Bimota SB6 1994
16.128 visninger
|
Oprettet:
Bimota SB6
Årgang:
1994
Motor:
Indreg første gang 18.7.95 Stelnr 281, serie 1
Standard GSX11W med Bimota luftfilterkasse og Bimota 4i1i2 udst. anlæg
1074 cm3
Standard GSX11W med Bimota luftfilterkasse og Bimota 4i1i2 udst. anlæg
1074 cm3
Hestekræfter
156 opgivet
Fælge
Antera alu
3.5x17
5.5x17
3.5x17
5.5x17
Dæk
Battlax BT56
120/60-17
180/55-17
120/60-17
180/55-17
Topfart
Rigeligt... Speedometer slutter ved 320.
Mcrevy siger 280-290
Skulle kunne rende over 270 ægte kmt på en god dag og et langt stykke autobahn
Mcrevy siger 280-290
Skulle kunne rende over 270 ægte kmt på en god dag og et langt stykke autobahn
Tuning
Kit udst. La Franconi (RISERVATO COMPETIZIONI ;-) )
43 tand aluhjul bag
Factory cold air intake system kit.
Dynojet jetkit (GSXR1100W) (er indkøbt, ej monteret endnu)
6 Trinsgearkasse (er indkøbt, ej monteret endnu)
Suzuki Kit knaster (er indkøbt, ej monteret endnu, bliver det måske heller ikke)
Drømmer om fladspjælds Keihins, 1200+ cc, NOS eller turbo....
og drømme er gratis :-)
Plan:
Keihin 41 fladspjæls men det kræver at stellet moddes der er ikke plads :-(
Måske 750 CDI skulle kunne få da stakkels gamle 1100 til lige at dreje lidt xtra omdr ud i det røde :-)
Måske portet top...
Xtra plan til når jeg har rigtig god tid....
Går og sysler med at bygge (og det er absolut kun på tankestadiet, gi mig 1-20 år) at bygge en 750er reservemotor med sprøjt. (ala SB7) har en racer kruptap til en 750 liggende og det er da næsten synd den ikke blir brugt :-)
43 tand aluhjul bag
Factory cold air intake system kit.
Dynojet jetkit (GSXR1100W) (er indkøbt, ej monteret endnu)
6 Trinsgearkasse (er indkøbt, ej monteret endnu)
Suzuki Kit knaster (er indkøbt, ej monteret endnu, bliver det måske heller ikke)
Drømmer om fladspjælds Keihins, 1200+ cc, NOS eller turbo....
og drømme er gratis :-)
Plan:
Keihin 41 fladspjæls men det kræver at stellet moddes der er ikke plads :-(
Måske 750 CDI skulle kunne få da stakkels gamle 1100 til lige at dreje lidt xtra omdr ud i det røde :-)
Måske portet top...
Xtra plan til når jeg har rigtig god tid....
Går og sysler med at bygge (og det er absolut kun på tankestadiet, gi mig 1-20 år) at bygge en 750er reservemotor med sprøjt. (ala SB7) har en racer kruptap til en 750 liggende og det er da næsten synd den ikke blir brugt :-)
Styling
Orig. Bimota
Kulfiber hist og kulfiber pist.
Fræste alusager.
Uorig grimme hvideplast blink foran, badr.
Kulfiber hist og kulfiber pist.
Fræste alusager.
Uorig grimme hvideplast blink foran, badr.
Ekstraudstyr
Nix det vejer.
MRA tonet kåbeglas udskæringer til brug med Superbikestyr.
Super afkortet kåbeglas ukendt mærke til brug med
superbikestyr.
LSL Superbikestyr (cross/fighterstyr) og bro monteret på orig Bimota gaffelbro TÜV godkendt
Orig Bodykit (tanksæde) til trackdays let skrammet
½ kåbe orig modificeret til trackdays let skrammet
Xtra sæt orig forlygter
42 tands orig gearing
Xtra Mikuni karburatorer fra SB6R
Orig komplet orig udst m. lydpotter til trackdays m. støjgrænser
Xtra orig clipon styr med kontakter
Xtra tank
Bimotaflag til flagstangen :-)
MRA tonet kåbeglas udskæringer til brug med Superbikestyr.
