{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R 1100 Streetfighter 1989

10.600 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki GSX-R 1100 Streetfighter

Årgang:
1989
Motor:
1127 ccm Olie-Luftkølet
Hestekræfter
fabrikken siger 143 hk i motoren , har fået den målt til 118 hk på baghjulet.
Fælge
17" for og bag
Dæk
Dæk Michelin Pilot Power
120-70-17
180-50-17
Topfart
som den ser ud nu er det vist ligemeget.....
Tuning
Kehin 41 mm fladspjældskarburatorer med tragte
Devil forrør i rustfri 4-2-1
Scorpion Potte ( der ikke siger en skid )
Styling
LSL , superbike styr
Lucas , gaffelbro
Spiegler , stålarmerede bremseslanger med farvede banjoer
GSXR 750 91 USD gaffel
GSXR 750 W 95 , bagsvinger
GSXR 1100 , fælge
Kawa ZXR 750 , 6-stemplet bremsekalibre
Kawa ZXR 750 90 , bremse og koblingsmaster
KOSO , instrumenter
MGM , bugspoiler og forskærm
Kellermann , styrende blinklys
Dentist , spejle (Ebay)
Louis , alu håndtag (Ebay)
LED , baglygte (Ebay)
AFAM , alu bagtandhjul 50T (Ebay)
Ekstraudstyr
ved ikke lige hvad det skulle være....
Bemærkninger
Har solgt min top polerede GSX-R 750 som betalte afgiften på denne knallert.


Torsdag d. 6-7-2006
Hentet cyklen efter den har fået justeret Karburatorerne og det hjalp godt nok , desværre har jeg ikke fået rullefeltsmålingen på skrift da chefen holder ferie og ingen andre i butikken lige havde styr på hvor den evt. kunne ligge , og i min verden er det sgu fair nok , det er godt at jeg ikke arbejder i en MC forretning her i sommer månederne , der er edder meget stress på............ellers tak !!!! dog fik jeg hurtigt fortalt over telefonen da han ringede (chefen ) og fortalte mig at jeg kunne hente min knallert at den før justeringen havde 19hk ved 3700omd og bagefter havde 40hk ved 3700omd der er ingen tvivl om at det kan mærkes jeg har ikke haft lukket helt op endnu men ved temmelig hård gas svæver/studser forhjulet hen over jorden den bliver meget løs i styringen , med den gearing den har nu kører den 100 km/t med 4000omd hvilket er temmelig behageligt i 5. gear (der er kun 5 ) er det bare at give gas så kører vi , den trækker som et lokomotiv :-)

Fredag 7-7-2006
så blev den synet UDEN anmærkninger , ikke en eneste fejl på den , registreret som en 1988 model uden begrænsninger i motoren og med en stand der er under middel , ja det er den måde de vurderer køretøjer på i dag , fra starten af synet var synsmanden sgu meget flink , jeg er ikke sikker på at det er den generelle tone men noget kunne tyde på at der var en ny stil hos synsmyndighederne efter at de er blevet privatiseret eller hvordan det nu hænger sammen , hvilket er temmelig behageligt da man (jeg) føler at det er imødekommenhed frem for arrogance man har med at gøre , jeg var i hvert fald noget overrasket , spørgsmål ; "er der nogle konstruktive ændringer" og mit svar var ; "ikke ud over den gaffelbro jeg har sat på , jeg ved godt at svingeren ser lidt lang ud men det er den originale og den beholdt jeg på for at der ikke skulle blive noget problem med axelafstanden" efter han havde kigget lidt på de forskellige ting tjekkede han kronrørslejerne (som jeg havde skiftet sammen med alle hjullejer) og sagde så , " det ser meget fornuftigt ud og det ser ud som om at den sidder fast så den vil jeg godt acceptere" , det var et lille problem med årgangen , for at sige det mildt så anede han ikke en skid om hvilken årgang det var så der blev lige hentet 2 andre synsmænd og så stod der 3 mand og gloede på min cykel , og så tænkte jeg " det bliver dyrt det her " , den ene af synsmændene ( en gammel rotte ) kiggede lidt , kløede sig i håret og sagde så " det der aner jeg ikke en skid om " , ja jeg kunne ikke lade være med at trække på smile båndet , registreringsattesten var oprettet d. 26-9-1988 og den første registrerings dato var 14-3-1991 så mente de at der var en 1991 model , det kunne jeg sgu ikkke acceptere , argumentet var at til en 1991 skulle der være USD gaffel på og en anden kåbe og at det var mere sandsynligt at cykel var en overgemt model , den gamle rotte spurgte så om den evt. kunne have kørt på bane de første år og det kunne jeg selvfølgelig ikke svare på men det var dog en mulighed , det var ihvert fald usandsynligt at oprette en registreringsattest 3 år før den skulle bruges modelbetegnelsen GV73C står i forbindelse med 1988 datoen , så efter lidt kiggen i papirer og snakken frem og tilbage endte den med at blive en 1988 model fra den 31-12-1988.

