{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki RM 250 [Tidl. motorcykel] 2002

1.160 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Søren Bøgh N
Mand | 47 år | Oprettet: 25. nov 2008


Suzuki RM 250

Årgang:
2002
Motor:
Motor: 249.6 ccm

1 cylinder, 2-takter

Vandkølet med Reed-ventil. AETC udstødnings regulering.

Kompression: 8.4:1

Boring x slaglængde: 70 x 66.4 mm

Effekt: 54 hk (39 kW)

Effekt/Vægt-forhold: 0,56 hk/kg (0,41 kW/kg)

Moment: 46.5 Nm @ 7500 omdr.

Benzin system: 1 stk, Keihin 38 SS,

Drivkraft: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. Kick-start.

Affjedring for: Hydraulisk teleskopforgaffel. Upside Down. Luftunderstøttet. 300 mm fjedervandring. Ø 49 mm gaffelben.

Affjedring bag: Full-Floater mono affjedring. 315 mm fjedervandring. Justerbar fjederforspænding og returdæmpning.

Bremser for: 250 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 2 stempler.

Bremser bag: 220 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 2 stempler.

Total længde: 217,0 cm

Sædehøjde: 96,0 cm

Frihøjde: 35,5 cm

Aksel afstand: 147,0 cm

Tank kapacitet: 8,0 l
Hestekræfter
54 hk (39 kW)
Fælge
For: 80/100 x 21 på 1.60"" fælg
Bag: 110/100 x 19 på 1.85"" fælg
Dæk
For: 80/100 x 21 på 1.60"" fælg
Bag: 110/100 x 19 på 1.85"" fælg
Topfart
150 km/t
Tuning
Ingen - der er også rigeligt med kræfter helt standard.
Styling
Heller ingen.
Ekstraudstyr
Så lidt som overhovedet muligt - altså intet.
Bemærkninger
Absolut en potent lille markræser, der larmer, ryger og fremkalder smil så store, at de ikke kan være inde i hjelmen.

Og så trækker den helt urimeligt - man skal være særlig opmærksom på, at holde fast med begge hænder. Og så får man straks lyst til, at give den et gear mere.

Passet og plejet (forrige ejer var god ved den!), så den fremstår aldeles velholdt og regulær på trods af det er en brugsgenstand.
Kommentér på:
Suzuki RM 250
Annonce