{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda NX 650 RD02-P Dominator 1993

3.669 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

lasse C
Mand | 35 år | Oprettet: 28. aug 2014


Honda NX 650 RD02-P Dominator

Årgang:
1993
Motor:
motortype: 4-takt, single cylinder, SOHC, 4 ventiler per cylinder luftkølet
ccm: 644
stempel: 100 mm.
slaglængde: 82 mm.
kompressions ratio: 8.3:1
transmission: 5 gear 1 ned 2-3-4-5 op
karburator: Keihin 40mm. med pumpe
tænding: CDI
elstart
Hestekræfter
Max. 48 bryggerheste ved 6000 Omdr.
Fælge
21" egerfælg foran
17" egerfælg bagpå
45 tands bagtandhjul
D.I.D. 520 Pro-Street VX2 Series X-Ring kæde
Dæk
90/90–21 foran
120/90–17 bagpå
Topfart
ca. 160 km/t

med et moment som bare faen..
den trækker i hvert fald som en luder på en fredag aften
fartliderlig klatremis som kan køre hele vejen over en brun Datsun ;-)
Tuning
kun nogle rigtige "skralde-bang-potter" ellers ikke noget endnu men det kommer henover vinteren :-)
Styling
indtil videre
Polisport LMX forlygte
Polisport Supermotard forskærm
Polisport Handguards
Polisport bagskærm med baglygte (kun lygten er brugt)
Domino black'n'red håndtag
Domino black'n'red donuts
Renthal Off-road silver styr
Brembo forbremsegreb
tankkåberne er skåret så den ikke ligner en multi-handikappet mudder-scooter
Ekstraudstyr
ja der er noget givi boks og org. udstødning og lidt ekstra dele

snart rundet 15 kg. i vægtbesparelse :-)
Bemærkninger
super fed mudder-scooter som ikke er til at slå ihjel med den motor

der kan følges med i hvor lang jeg er nået med den under fotoalbum og se listen med ting som er købt og ting som mangler

det er f.eks. tunet/optimeret den, få pillet så meget unødig vægt af den og få den ned omkring de 135-145 kg. tørvægt i stedet for de 165 kg i tørvægt og 181 kg med fuld tank..

mangler indtil videre:
andet hjulsæt ( 3.50" x 17" foran og 4.25 x 17" bagpå) = Tjek mangler at blive monteret
160/70x17" bagpå og 120/70x17" foran
Supersprox 48t bagtandhjul og 14t fortandhjul
anden forgaffel (Wp 40) = Tjek mangler at blive monteret
andre blinklys = tjek
lakeret alt sort evt. få lavet kulfiber/carbon dele :-)
større forbremseskive = tjek mangler dog stadigvæk kaliber
skifte bag kaliber til 2 stemplet
skifte skruer/bolte ud med titanium og eloxeret alu
skifte styr til Renthal Twinwall
Tomaselli gas håndtag med lille udveksling
Lithium Ballistic batteri - 8 Cell

ting som stadigvæk er under overvejelse:

2-1 udstødning (så jeg kan "nøjes" med en enkelt potte)
Mikuni fladspjæld eller Keihin FCR fladspjæld mellem 41mm. og 42mm. med pumpe
OTR Power rustfri forrør med større inder diameter
Tornado knastaksel profile stage 2.
skifte knast kæde til racer knast kæde
flowoptimere topstykket
OTR oliekøler ved værktøjs boksen
strammere ventilfjedre
Prox ventiler
skifte luft og oliefilter til Kn filter
montere krumtabsudlufterfilter
kulfiber/carbon koblingsplader
montere indsugningsforstærker
Iridium tændrør
ændre gearing
det skulle gerne få den op på den gode side af 70 hk.
Kommentér på:
Honda NX 650 RD02-P Dominator
Annonce