Kawasaki ZZR1400 ABS Performance Sport 2014

3.366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Henrik G
Mand | 50 år | Oprettet: 12. jun 2011
Du følgerFølg ikke

Kawasaki ZZR1400 ABS Performance Sport

Årgang:
2014
Motor:
Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
1,441 cm³
84.0 x 65.0 mm
12.3:1
DOHC, 16 valves
Hestekræfter
Maks. Power: 147.2 kW (200 hk) / 10,000 rpm
Maks Power: 162.5 Nm (16.6 kgf•m) / 7,500 rpm
Maks effekt med RAM Air: 154.5 kW (210 hk) / 10,000 rpm
Fælge
Dæk
Fordæk
120/70ZR17M/C (58W)
Bagdæk
190/50ZR17M/C (73W)
Topfart
Tuning
Styling
Performance farver.
Ekstraudstyr
Öhlins TTX39 bagdæmper.
Bubble kåbeglas.
Akrapovic udstødning.
Bemærkninger
Den er helt fantastisk at køre på. Det lange sæde giver mulighed for flere siddestillinger alt efter hvordan jeg har lyst til at køre / race :-)
Og lyden fra de potter gør det heller ikke ringere.
Motor, kobling og gear fungere bare. Ja det burde det vel også, men det er noget nyt for mig, da jeg har kørt K1200S og K1300S de sidste fire år.
Kommentér på:
Kawasaki ZZR1400 ABS Performance Sport
  •   27. mar 2016 virkelig flot og klart de helt rigtige farver smiley

  •   1. mar 2015 Super flot super mc

  •   16. feb 2015 Mange tak for jeres fine kommentar.
    Jeg er også selv yderst tilfreds med den smiley


  •   9. okt 2014 Den er altså blæret. den grøne farve er for sindssyg at se på! også en ekstra høj fra mig smiley

  •   21. aug 2014 Den er satme fed. ekstra høj herfra

  •   13. aug 2014 Det må så vel også være noget af det mest ultimative man kan kære på.
    Den har også en fræk farvekombination


  •   12. aug 2014 Uhhh Den er bare så voldsom lækker.
    Tillykke med skiftet, det er ikke alle der finder ud af hvor unik Kawasaki er. smiley
    Der kommer absolut en ekstra høj herfra.
    Vi vinkes måske ved


  •   12. aug 2014 Jeg er helt enig Jan. Havde jeg da bare vidst, det inden jeg købte BMW i sin tid. Dengang overvejede jeg også ZZR1400, men kom aldrig ud og køre på en. Kæmpe fejl. BMW K1200S og K1300S er da flotte at kigge på. Men noget være skrammel at køre på. Kobling på K1300S rasler, så det er helt pinligt. Gear "klonker", hvis man da ikke lige er meget præcis i sine skift. Styr og fodhviler vibrere så mine finger summer 12 timer efter en tur på 200 km. K1200S havde en utrolig ujævn motorgang ved lave omdrejninger. Nogle gange ved fugtig vejr, reagerede motor på gashåndtags vrid med en forsinkelse på vel 3 sec. Og nogle gange så ujævn motorgang at jeg var meget i tvivl om jeg overhovedet kom hjem.

    Men alt det ligger bag mig nu. Den der kawa, har jeg intet at brokke mig over. Den er i mine øjn perfekt smiley


  •   12. aug 2014 Tillykke med Kawasaki , også på tide du fik en rigtig mc hi hi .


Annonce