Honda CBR 954 StreetBlade 2002
2.661 visninger
|
Oprettet:
Honda CBR 954 StreetBlade
Årgang:
2002
Motor:
4 cylindret vandkølet rækkemotor med 2 overliggende knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder.
Volumen 954ccm
Indsprøjtning med spjældhuse og udstødningsregulering
Volumen 954ccm
Indsprøjtning med spjældhuse og udstødningsregulering
Hestekræfter
151 Hk efter bogen standard ved 11.250 o/min
105 Nm ved 9.500 o/min
138 på hjulet (målt ved åbent hus i Skodborg MC) med forrige udstødning.
105 Nm ved 9.500 o/min
138 på hjulet (målt ved åbent hus i Skodborg MC) med forrige udstødning.
Fælge
Enkei alufælge fra SP2 tilpasset til Bladen
3,5" foran og 6" i bag
3,5" foran og 6" i bag
Dæk
Hvad der lige byder sig lige nu er det Pirelli Sportmax i størrelse
120/70 ZR17 foran og 190/50 ZR17 i bag
120/70 ZR17 foran og 190/50 ZR17 i bag
Topfart
272 km/t efter revyen, og det skal nok passe.
Men den er ikke sjov over 150 i denne udgave...
Men den er ikke sjov over 150 i denne udgave...
Tuning
Intet endnu, men Power Commander er indkøbt. Der skal lidt indkøring til med den udstødning.
Styling
Forlygte fra MT-03 med LSL beslag
Sargent sæde, den ændrede kørestilling kræver lidt mere fyld.
Ændret topbro og styr
Spejle på styrender
Quick lock tankdæksel
Wave-ish bremseskiver
Fight machines bellypan
Custom ram air intake
LED blink
Fælge fra SP-2
Folie
Steen & Stoffer
Sargent sæde, den ændrede kørestilling kræver lidt mere fyld.
Ændret topbro og styr
Spejle på styrender
Quick lock tankdæksel
Wave-ish bremseskiver
Fight machines bellypan
Custom ram air intake
LED blink
Fælge fra SP-2
Folie
Steen & Stoffer
Ekstraudstyr
Bobbins
Øhlins indmad I forgaffel
Øhlins dæmper I bagenden.
Øhlins indmad I forgaffel
Øhlins dæmper I bagenden.
Bemærkninger
Cyklen blev egentlig indkøbt til banecykel og blev også bygget om til det, men kom aldrig på bane. Med to små børn må jeg indse at prioriteringen af tiden er blevet anderledes.
Og tankerne omkring det at køre MC er også ændret, man skal jo hjem hver gang. Derfor denne ombygning, cyklen trækker og kører jo fedt, så der skulle bare ændres i kørestillingen så det er mere behageligt at køre pænt
Intet er ændret så det ikke kan ændres tilbage igen, da Bladen i original trim efter min mening er en af de fedeste cykler der findes.
For at følge denne trend er cyklen folieret standard lakken ikke er ødelagt.
Folie arbejdet er lavet af www.super-sign.dk tak til Quist.
Kommende projekter er:
Power Commander
Rulning
Rearsets
Ny speedometer opsætning
En lille vindskærm
Så Friis Custom har stadig lidt projekter til garagen...
Og tankerne omkring det at køre MC er også ændret, man skal jo hjem hver gang. Derfor denne ombygning, cyklen trækker og kører jo fedt, så der skulle bare ændres i kørestillingen så det er mere behageligt at køre pænt
Intet er ændret så det ikke kan ændres tilbage igen, da Bladen i original trim efter min mening er en af de fedeste cykler der findes.
For at følge denne trend er cyklen folieret standard lakken ikke er ødelagt.
Folie arbejdet er lavet af www.super-sign.dk tak til Quist.
Kommende projekter er:
Power Commander
Rulning
Rearsets
Ny speedometer opsætning
En lille vindskærm
Så Friis Custom har stadig lidt projekter til garagen...
Honda CBR 954 StreetBlade
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 33 MC-er: 6 Emner: 56 Svar: 948
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 451
Nå, tror at jeg skal have en portion Chokobomber.
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 9 Emner: 40 Svar: 1.062
jun 2015
Følger: 1 MC-er: 1
feb 2006
Følger: 36 Følgere: 10 MC-er: 16 Emner: 9 Svar: 269