Super afkortet kåbeglas ukendt mærke til brug med
superbikestyr.
LSL Superbikestyr (cross/fighterstyr) og bro monteret på orig Bimota gaffelbro TÜV godkendt
Orig Bodykit (tanksæde) til trackdays let skrammet
½ kåbe orig modificeret til trackdays let skrammet
Xtra sæt orig forlygter
42 tands orig gearing
Xtra Mikuni karburatorer fra SB6R
Orig komplet orig udst m. lydpotter til trackdays m. støjgrænser
Xtra orig clipon styr med kontakter
Xtra tank
Bimotaflag til flagstangen :-)
Bemærkninger
22/4-06
Så fik jeg den endelig hjem :-)
Hmm den er sq egentlig pænere end jeg havde frygtet. (købt på ebay - ubeset!)
Tror egentlig på sælgers udsagn om at den ikke har kørt ret meget på det sidste.
Slet ikke hans stil, at køre med 300 i timen. Han skulle bare lige prøve at have en Bimota.
Hans garage/lade rummede en hel del mcer. Bla. En sjælden Triumph Trx75 Hurricane, en racetrimmet Triton, En stor guzzi med sidevogn, en ældre Speed triple og en række andre cykler, mest Triumph.
Så det første han bemærkede var, at jeg havde den rigtige trøje på (en fra Triumph owners club DK).
Førstehåndindtryk:
•Der er en skade i lak på stel….lidt af en søforklaring med at den blev smidt op af væggen….Nå jeg er sq ligeglad prisen var derefter. God undskyldning for at polere stellet eller skaffe nogen carbongejlstelbeskyttere.
•Lyset virker ikke korrekt, typisk italiensk elektronik, skulle være fatningerne der vist er et kendt prob på modellen.
•1 gear for lavt, 2 gear for højt til bykørsel….. efter min smag. Nå den kan jo altid geares lidt eller måske en 6 trinskasse fra en 7½
• rasler sq lidt, nok en alt for slap kæde, kobling og knastkæde…..
•B-et på den ene side er vendt forkert, skulle være orig (klistermærkemanden på Bimota må have røget hash den dag)
•Hydkobling er ikke lige mig :-(
•Den er uden tvivl hurtigt, selv om hjemturen var i hygge tempo. Pludselig ligger man og laller afsted med 180-200. En cykel der virkelig er tilpasset det danske klippekortsys. Tænk hvis man kom til at smide den op i 2. gear.
•Lyden er lidt tam, skulle nok have sparet op til en SB8 istedet .
•Den har en del brugt-spor, men ikke noget grelt (fx har nøgler ridset forgaffelbroen og der er rust på mange skruer) viser bare at det er en Bimota der er blevet brugt og ikke været på værksted hele tiden med underlige elektriske fejl osv. Den ska nok blive fin igen, eller måske ikke. Lidt skrammer passer sq godt til mit temperament, eller bliver man sq for øm over sagerne. Tælleren har lige rundet 27K nu.
•Spejlene er meget pæne, men fuldstændig ubrugelige til andet en at kigge på sig selv.
•Kørestillingen er egentlig meget venlig. Måske fordi jeg vænnet mig til noget mere ekstremt.
•Fuck hvor må det være dyrt at ligge den ned alt er i kulfiber og sikkert svært at skaffe :-/
•Den er nærmest orig, så vidt mit øje kan se. Andre blink foran.
•Tankdæksel og tank var jeg sq ikke gode venner med ved det første tankstop. Dækslet skulle jeg lige mosle lidt med før jeg fattede systemet. Og der er en kant i tanken der fik benzin til at sprøjte op af tanken ….. fuck!
•Mange detaljer er ekstremt flotte
•Mange detaljer er ekstremt tacky, fx kontakter, masterpumper fra Suzuki, batteriets placering og wiring ligner noget juks osv. badr
Nu lyder det måske lidt negativt :-). Men tag ikke fejl jeg er glad for den. Er bare født som en negativ brokrøv.
Cyklen blev kørt til Padborg på tyskplade og derefter fik den en klisterplade.
