Suzuki GSX-R 1000 K7 [Tidl. motorcykel] 2007
862 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX-R 1000 K7
Årgang:
2007
Motor:
999 ccm 4-takts 4 cylindret rækkemotor
DOHC 4 ventiler pr. cyl. Boring: 73,4 mm. Slaglængde: 59 mm. Slagvolumen: 999 ccm. Kompressionsforhold: 12,5:1. Indsprøjtning med 4 stk. 44 mm spjældhuse
DOHC 4 ventiler pr. cyl. Boring: 73,4 mm. Slaglængde: 59 mm. Slagvolumen: 999 ccm. Kompressionsforhold: 12,5:1. Indsprøjtning med 4 stk. 44 mm spjældhuse
Hestekræfter
185 HK ved 12000 omdr på motor
117 Nm ved 10000 omdr på motor.
Ved ikke hvad den har nu
117 Nm ved 10000 omdr på motor.
Ved ikke hvad den har nu
Fælge
Standard. Dog farvede i Orange
Dæk
Michelin Pilot road 3
Topfart
Tror den er begrænset til 299
Tuning
KN filter
PC III
Racefit Growler
Kat fjernet
PC III
Racefit Growler
Kat fjernet
Styling
Smurt i carbon :-)
Pazzo greb
Powerbronze sorttonet kåbeglas
Rizoma nummerpladeholder
Pazzo greb
Powerbronze sorttonet kåbeglas
Rizoma nummerpladeholder
Ekstraudstyr
Crash pads fra Rizoma.
Abus Detecto x-plus 8077 lås med alarm.
Abus Detecto x-plus 8077 lås med alarm.
Bemærkninger
Den er endnu bedre end min forrige. :-)
Suzuki GSX-R 1000 K7
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 3
jun 2014
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 55
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 50 Svar: 202
aug 2013
Følger: 1
Iøvrigt en god ide at tage et sportstouring dæk, da de i løbet af de sidste par år er blevet markant bedre pga. øget indhold af silica i dækkene. Nu om dage er sportsdæk kun en fordel på bane, på alm. vej er der kun ulemperne tilbage: Bliver hurtigt slidt firkantet og er svær at få go' temperatur i, specielt i fordækket.
Fjernelsen af katalysator og udskiftningen af udstødningen dropper 10kg, og samtidig giver omkring 10hk på hjulet (hovedsagligt pga. katalysator). PC3 giver bedre moment hele vejen fra 1500 til 10000 rpm og sågar 5 hk på toppen med den åbne udstødning.