki Modified TL1000S
Årgang:
1998
Motor:
Dele af min tekst er stjålet fra ham der har modificeret cyklen. Sebastian fra Odense.. Håber han synes det er ok :-)
01 motor med Custom byggede knaster for mere bund og mellemområde.
Ca 125 på hjulet, og er ikke at sammenligne med standard motor. Den her trækker bare ondt i hele området :-)
Motoren har nu gået ca 40.000
01 motor med Custom byggede knaster for mere bund og mellemområde.
Ca 125 på hjulet, og er ikke at sammenligne med standard motor. Den her trækker bare ondt i hele området :-)
Motoren har nu gået ca 40.000
Hestekræfter
Ca 125 på hjulet.
100Nm ved 7000rpm
80Nm ved 2500rpm Den holder topeffekten helt op til 10500rpm, hvilket giver mulighed for at holde samme effekt under alle gearskift
100Nm ved 7000rpm
80Nm ved 2500rpm Den holder topeffekten helt op til 10500rpm, hvilket giver mulighed for at holde samme effekt under alle gearskift
Fælge
Fra GSXR1000 K8.
6x17 og 3,5 x17
6x17 og 3,5 x17
Dæk
120/70X17
190/55X17
Banedæk :-). Super bløde, kører ikke ret meget så prioriterer vejgrebet !
190/55X17
Banedæk :-). Super bløde, kører ikke ret meget så prioriterer vejgrebet !
Topfart
Med denne gearing vel ca 260
Tuning
- Moddet luftfilter kasse med tragte til indsprøjtning og låg
lavet om til filter, samt udvidet snorkel
- Fuld akrapovic udstødningsanlæg
- Powercommander 3 USB med map til hver cyllinder justeret
ved MR. DYNO himself!
- Custom knaster med løft på 1mm mere for og 0.8mm mere
bag
- Diverse småting
Dette giver til sammen en væsentligt bedre bund og mellemområde og en mindre forøgelse på toppen.
Styling
- Komplet Akrapovic anlæg 2-2 med titaniums
potter
- Powercommander 3USB + map til hver enkel cyllinder
- Komplet forgaffel fra en GSX1000R k4 Guld
eloxeret med radial bremser, og sorte
inderben og sorte armerede slanger
- Radial bremsemaster fra en GSX1000R k4
- Öhlins bag-dæmper
- Lindemann Engineering bagfjeder tilpasset min vægt
- FG Gubellini carbon styrdæmper med 24
justeringer
- Forstærket bagsvinger fra TLR
- Stage 3 knaster
- Sorte letvægts aluskruer overalt hvor der må
skiftes
- Spritnyt DID 525erv race guld eloxeret kæde, med
letvægts tandhjul
- 2 stemplet bagkaliber/master fra GSX1000R k4
i guld med nye klodser
- Rizoma greb
- Pazzo fuld justerbare greb i kort udgave
- Fabbri kåbeglas
- Creative precision fodhvilere
- UK lygte med H4 pærer
- LED baglygte
- 5x klarlak
- LOS Crash Bobbins Protection
- Carbon forskærm (malet)
- Carbon heelpads
- Carbon styrender
- Cateye blinklys
- ZX9r spejle
Og en del mere jeg sikkert har glemt i farten
Vægtbesparelse cirka i alt: i området af 15kg
6kg akrapovic
2kg Öhlins bagdæmper
3kg diverse carbon + fjernede dele
2kg radial gaffel
1kg letvægts tandhjul, kæde og skift fra 530´er kæde til 525
Dvs tørvægt på langt under standarden :D
Omkring 175 kg
potter
- Powercommander 3USB + map til hver enkel cyllinder
- Komplet forgaffel fra en GSX1000R k4 Guld
eloxeret med radial bremser, og sorte
inderben og sorte armerede slanger
- Radial bremsemaster fra en GSX1000R k4
- Öhlins bag-dæmper
- Lindemann Engineering bagfjeder tilpasset min vægt
- FG Gubellini carbon styrdæmper med 24
justeringer
- Forstærket bagsvinger fra TLR
- Stage 3 knaster
- Sorte letvægts aluskruer overalt hvor der må
skiftes
- Spritnyt DID 525erv race guld eloxeret kæde, med
letvægts tandhjul
- 2 stemplet bagkaliber/master fra GSX1000R k4
i guld med nye klodser
- Rizoma greb
- Pazzo fuld justerbare greb i kort udgave
- Fabbri kåbeglas
- Creative precision fodhvilere
- UK lygte med H4 pærer
- LED baglygte
- 5x klarlak
- LOS Crash Bobbins Protection
- Carbon forskærm (malet)
- Carbon heelpads
- Carbon styrender
- Cateye blinklys
- ZX9r spejle
Og en del mere jeg sikkert har glemt i farten
Vægtbesparelse cirka i alt: i området af 15kg
6kg akrapovic
2kg Öhlins bagdæmper
3kg diverse carbon + fjernede dele
2kg radial gaffel
1kg letvægts tandhjul, kæde og skift fra 530´er kæde til 525
Dvs tørvægt på langt under standarden :D
Omkring 175 kg
Ekstraudstyr
Ond lyd !!!!
Bemærkninger
Kommentar fra en ven der både kører og racer på TL1000S og TL1000R, er at denne cykler motermæssigt er begge cykler overlegen. Og at køreegenskaberne slet ikke kan sammenlignes med en alm TL1000S :-)
Det er fedt at det bare dur' det her :-)
SOLGT 06092015
Det er fedt at det bare dur' det her :-)
SOLGT 06092015
Suzuki Modified TL1000S
jun 2009
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 6
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 23 Svar: 1.421
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 301
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Svar: 16
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 34
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 227
feb 2010
Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 474
mar 2015
Følger: 1 MC-er: 1
apr 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 27
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 451
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 52
apr 2014
Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 441
jun 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 68
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 47
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.681
jun 2011
Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 193
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 52
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166