Ikke helt efter bogen, burde have afmeldt den i Tyskland. men det gik, jo nok alligevel.
23/4-06
Hvad skal jeg egentlig med den?
Fandme et godt spørgsmål. Lidt af et ups bud, fordi jeg ikke syntes en anden karl skulle have den for billigt.
Nå men min første intension var at rive den på banen. Men alt det forbande kulfiber er jo så forbandet dyrt hvis (når) man vælter. Markedet svømmer ikke ligefrem med racer glasfiber til sådan en gammel forholdsvis sjælden cykel.
Nå men en kåbe fra en anden cykel kunne jo nok tilpasses.
Så er der jo også det at en mere moderne 600 til samme pris eller billigere nok ville være hurtigere på banen.
Indreg den, og beholde den kunne jeg godt finde på. Men der skal lige gå et stykke tid ….. ikke flere penge og kørekortet er betinget frakendt 1,5 år endnu pga fart.. 
Så det ender måske med at jeg sælger den videre eller bytter den med noget mere moderne uafg.
Hvis nogen bare skal ha sårn en SB6 og gir mig et bud jeg ikke kan afslå.
Så fik jeg den endelig hjem :-)
Hmm den er sq egentlig pænere end jeg havde frygtet. (købt på ebay - ubeset!)
Tror egentlig på sælgers udsagn om at den ikke har kørt ret meget på det sidste.
Slet ikke hans stil, at køre med 300 i timen. Han skulle bare lige prøve at have en Bimota.
Hans garage/lade rummede en hel del mcer. Bla. En sjælden Triumph Trx75 Hurricane, en racetrimmet Triton, En stor guzzi med sidevogn, en ældre Speed triple og en række andre cykler, mest Triumph.
Så det første han bemærkede var, at jeg havde den rigtige trøje på (en fra Triumph owners club DK).
Førstehåndindtryk:
•Der er en skade i lak på stel….lidt af en søforklaring med at den blev smidt op af væggen….Nå jeg er sq ligeglad prisen var derefter. God undskyldning for at polere stellet eller skaffe nogen carbongejlstelbeskyttere.
•Lyset virker ikke korrekt, typisk italiensk elektronik, skulle være fatningerne der vist er et kendt prob på modellen.
•1 gear for lavt, 2 gear for højt til bykørsel….. efter min smag. Nå den kan jo altid geares lidt eller måske en 6 trinskasse fra en 7½
• rasler sq lidt, nok en alt for slap kæde, kobling og knastkæde…..
•B-et på den ene side er vendt forkert, skulle være orig (klistermærkemanden på Bimota må have røget hash den dag)
•Hydkobling er ikke lige mig :-(
•Den er uden tvivl hurtigt, selv om hjemturen var i hygge tempo. Pludselig ligger man og laller afsted med 180-200. En cykel der virkelig er tilpasset det danske klippekortsys. Tænk hvis man kom til at smide den op i 2. gear.
•Lyden er lidt tam, skulle nok have sparet op til en SB8 istedet .
•Den har en del brugt-spor, men ikke noget grelt (fx har nøgler ridset forgaffelbroen og der er rust på mange skruer) viser bare at det er en Bimota der er blevet brugt og ikke været på værksted hele tiden med underlige elektriske fejl osv. Den ska nok blive fin igen, eller måske ikke. Lidt skrammer passer sq godt til mit temperament, eller bliver man sq for øm over sagerne. Tælleren har lige rundet 27K nu.
•Spejlene er meget pæne, men fuldstændig ubrugelige til andet en at kigge på sig selv.
•Kørestillingen er egentlig meget venlig. Måske fordi jeg vænnet mig til noget mere ekstremt.
•Fuck hvor må det være dyrt at ligge den ned alt er i kulfiber og sikkert svært at skaffe :-/
•Den er nærmest orig, så vidt mit øje kan se. Andre blink foran.
•Tankdæksel og tank var jeg sq ikke gode venner med ved det første tankstop. Dækslet skulle jeg lige mosle lidt med før jeg fattede systemet. Og der er en kant i tanken der fik benzin til at sprøjte op af tanken ….. fuck!
