Ducati Monster 916 S4 (SOLGT) [Tidl. motorcykel] 2001
2.174 visninger
|
Oprettet:
Ducati Monster 916 S4 (SOLGT)
Årgang:
2001
Motor:
Il motore è un tipo L-Twin 90° Desmodromico, raffreddamento a liquido.
Si si va bene - 916 ccm.
Si si va bene - 916 ccm.
Hestekræfter
HP 101 @ 8750 rpm
NM 96 @ 7000 rpm
NM 96 @ 7000 rpm
Fælge
Marchesini fælge 17
Dæk
Michelin Radial 120/70-17
Michelin Radial 180/55-17
Michelin Radial 180/55-17
Topfart
230 km/t
Tuning
Nej, men mappet ved FI.
Styling
GPR 1000 kulfiber udstødning.
Ducati bundkåbe/plov.
Streetfighter spejle.
Kellermann Micro 1000 LED miniblink
Bagenden er afkortet og der er monteret en mindre nummerpladeholder.
Kulfiber forskærm/hugger/remdæksel/sidepaneler!! Carbon galore!
Ducati bundkåbe/plov.
Streetfighter spejle.
Kellermann Micro 1000 LED miniblink
Bagenden er afkortet og der er monteret en mindre nummerpladeholder.
Kulfiber forskærm/hugger/remdæksel/sidepaneler!! Carbon galore!
Ekstraudstyr
En ligegyldig topkåbe, der kun kommer til at ligge i skuret.
Bemærkninger
"Bøffen" trækker som en gal bryggerhest på EPO!!
Momentet kommer flydende i hele omdrejningsområdet. Ducati har virkelig fået finindstillet 916 motoren.
Længde 2121 mm.
Bredde 885 mm.
Højde 1222 mm.
Sædehøjde 803 mm.
Tank kapacitet 15L og 3,5L reserve.
0-100 km/t 3,2 sek.
Klassisk tørplade kobling, der lyder som to skeletter, der danser techno i en metalspand.
Tørvægt på 193 kg (med de originale potter - sikkert lidt mindre nu).
Brembo bremser.
Forrest 2 x 320mm skiver med 4 kaliber og bagerst en 245mm skive med 2 kaliber.
Forreste affjedring er Showa Upside Down 43mm. Bagerst sidder Sachs fully adjustable monoshock med piggy bag
Jeg forventer at skulle skifte bagdækket oftere end fordækket.
Momentet kommer flydende i hele omdrejningsområdet. Ducati har virkelig fået finindstillet 916 motoren.
Længde 2121 mm.
Bredde 885 mm.
Højde 1222 mm.
Sædehøjde 803 mm.
Tank kapacitet 15L og 3,5L reserve.
0-100 km/t 3,2 sek.
Klassisk tørplade kobling, der lyder som to skeletter, der danser techno i en metalspand.
Tørvægt på 193 kg (med de originale potter - sikkert lidt mindre nu).
Brembo bremser.
Forrest 2 x 320mm skiver med 4 kaliber og bagerst en 245mm skive med 2 kaliber.
Forreste affjedring er Showa Upside Down 43mm. Bagerst sidder Sachs fully adjustable monoshock med piggy bag
Jeg forventer at skulle skifte bagdækket oftere end fordækket.
Ducati Monster 916 S4 (SOLGT)
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
apr 2014
Følgere: 2 MC-er: 4 Svar: 72
Har før kørt SV1000 og kan godt lide momentet i denne slags maskiner.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 5
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 24
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 49
haha den var go
apr 2014
Følgere: 2 MC-er: 4 Svar: 72
Min har fået skiftet ved 24.000km for et år siden.
Ducati angiver vist 20.000 km eller hvert andet år. De kan nemlig også blive møre af alder.
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 566
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 8 Emner: 76 Svar: 1.239
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 928
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 49
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 660
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 377
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591