Mandag 10-7-2006
forbi told & Tjald for at få den endelige dom , synsmanden havde vurderet den til at være under middel og det trak lige den afgift berettigede værdi ned fra 19.000kr til 18.000kr og det skulle være svarende til en handelsværdi på 50.000kr. hvis i kender nogen der vil give det for den som den står så sig lige til :-) for så har jeg også lige 2 YAMAHAér de også kan få lov at kigge på....nå afgiften blev så 30.256kr. og her trækker man så 60kr. fra fordi man har brugt 462kr. på et toldsyn slut 30.196kr. ja dem der har regnet den ud arbejder selvfølgelig for staten , havde de haft arbejde i det private var de blevet skudt for længst....nå men efter at have snakket med en meget flink dame hos Told & Tjald måtte jeg lige ringe til min egen dulle , kan du ikke lige køre i banken så møder jeg dig dernede så kan jeg ligeså godt få betalt i dag og så hente pladen i morgen , prøver at køre stille og roligt tilbage fra Tåstrup og ind til Valby , med konen ind i banken med fuldt udstyr på , FUCK det er varmt , ud igen op på knallerten og tilbage til Tåstrup , stille og roligt pas nu på kortet , rammer Told & Tjald kl 13.10 havde fået at vide af den flinke dame at jeg bare skulle stille mig hen ved skranken og vente til der kom en og ekspederede mig og så skulle jeg bare sige at der lå nogle papirer klar og at jeg gerne ville betale , tidligere på dagen havde jeg vel også ventet i 45min der var ca. 14 i kø før mig så jeg havde vel ventet det jeg skulle den dag.......næ det havde jeg ikke , ventede så igen 10min hvor de tykke tanter gjode deres bedste for at ignorere mig da jeg stod og viftede med en check og gerne ville betale , der var ingen tvivl om at frukosten var igang og de ikke er provisionslønnet , endelig kom den flinke dame fra tidligere på dagen ," Nå står du her , bliver du ekspederet ?" nej det gjorde jeg ikke , men det blev jeg så nu , betale , stemple , skrive og udlevere papirer , "nå så må jeg se om jeg lige kan nå på motorkontoret ", "så skal du skynde dig , de lukker kl. 14.00" "er du sikker på det " det var hun helt sikker på , pis nu var kl.13.30 , regne regne , ca 10km 17 lyskryds gennemsnits hastighedsbegrænsning 60km/t , fuck det jeg prøver , lander uden for motorkontoret kl 13.40 , går ind med alt tøjet på , trække et nummer hurtigt tjekke hvad nummer de er nået til , pis pis jeg har nummer 423 og der er 14 i kø før mig , kigge på uret , de kan bar prøve at smide mig ud og sige at jeg skal komme igen i morgen så vanker der dallerbakker , det bimler og bamler numrene flyver afsted , så er det min tur , endnu en flink dame , kan du ikke lige , jeg skal lige have en nummerplade , yes sir det bliver lige 560kr betal ovre ved den anden kasse , hej jeg skal lige betale , ja tak og værsgo , ud af døren igen kl. er nu 13.55 og her står jeg godt svedig , stakåndet og total oppe og køre på adrenalin.............FUCK MAND nu står jeg endelig med min plade og det bredeste på hele parkeringspladsen................sidder stadig og smiler mens jeg skriver...........kan ikke lade være med at tænke på de reklamer jeg har set i fjerneren med rejsningsproblemer.dk.........jaa ikke fordi jeg har ......eller .....arrh pis ..........smiler stadig :-)
Kommentér på:
Suzuki GSX-R 1100 Streetfighter
  •   13. aug 2012 den er sgu blevet flot.
    glæder mig til at kigge forbi jer og se den live.....

