Sym Symphony SR 125 [Tidl. motorcykel] 2013
1.304 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Kommentarer
Sym Symphony SR 125
Årgang:
2013
Motor:
GY6
125 cc
Boring: 52,4 mm
Slaglængde: 57,8 mm
Enkel cylinder - 4-takt.
SOHC
Karburator skulle være en: TONIK X PRO
Køling: Luft
Smøring: Våd sump
Tænding: Elektronisk
125 cc
Boring: 52,4 mm
Slaglængde: 57,8 mm
Enkel cylinder - 4-takt.
SOHC
Karburator skulle være en: TONIK X PRO
Køling: Luft
Smøring: Våd sump
Tænding: Elektronisk
Hestekræfter
6,5 KW
8,7 HK
8,7 HK
Fælge
Originale grå Sym fælge.
Dæk
For: 110/70-16 vinterdæk
Bag: 110/70-16 vinterdæk
Bag: 110/70-16 vinterdæk
Topfart
Omkring 110 km/t på speedometeret.
Tuning
Intet som det ser ud nu. Går og overvejer om man skulle investere i et 150 cc cylinderkit og 4-ventilet topstykke.
Den overvejelse blev hurtigt droppet. Et 4-ventilet topstykke koster omkring 1500,-. Overvejer istedet en anden CDI.
Jaaaa anden CDI blev også forsøgt. Faktisk to. Den første ville den starte med, men kortsluttede efter 4 sek, så der stod røg op fra boksen. Den anden ville den slet ikke starte med.
Den overvejelse blev hurtigt droppet. Et 4-ventilet topstykke koster omkring 1500,-. Overvejer istedet en anden CDI.
Jaaaa anden CDI blev også forsøgt. Faktisk to. Den første ville den starte med, men kortsluttede efter 4 sek, så der stod røg op fra boksen. Den anden ville den slet ikke starte med.
Styling
Intet. Det kan ikke betale sig.
Ekstraudstyr
Der er kædelås og skivebremselås.
Bemærkninger
Blev købt d. 7-04-2015. Nu venter jeg bare på at være færdig med mc-kortet så den kan komme ud og blive luftet.
Tændingslåsen havde nogle slidte og irrede poler, som gjorde at man skulle lege med nøglen før der kom forbindelse. Låsen blev skilt, renset og smurt godt ind i fedt, og problemet har ikke været der siden.
D. 29/01-2018 ramte den 30000 km.
Eneste gang den har svigtet mig, var da kileremmen sprang, pga jeg havde glemt at skifte den. Ny rem, ruller, luftfilter, oliesi og olie, og den var klar til mange flere kilometer. Får skiftet olie og renset oliesi for hver 1000 km.
Tændingslåsen havde nogle slidte og irrede poler, som gjorde at man skulle lege med nøglen før der kom forbindelse. Låsen blev skilt, renset og smurt godt ind i fedt, og problemet har ikke været der siden.
D. 29/01-2018 ramte den 30000 km.
Eneste gang den har svigtet mig, var da kileremmen sprang, pga jeg havde glemt at skifte den. Ny rem, ruller, luftfilter, oliesi og olie, og den var klar til mange flere kilometer. Får skiftet olie og renset oliesi for hver 1000 km.
Sym Symphony SR 125
apr 2013
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 92
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 71
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.173
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 5
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 1 Svar: 20
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 21
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 47
mar 2014
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 57
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Svar: 45
apr 2013
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 92
sep 2012
Følger: 14 Følgere: 136 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 643