•Mange detaljer er ekstremt flotte
•Mange detaljer er ekstremt tacky, fx kontakter, masterpumper fra Suzuki, batteriets placering og wiring ligner noget juks osv. badr
Nu lyder det måske lidt negativt :-). Men tag ikke fejl jeg er glad for den. Er bare født som en negativ brokrøv.
Cyklen blev kørt til Padborg på tyskplade og derefter fik den en klisterplade.
Ikke helt efter bogen, burde have afmeldt den i Tyskland. men det gik, jo nok alligevel.
23/4-06
Hvad skal jeg egentlig med den?
Fandme et godt spørgsmål. Lidt af et ups bud, fordi jeg ikke syntes en anden karl skulle have den for billigt.
Nå men min første intension var at rive den på banen. Men alt det forbande kulfiber er jo så forbandet dyrt hvis (når) man vælter. Markedet svømmer ikke ligefrem med racer glasfiber til sådan en gammel forholdsvis sjælden cykel.
Nå men en kåbe fra en anden cykel kunne jo nok tilpasses.
Så er der jo også det at en mere moderne 600 til samme pris eller billigere nok ville være hurtigere på banen.
Indreg den, og beholde den kunne jeg godt finde på. Men der skal lige gå et stykke tid ….. ikke flere penge og kørekortet er betinget frakendt 1,5 år endnu pga fart.. 
Så det ender måske med at jeg sælger den videre eller bytter den med noget mere moderne uafg.
Hvis nogen bare skal ha sårn en SB6 og gir mig et bud jeg ikke kan afslå.
Bimota SB6
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 46 Annoncer: 3 Emner: 22 Svar: 96
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Kan se at man kan få kørende for 3500 eur... Dvs min er nærmest ingenting værd....'
og så er der ellers priser helt op til en på ebay i UK til 8000 pund....der må sku der være dansk afgift på så - vidste ikke de havde indført det i GB??
Flemming jeg kan ikke rigtig se at du kan byde mig en pris jeg vil sælge for i den stand den er i nu...jeg er nok nødt til at tage mig sammen og selv at skrue den sammen. Havde egentlig tænkt mig at lave den til mig selv- men det har jeg så tænkt over længe
Men du er selvfølgelig velkommen til at se den, står ved Vejle.
pt har jeg masser af tid og kan fanges på 24404787
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 46 Annoncer: 3 Emner: 22 Svar: 96
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Tjaa det har jeg sq ikke lige en pris på...
Den er absolut ikke i salgsklar/køreklar stand....står og hænger meget forsømt i et hjørne.
Så lige nu er det det man kalder et projekt - for at sige det meget diplomatisk.
Skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke jeg vil sælge for det du vil give.
Men du kan da komme forbi og se den -
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 46 Annoncer: 3 Emner: 22 Svar: 96
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Nej det er det ikke....
Det er den første generation vandkølede gsxr...
Desværre kunneman næsten sige.....
En Hayabusa, olibrænder eller en Gsxr1000 motor ligger der stumper til på alle hylder.....
1100W? næ den blev aldrig populær blandt racere eller på dragstiben.
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 347
Nu er det muligvis et dumt spørgsmål, men er det en af de gamle olie kogere der ligger i stellet på sådan en latin lover der?
okt 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 128
Hehe… Helt sikker, god historie :oD - ”jamen de har jo de rigtige mål, og masser af mønster, hvad er der så galt..?!?” :o/
…… er den født som 600? – imellem os, ja……… ;oP
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.796
sjælden sag du har der. Kiggede lige forbi dit galleri for at se hvad du skal have justeret - men det er måske banegeden?
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2
Hej P
har du en komplet kåbe til SB6 ?
JUL Erling
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 311
og forresten...
den epoxy bro er kun en prototype for at se om alle hullers placeringer osv passede .. hvilket var godt nok da det viste sig at vi havde målt 4 mm forkert på gaffelbenene :o)
Jeg har fået en som har en CNC fræser til at lave den, men jeg har selv være med til at bestemme formen osv, hvordan det skulle ende med at se ud og jeg er meget tilfreds med resultatet.