    håber det går godt det er jo ved at være længe siden
    hilsen jeppe.


  •   25. maj 2009 Streetfighter
    Den skal nok blive nice høj


  •   18. aug 2008 Ja den gør ....
    FZRén eller dvs. at der er 2½ FZR i dele som jeg har liggende jeg skal bare lige have taget nogle ordentlige billeder først.

    ja dine ideer lyder rigtig godt , men det er netop dine ideer du skal bygge og ikke mine , som du kan se har jeg allerede for mange ideer til at jeg kan nå dem alle smiley

    jeg ville kigge lidt rundt på nettet for at finde ud af hvilken model du evt. skulle satse på , find en model der falder i din smag med ombygning og så gå efter den , af modeller som jeg har set er der GSXR som min egen , CBR 900 alle årgange en del ZXére både 600 750 og 900 og bla. V-Max , men som udgangspunkt ville jeg nok vælge en 900 eller over for efter min mening er der i fighteren gemt en powerbike som gerne må kunne trække lidt fra .... men se dig omkring

    mvh Jørgen smiley


  •   18. aug 2008 tak,
    kommmer fzr'en til salg?!

    jamen kunne godt tænke mig at lave noget helt fra bunden af. og skal ikke være en cykel som alle andre også har bygget om. men noget specielt, har du nogle ideer til det ?!


  •   17. aug 2008 Ombygning....
    kan alle lave det er så bare et spørgsmål om hvor vellykket eller mislykket ombygningen er .

    jeg ville ikke bygge en cykel om som din da den efter min mening står rigtig flot som den står nu , du ender med en masse kåbedele som du ikke får en skid for i forhold til hvad de er værd når de sidder på cyklen.

    jeg ville finde et projekt , evt uden afgift , som ikke koster dig noget at have stående og så bygge det om.

    økonomien , løber næsten altid af sporet , mit eget projekt GSXR er over smertegrænsen , dvs, den er allerede dyrere end hvad jeg ville kunne få for den , tror jeg , men jeg må så bare bagefter hygge mig over at der kun er en som min eller sælge den med tab smiley

    men bare kom igang med hvad du end beslutter , ombyggede cykler er en del sjovere efter min mening og har man en smule kendskab til cykler er det ikke det helt store det kræver , dog kan der være stor brug for hjælp til div. dreje / fræse opgaver alt afhængigt af hvordan du har tænkt dig at bygge den om.

    mvh Jørgen smiley

    ps: mit FZR projekt kommer snart til salg smiley


  •   16. aug 2008 hey
    jamen har en kawasaki zx9r, så den ville jeg måske arbejde med. men det er sq dyrt det skidt, og tager lang tid, rigtig fine maskiner du har dig der. du du bygger selv ?

    måske du har nogle råd til en rookie ?! ;P


  •   14. mar 2008 Takker ....
    Hej René

    og velkommen til hovedstaden ..... er du her for at blive eller er det bare et stop på vejen ??

    Har også set din cykel IRL på messen i Fredericia sidste år , har du selv bygget den og har den ikke været blå på et tidspunkt ?? , det er for øvrigt en rigtig fin cykel smiley

    kan se din cykel er til salg , er det til fordel for nye projekter eller er det for at finde på noget andet.

    kan se at du har snakket med Boxe , det er et godt projekt han har gang i der , den lyder bare rigtig godt i motoren af en lidt ældre cykel at være og han har lavet nogle ret snedige løsninger rundt omkring på knallerten ....... glæd dig til du ser den LIVE .....

