Suzuki Gsxr 400R 1991
1.748 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Kommentarer
Suzuki Gsxr 400R
Årgang:
1991
Motor:
Modelkode: GK76A
Volume: 398cc
Boring og slaglængde: 56,0 x 40,4 mm
Tændrør: CR8EK
Karburator: 4xMikuni
Volume: 398cc
Boring og slaglængde: 56,0 x 40,4 mm
Tændrør: CR8EK
Karburator: 4xMikuni
Hestekræfter
59HK ved 12.500 omdr.
40NM ved 10.000 omdr.
Opgivet til 36 km/l ved 60 km/t
Frisk tempo kører den 16-18 km/l
40NM ved 10.000 omdr.
Opgivet til 36 km/l ved 60 km/t
Frisk tempo kører den 16-18 km/l
Fælge
Poleret med gul fælgbånd
Dæk
Bag: Michelin Pilot Road 4 120/60/17 29psi
For: Michelin Pilot Road 4 160/60/17 34psi
Rigtigt gode dæk til det danske vejr.
For: Michelin Pilot Road 4 160/60/17 34psi
Rigtigt gode dæk til det danske vejr.
Topfart
180 km/t, da den er japansk import. Er omdrejnings begrænset i de 3 højeste gear. Fjerner man begrænsningen skulle den kunne gå 200+ km/t (Er bekræftet..)
Tuning
MIVV Titanium potte med mellemrør.
Armeret olieslanger til topstykket.
Termostat er skiftet til en der åbner ved 82,5 grader (Den er fra en sv650) i stedet for std 76. Dette giver noget kortere opvarmnings tid, men også langt bedre kørsel når den er varm. Den originale termostat virker ikke optimalt til det danske marked.
Begrænsning i 4, 5 og 6 gear fjernet.
Armeret olieslanger til topstykket.
Termostat er skiftet til en der åbner ved 82,5 grader (Den er fra en sv650) i stedet for std 76. Dette giver noget kortere opvarmnings tid, men også langt bedre kørsel når den er varm. Den originale termostat virker ikke optimalt til det danske marked.
Begrænsning i 4, 5 og 6 gear fjernet.
Styling
Rustfri skruer i kåbe
Titanium skruer i kåbe
Omlakeret med movistar stafferinger
Rizoma spejle
Titanium skruer i kåbe
Omlakeret med movistar stafferinger
Rizoma spejle
Ekstraudstyr
Stage6 digital temperatur måler til vand. Den originale virker ikke særlig godt, så skiftede den ud.
Bemærkninger
42800 km da jeg købte den i Juni 2013
47xxx km d.12-06-2014
50xxx til sæsonstart 2015
53xxx km d. 11-8-2015
Kører godt, trækker fint ned til 2000 omdrejninger.
Den er rimeligt lavgearet, så gearene skal gå hurtigt inde i byen, tilgengæld er der ingen rystelser eller noget som helst ved lave omdrejninger!
Findes kun i få lande, der kører primært flest i Japan. Modellen her er bygget efter storebroren, altså gsxr 750. Bagsvinger og forgaffel skulle være ens på de to cykler.
Er til sæsonstart blev totalrenoveret i toppen da den var ude for et mindre uheld. Ventiler slebet, nye olietyve, nye pakninger, planslæbet osv.
Se evt. https://www.youtube.com/watch?v=VeC_CsUN8DE#t=63 hvor cyklen bliver præsenteret fra ny af!
47xxx km d.12-06-2014
50xxx til sæsonstart 2015
53xxx km d. 11-8-2015
Kører godt, trækker fint ned til 2000 omdrejninger.
Den er rimeligt lavgearet, så gearene skal gå hurtigt inde i byen, tilgengæld er der ingen rystelser eller noget som helst ved lave omdrejninger!
Findes kun i få lande, der kører primært flest i Japan. Modellen her er bygget efter storebroren, altså gsxr 750. Bagsvinger og forgaffel skulle være ens på de to cykler.
Er til sæsonstart blev totalrenoveret i toppen da den var ude for et mindre uheld. Ventiler slebet, nye olietyve, nye pakninger, planslæbet osv.
Se evt. https://www.youtube.com/watch?v=VeC_CsUN8DE#t=63 hvor cyklen bliver præsenteret fra ny af!
Suzuki Gsxr 400R
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 814
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 434
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 814
De er til at betale for penge og kvaliteten fejler nu ikke noget. Ved man bare en smule om mekanik, så kan man næsten lave alt selv på dem
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 224 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 815