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 311
vidste ikke at GSXR1100 motoren kun havde 5 gear, men sådan lærer man jo noget nyt af og til :o)
Sikkert en udemærket ide at lade den originale motor være original, så ender man ikke med at få den helt forskruet men værditab og ærgelser til følge....
hvordan står det til med at få en nyere GSX-R motor med sprøjt til at passe i stellet ?
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Gsxr1100W har kun 5 trin i gearkassen....
Det der med at smide en 6 trinsgearkasse i er bare sådan et Tonni-Brian projekt.... der nok tager nogle år at realisere
Der er ikke nogen fornuftig grund til at skulle have 6 gear..... bare noget man bør prøve fordi det måske kan lade sig gøre
Jeg syntes oxo 1. gear er for lavt og 2 gear for højt til bykørsel........... men den letteste løsning vil jo nok være at ændre gearing en smule
Den gearkasse jeg har liggende skulle eftersigende være en gsxr750w suzuki superbike kitgearksse...med laaaangt 1. gear og "underskårne" tandhjul.
Og slet ikke egnet til bykørsel .-)
Min plan pt. er nok at bygge en xtra motor m 6 gear, om det blir en 750 eller en 1100 vil tiden vise...... jeg har tid nok
Og så lade den orig motor forblive standard
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 311
det der med din nye 6 trins gearkasse, er der ikke originalt 6 trin i gearkassen ? Hvis der er, hvad er så grunden til du skifter ?
sep 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 47 Svar: 168
nå okey. men ellers tak.
okt 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 128
Nej desværre ikke, men kende måske en der har.. jeg forhører mig lige, og vender tilbage i morgen...
/J
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 156
Hej Peter. Du skrev på et tidspunkt, at du havde et barend-sidespejl liggende, som jeg kunne købe. Har du stadig det? For det vil jeg da gerne lige se på.. Jeg er også fra Århus, så jeg kommer gerne forbi, hvis det er.
Send en sms på 60639657
Theis
nov 2006
Følger: 70 Følgere: 71 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 735
Tusind tak for den kommentar Ja det er sgu kraftedme en dejlig cykel, og den kører sgu meget godt org...der ikk den helt store forskel og man sætter den ene aller anden potte på, så er sindsyg glad for den. Men det var da ærgeligt du kom af med din F2´er En ting har jeg at sige du....HONDA POWER YEEEEAAAH hehe....ellers nogle kanon fede cykler du har der en x høj herfra
Mvh Salar
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 986
*G* god måde at tyverisikre den på..!
Min mail er allanr@esenet.dk - den behøver ikke være 100% bare det er tæt på
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 986
Har du fået kigget om forskærmen er ok? Hvis den er vil jeg gerne købe den... Kan ikke være bekendt at sende en beskadiget forskærm til Erling, selvom jeg er sikker på at den passer på (der er en lille afskrabning på den yb8 skærm på nettet).
MvH - Allan
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 986
Mangler stadig sådanne en fiiine forskærm til min SB6... Du har ikke fundet et sted de handler med delene, eller sat nogle af dine dele til salg til fornuftige penge?
MvH - Allan
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 257
Det lyder rigtigt godt med den øl
Jeg skal nok kikke forbi ved lejlighed.
Mvh. Simon
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.871
den er rigtig fed din sb6`er!! jeg tænkte på om du kender peter nisgaard som sjovt nok også bor i århus og sjovt nok også har en sb6:D?
og tænkte om du havde lyst til at komme ud til sæsonstartsdagen ude ved moesgaardstrand der er 51 som allerede er tilmeldt:)
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=30245
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 172
Hej Peter.. Først vil jeg da lige rose din cykel til skyerne! Mage til spændende og gennemført cykel, skal man lede længe efter og den fortjener da en Ekstra høj!
I øvrigt leder jeg efter en tilsvarende lift som Bimotaen står på.. - Kan du ikke fortælle mig hvor man finder sådan én?
Mvh Mads..
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
Tak for svaret. Okay det var mest stuntkørsel hvor man kører langsomt?? Det er jeg ikke så interesseret i da jeg hellere vil blive rigtig god til power weehlies hvor man skifter gear i luften. Det andet kan man jo alligevel ikke på vore gade cykler.