    mvh Jørgen


  •   14. mar 2008 Sådan
    hey. super fede projekter du har gang i. Er lige flyttet til kbh. Dejligt at se fighters herover.
    Mvh Renè


  •   7. mar 2008 Tak Poul N
    for de fine ord , der er mange af delene som jeg selv er godt tilfreds med hvad angår poleringen.

    linien sidste år ...
    det kan ikke have været mig for jeg kom slet ikke ud og køre sidste år ... pga. mange sammenfald som tog min tid smiley ... jeg har aldrig haft poleret tank men det kunne måske være et projekt for fremtiden.

    ja det er mig selv der har splitet det meste på den denne cykel , er der noget jeg ikke kan samle eller justere er der heldigvis andre der kan så det er jeg ikke så bange for , indtil videre er det kun justeringen hvor jeg har haft brug for andre hjælp , under ombygning som denne cykel har fået er der tit brug for div. bøsninger og afstandsstykker og her har jeg heldigvis en legekammerat som er maskin arbejder som løser problemerne for mig.

    ja der er stor mulighed for at vi ses , kan se i din profil at du også selv er storkøbenhavn .........

    tak for kommentaren ..... vi ses eller snakkes smiley


  •   7. mar 2008 Imponeret
    faldt lige over dit polere-indlæg. Det er en sjælden flot finish du får frem. Syntes jeg genkendte din gixer streetfighter fra linien sidst på sæsonen sidste år? Havde den på et tidspunkt poleret tank? Vi støder nok på hinanden. God sæson - og god arbejdslyst. Jeg er vildt imponeret, havde aldrig turdet skille så meget ad smiley


  •   3. mar 2008 følg med her !!!
    Hej Christian

    ja jeg tror også at den bliver meget god når den er færdig.

    du kan evt følge med her ... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=4486 .... jeg skal nok prøve at holde billederne opdateret som jeg skrider frem med projektet.

    mvh Jørgen


  •   13. dec 2007 Nummerplade holder
    hey mester...

    hvad skal du evt have for sådan et pænt stykke arbejde til min bette gixxer? evt hvis den kunne laves i en spids?


  •   8. okt 2006 Bagsvinger
    Hej Jørgen

    Tak for tilbuddet, men jeg er sgu ikke rigtigt ude efter en poleret svinger... Det gider jeg ikke rende og holde pænt. Dertil foretrækker jeg bandit1200 svingeren af flere forskellige grunde smiley

    Mvh
    Stud


  •   23. jun 2006 Fighter
    Halløj Jørgen....
    Jamen den er sgu også fed.... sælger den heller ikke for hvad som helst... der ligger jo mange timer i den... Har faktisk lige pillet motoren ud og fået den sendt til lakering.... Den blir sort... så kommer der sgu lidt helhed i kværnen...;-)

    Hvordan går det med dit projekt...?


  •   10. jun 2006 starter
    beklager min egen umeddelsomhed. havde lige noget ubehageligt familirproblem. men problemet er løst. 7,5 starter passer fint.den havde bare knækket fjeder til kul. problemet lappet og motor startet. skulle gerne køre imorgen. søndag, og opdateret profil aften med nye billeder. men takker for hjælpen


  •   6. jun 2006 starter
    håber at vide noget inden torsdag. nu vil jeg sq ud og køre smiley men melder lige.


  •   5. jun 2006 .
    Jeg mangler en køreklar FZR nu. Bagstellet skal bruges når jeg skal ud og lege ekstra meget. Der kommer en stor wheeliebar på og kun et sæde. Så er der ikke noget der går til når jeg crasher. Ud over mig selv.

    Jeg har sat mig i hovedet at jeg vil blive bedre til at køre på 1 hjul, derfor mangler jeg en billigere MC. Det er ikke økonomisk forsvarligt at gøre det på min Hornet. Jeg er oss SÅ øm over den smiley

    Jeg havde egentligt fundet en FZR i Tyskland (Berlin) men sælger vil sq ikke svare udlændinge, tilsyneladende. Ville godt ha haft en hvor clip-on "styret" var fjernet og det var lavet som på din cykel.
    Og den stod til rimelige 1200 Euro.


