Yamaha XVS650 Dragstar Bobber 1999
2.550 visninger
|
Oprettet:
Yamaha XVS650 Dragstar Bobber
Årgang:
1999
Motor:
649 ccm luftkølet 70° V-twin; SOHC, 2 ventiler/cylinder
Kompression forhold: 9.0:1
Smørrings system: Våd sump
Karburator: 2x 28mm Mikuni downdraft-type
Tænding: Digital TCI
Starter System: Elektrisk
Tank Kapacitet: 16 L 13/3
Transmission: 5 gear.
Kardan
Kompression forhold: 9.0:1
Smørrings system: Våd sump
Karburator: 2x 28mm Mikuni downdraft-type
Tænding: Digital TCI
Starter System: Elektrisk
Tank Kapacitet: 16 L 13/3
Transmission: 5 gear.
Kardan
Hestekræfter
40 hp (30 kW) @ 6,500 rpm
50.1 N·m @ 3,000 rpm
50.1 N·m @ 3,000 rpm
Fælge
Standard eger fælg (crom)
Dæk
Metzeler 100/90 -19
Metzleler 178/80-15
Metzleler 178/80-15
Topfart
ca 130km/t
Tuning
Ingen.
Styling
Hjemmelavet sæde.
Hjemmelavet Bagskærm - Forskærm er på vej.
Hjemmelavet nummerplade holder
Led. Baglygte.
Bredt styr.
Hjemmelavet Bagskærm - Forskærm er på vej.
Hjemmelavet nummerplade holder
Led. Baglygte.
Bredt styr.
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Er konstant under ombygning, da det er min hygge bygger cykel ved siden af hverdags hesten som er en Yamaha Yfz R6
Jeg bor i Malmø, derfor de svenske skiver :)
Jeg bor i Malmø, derfor de svenske skiver :)
Yamaha XVS650 Dragstar Bobber
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 533
sep 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 533
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 396
Har du begrænset vandringen på bagsvingeren, eller er der plads nok? Synes sædet sidder meget tæt på skærmen
Er selv strandet lidt med mit projekt ved sædet
apr 2014
Følger: 19 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 32