Mvh
Poul
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
Jeg kan se på dine billeder, at du var på wheelie kursus i sommers. Kan du fortælle mig hvor du meldte dig på og om kurset var godt????
Mvh
Poul
sep 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 20
nå okay.. så er det vist lige meget det var til et projekt med en knallert..
sep 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 20
på dit nederste billed i midten står der ekstra sager.. den kåbe der er på billedet er det en du ikke skal bruge for ellers vil jeg måske gerne købe den.. altså hvis du vil sælge self
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.336
http://www.reifenversand.com/
Mvh. Rune
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.336
Ja, får ikke råd til helt så meget race det næste stykke tid
Fik den for 7000.
Lyder da også som en god handel, hvis den eller kan køre
Man kan få Bridgestone BT-12ss og BT-090 i 18" begge race/trackday dæk. Har haft 12ss dæk på min Bandit771 gade-mc, og var godt til freds.
Men overvejer også en 4,5"- 17" CBR600 fælg til min...
Mvh. Rune
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.336
Har du købt banejern?
Mvh. Rune
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
Okay - tak for svaret. Jeg havde egentlig regnet med at skulle høre GF-forsikring om dækningen, men det kan jeg vist godt sparre mig. Har hørt, at Tryg har ordningen. Skal høre priser, så hører du nærmere fra mig (men mon ikke, det er halv-pebret...!?)
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
Hej!
Jeg skal have tegnet mig en ulykkesforsikring, der dækker banedage/ræs m.v., og vil høre, om du har sådan én?
- i så fald - hvilket selskab har du valgt, og hvad koster sådan én?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh. Søren
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.221
de har vist stjålet en del, da vi bestilte skorsten til min, var det til zx6r... håbede på du havde et bedre forslag end mit, som også lød på 675éren...
Anders
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.221
Hey kan det passe at du har kørt på en tt600?? hvis ja, ved du hvor man kan finde en usd gaffel til en?
Mvh
Anders
dec 2004
Følger: 57 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 434
hej jeg har skrevet i din salgs anonce
aug 2005
Følger: 1 MC-er: 1
Hej Peter S (Århus)
Det er en 89'er VJ21.
Det er et sjovt stykke legetøj, men om den er 5000 værd kan jeg ikke svare på. Gav selv 3000 for min, der blev så investeret ca. 1000 kr og en masse TLC som du kalder det og den kører nu godt. Styrer godt og er meget stiv i stellet, men skal selvfølgelig køres i 9000+ omdrejninger for at få noget ud af den.
De to modeller kan gode dele motor, men det elektriske skal så tilpasses i den helt store stil, så held og lykke hvis det bliver aktuelt.
Søg på RGV.de eller RGV.uk og du vil blive meget klogere, der kan du blive inviet i RGV'ens gode og mindre gode sider. Læs især afsnittet om udstødningsventilerne... nok RGV'ens svageste og til tider dyreste punkt.
Tilsidst kan jeg sige jeg er meget glad for mine RGV'ere, men min næste baneged bliver helt sikkert en 4-takter.
Hvis du slår til så pøj pøj med den, som sagt et sjovt stykke legetøj.
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 257
Lyder rigtigt godt med de løftere, regner med at komme i denne uge.
Tusind mange gange tillykke med den lille, hvad endte det med han skal hedde ?
Med venlig hilsen Simon
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 2 Svar: 2.835
Man har bemærket at du er rykket til Århus - ville bare lige sige velkommen til byen
Det er da stort at se frem til at skulle trille med hele TO SB6'ere til sommer
Hygge...
okt 2004
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 199
Hej Peter
Havde slet ikke set, at du var blevet ejer af en Bimota. Fed bike! Er du flyttet til Århus?
Hvad med job, er det blevet til noget indenfor MC industrien?
www.theducklings.dk
feb 2006
Følger: 67 Følgere: 106 MC-er: 15 Emner: 86 Svar: 719
Som sagt dem snupper jeg, er det ikke det nemmeste og tilføje mig som ven så ordner ve det forskellige der??
feb 2006
Følger: 67 Følgere: 106 MC-er: 15 Emner: 86 Svar: 719
Skulle vi arbejde lidt mere i dine røde bobbins, som sagt min bliver lakeret om inden længe...