  •   5. jun 2006 .
    Hej nye ven smiley


  •   26. maj 2006 Så blev jeg klar...
    Til toldsyn og den famøse afgiftsvurdering.... cyklen er lidt høj i røven , jeg er ikke helt sikker men jeg tror at de lenker-arme som sidder på den er et hæve kit , det var nogle som fulgte med da jeg købte cyklen , den er så høj at jeg måtte tage et støtteben fra en FZR 1000 (88) det er ca. 4 cm længere end det originale og det kunne overhovedet ikke bruges cyklen var sgu ved at vælte når den stod på den gamle støttefod , afstande mellem kæde - baghjul og bremsestang - baghjul er meget meget lille , der er i hvert fald ikke plads til min lillefinger og så tykke fingre har jeg da heller ikke , det er tidligere blevet spurgt til styret og om der var fuldt udslag og som det kan ses på billederne er det ikke noget problem da der er skåret i kåben men den kåbe overlever nok ikke efter vurderingen jeg syntes simpelthen at den er for klumpet , og som nicolas foreslog så bliver den nok strippet og bygget op som en streetfighter...........det sidste jeg lige kan komme i tanke om som jeg mener SKAL nævnes.........er de KLAMMESTE blinklys jeg kunne finde , det er dem foran som kun gud ved hvor de kommer fra men pæne er de sgu ikke ......... det var de måske engang i 1977 men ikke i dag

    håber i får jer en griner...... smiley


  •   17. maj 2006 Streetfighter-kåbe
    Jeg her en streetfighter-kåbe magen til den hvide du har skrevet på den er bare sort.

    Thomas


  •   17. maj 2006 Hej Jørgen.
    .. tak og lige over! Havde en glimrende weekend med den bette.

    Håber du kan bruge stumperne. Stakkels motor, først udsat for talentløse tysker, siden af et par jyske klaphatte. Den kan ikke andet end være i bedre hænder nu!

    Marc


  •   26. apr 2006 generator
    lige haft lidt travlt da damen er skredet ;-). men målte tadhjulet på den generator jeg har. og det siger 68. så tror det skal være omkring 66. desværre


  •   25. apr 2006 Hej jørgen
    Den blir med garanti rå og flot! Den har lige de karbs jeg godt kunne bruge smiley

    Jeg er sq kommet til at køve endnu en cykel... tjek den ud.
    Tror sq det er en keeper, den jeg selv vil drøne rundt på om et par år, når afgiften er fornuftig og der er plads til klip i kørekortet (men de skal satme stå tidligt op hvis de skal fange mig)
    Konen er blevet gravid og har nu fået den opfattelse er det simpelthen er for farligt for hende og lille Ib og køre mc.

    Så den gamle blå cb jeg købte af dig blir nok synet og solgt.


  •   21. apr 2006 Hej kenneth
    Det er sgu godt set min ven , jeg købte svingeren støddæmper , bagaxel med afstandsstykker og mellemrør til et baghjul , lenker arme , bremsestang til kaliber , gummi til dæmperhullet og kædeslider for 1000 kr , efter disse billeder blev taget har jeg så lige fået en FZR 1000 fra 88 ind på værkstedet og der sad et sæt PVM hjul med rigtig fine skiver på så dem bruger jeg nok istedt for de Brembo hjul jeg har stående , men intet er jo sikker endnu.....

    angående broen er jeg helt klart interesseret , hvis du er frisk på en bytter har jeg en LSL superbikebro/adapter liggende til en GPZ 900 jeg tænker nu mere på jeres fighter klub , ellers finder vi ud af noget smid en mail eller ring når du kommer over......

    ps: venter stadig på svar fra Marc har lige sendt ham en sms hertil aften....


  •   21. apr 2006 Hej Nicolas
    Kig rigtgig godt på kåben der er allerede skåret af der hvor spejlene sidder , jeg købte for langtid siden disse kåbedele til min tidligere cykel (GSX-R 750 samme model ) men der var flere steder kåben ikke passede denne kåbe har kørt med et superbike-kit før så der er ingen problemer med at dreje....


Annonce