{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha WR250F 2003

2.872 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Jakob H
Mand | 54 år | Oprettet: 21. jan 2013


Yamaha WR250F

Årgang:
2003
Motor:
1 Cylinder, 4-Takt, 5 ventiler Boring 77mm, Slag 53,6mm, 249ccm, Kompresion 12,5:1, 5 gear, Start: El & Kick
Hestekræfter
43 Hk i Enduro trim
Fælge
Dæk
For: Full Bore M-37 90/90-21 Intermediate Terrain
Bag: Full Bore M-37 110/100-18 Intermediate Terrain
1 bars tryk
Topfart
150+ med 13/42 tandhjul
Tuning
Udstødning: FMF-Powerbomb mere træk i halv til fuld gas området, FMF FMF Q4 bagpotte mere hul uden larm max 96Db.
Effekt luftfilter.
Magura hydraulisk kobling (før 16-18kg træk, nu 6-8kg)
Alle begrænsninger fjernet
Styling
AMA racing graphics kit.
MX graphics nummerskilte
Ekstra lille nummerplade holder med LED lys.
Alt lys er LED (også forlygten) = reduktion fra 75w til under 10w
Blinklys bag: LED strip (3 led hver) klistret på kanten af skærmen, så de ikke rager ud.
Lithium-ion batteri (1,8kg bly - 400g Lithium-ion)
Spedometer: Trail Tech Vapor
GPS Gramin Dakota 20 (registrere ruten)
2 gearinger (13/42 Vej) (13/52 Enduro)
KTM Flip-over spejl
Ekstraudstyr
Intet udover det nødvendige, er bygget til race og leg, hvor man kan komme til det.
Bemærkninger
Bliver brugt til Enduro, og Urban Enduro derfor på plader.
102 kg (alt unødigt er fjernet)
WR250F vildere 250'er fåes ikke hos Yamaha, det er deres Crosser på plader med lys, en ægte Enduromaskine. (Ikke at forvæksle med WR250R/X en fed maskine men det er en offroader)
Kommentér på:
Yamaha WR250F
Annonce