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 85 Svar: 117
Hejsa.
Tak for tilbudet ang, at købe dit styr.
Men det er ikke lige den stil/slags styr jeg har i tankerne.
Men ellers tak for henvendelsen.
Hygge.
apr 2005
Følger: 81 Følgere: 79 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 938
Beklager peter. Denne gang kan du ikke hjælpe mig. Det var mere fordi jeg har penge til den motorcykel jeg skal ente i holland efter kul og så er jeg ved at se på lidt gejl til den;)
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Ja den døede, skulle laves for et godt stykke over 30K :o( Fik 40K for den, så jeg fik det gamle jer, og Tine fik en VTZ250 igen, som hun er ret glad ved.
Har dog min gamle sag til salg igen, da den skal finansiere mit kommende posketbike eventyr
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Jeg tror det er en fake annonce... altså en der vil hive penge ud af en, derfor jeg går ham på klingen og resultatet om at jeg har spurgt efter en adresse hvor jeg kan komme og hente dyret (cbr1000rr), ja han svarer da ikke så hurtigt som han gjorde tidligere... så ja, må nok til tyskland hvis jeg skal have sådan en... den han annoncerede stod også til under ½ pris af hvad de billigste gør i tyskland....
Så det bliver nok ikke til noget, - men har fået lov af banken... til at bruge 30000, så kan være jeg køber en motard, ktm eller honda crf450 i stedet, - eller som crosser også ud til forældrene og afreagere nu hvor markerne bliver høstet....
Hehe, ja barnevogn, kender det alt for godt, sådan gik det jo også mig, - dagen efter jeg styrtet på busaen fløj hun rundt og råbte hun var gravid, og nu ligger "guld-klumpen" her inde v. min side, på briksen v. skrivebordet og leger... man kommer tidlig op, selv i sin ferie!
Nu må vi se, tiden vil vise hvad der sker...
Hvad med Rune hvad laver han for tiden?
mvh Klaus
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Du har jo været en del overthere (UK)...
Jeg er i gang med at lave en aftale med en fyr i London, har du erfaring med hvad man gør billigst hvis man nu skal derover og hente cyklen?
Cyklen er pt på tyske plader, så regnede evt. med jeg kunne køre op og tage færgen til esbjerg, men hvad koster det mon?
jeg har msn: klaus_p79@hotmail.com
Kunne være rart med lidt hjælp, du er jo også lidt internet haj. ang. det med at handle...
mvh Klaus
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 986
Vil gerne købe din skærm, hvis jeg må det... Lige nu og her hvor jeg skal bruge en er der selvfølgelig ingen til salg på Ebay. Peter (DrEvil) og jeg har ellers beege set dem tit, men det er jo typisk...
Skriv tilbage med pris, hvis du stadig vil sælge
MvH - Allan
mar 2006
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 132
sådan en lækker cykel fortjener en ekstra høj. Dette er nok drømme cyklen
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 986
Kunne se du havde skrevet i tråden omkring mit lille uheld Tak for hjælpsomheden, du skulle vel aldrig have en forskærm ekstra til dyret jeg kan købe af dig?
MvH - Allan
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
ALLE fik besked på at få lavet en kvittering på overførslen og at denne var deres adgangsbillet .så hvis din kammerat bare sørger for at få denne med så er det fint .
og hvis det er et spørgsmål om det er med bulderpotter så ja det er brugbart .
mvh chris
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 35 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Hej Peter
Fik du solgt SB´eren??
/Lars
dec 2004
Følger: 57 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 434
flyttet fra anden tråd
hej og tak for hjælpen .
Peter s! jeg har ikke glemt den 10 motor så du skal ikke smide den ud. jeg vender lige tilbage når jeg har fået fat i nogle gryn. su er ikke sjovt. er færdig som maskinmester om 18 dage det bliver for fedt. hilsen flemming
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
kan ikke huske om jeg nogensinde fik svaret dig.... du har jo ingen cykel oprettet (mere?)
Jeg kan da godt snuppe et par billeder af den.
giv mig evt et kald på 51904409
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 35 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Hej Peter
Se at få sat gearkassen i...
Er det dig som vil sælge en SB6´er, det var hurtigt?
Jeg har muligvis en køber til kit gearkassen, hvis du ikke selv skal bruge den.
mvh.
Lars
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 5 Emner: 100 Svar: 412
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7608
ta da lige et smut forbi den her hehe
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.336
Jo tak, jeg er godt tilfreds med min 10. plads og 6 point
Den blå er en original Suzuki blå, har ikke lige farvekoden... Lakeringen foregik på Sjælland. Men jeg kan godt prøve at skaffe koden ved lejlighed?
Mvh. Rune
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.336
Takker
Ja, vi har selv malet dem, med en sprøjtepistol på en kompressor. Det var så ikke mig der gjore det men tror det er til at gå til.
Og nej den fik hverken skrammer i Frankrig eller på Knutstrop denne weekend. Hvor jeg snuppede en 10. plads i silende regn
Mvh. Rune
mar 2005
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 21
hvor har du mange mcér
men den her er sku noget særligt
fed maskine
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 35 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Hej Peter
Sidder lige her med en tidligere salgsopstilling: motor mærket SKUTT, det er den som du køber! Suzuki stempler, Carillo plejestænger, Suzuki knastaksler special, titanventiler special, ventil fjedre kit, lettet og poleret krumtap, Close-ratio gearkasse m.m. m.m. m.m.
Jeg kan nok få delene til Padborg/Aabenraa allerede på tirsdag, Så kan du hente delene dér.
Ringer lige til dig når jeg ved nærmere.
mvh.
/Lars
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 44
Tak for kommentar. Det glæder mig at du stadigvæk syntes at den er OK så`n en Dresda Triton.
Det lyder som en rigtig spændende garrage du har besøgt der ville jeg godt have været med.
Har selv lidt legetøj i min garrage bla.en BMW K1200RS , BSA Silverstar, BSA Sloper og en Jaguar E type og så Tritonen.Så der er nok at vedligeholde. E typen kan ses på bilgalleri under Jaguar 2+2 FHC.(rød).
Se så at komme igang med at få lavet en Triton det ville glæde mig.
Rigtig god sommer til dig.
Mvh.Claus
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 35 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Jeg har altid travlt...
Det kan vi nok godt finde ud af, kit motor blok, kit knaster, top osv. + stor Alu køler. 3000,- så er det dit.
Mine svigerforældre er fra Aabenraa, og arbejder i Padborg. Men han stopper imorgen og de flytter herover! Men de har et sommerhus i Esbjerg så kan du evt. hente delene der.
Ring til mig
mvh.
/Lars
jul 2004
Følger: 43 Følgere: 35 MC-er: 13 Emner: 44 Svar: 135
Hej Peter
Tillykke med din SB6, går kraftigt og overvejer at hente en SB8R, har allerede fundet én. Har jo allerede en TLR, så kender motoren.
Ang. delene Så er motorblokken på 1100 og 750 den samme, så Close-ratio gearkassen passer lige i din motor. 2200,- for en kit gearkasse...så fås det ikke billigere!
Knasterne er fra Suzuki race kittet, er ikke sikker på at Yosh lavede disse til Suzuki.
CDI er solgt med den anden kit motor jeg havde, til en gut nede ved dig, i Bylderup bov.
Køleren har jeg stadig, om den passer på ved jeg ikke, men jeg kan måle lidt på den hvis du vil?
Jeg er af den utålmodige type, hvis ikke de resterende dele er væk inden for en overskuelig fremtid, ryger resten på Ebay, det har virket rigtig godt før, og jeg har fået rigtig gode priser.
De fleste af delene er røget til Sverige og lidt til Norge.
Kontakt mig hvis der er andet du vil vide.
Vi ses
/Lars
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
velkommen herinde med din nyerhvervelse... Det er da lidt af en maskine... så nu er der bare ventetiden til du igen må kører på vejen... surt når sådan en står udenfor...
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 81
Lækker bike du har købt dig der...
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
..jeg har ingen kommentarer til det billede med dragten/tapen.....men smiler temmelig bredt ti-hi
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
med den nye bike, Peter...
Hvad koster sådan en uden afgift ?...altså hvis du skal sælge den ?