{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda Cb-1 / 400 nc27 1989

4.536 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Nicolaj
Mand | 30 år | Oprettet: 18. dec 2012


Honda Cb-1 / 400 nc27

Årgang:
1989
Motor:
399 ccm racer motor med godt 52~53 hk
Meget omdrejningsvillig og kører som som en drøm. En ekseptionel pålidelig motor skriver anmeldelser og det holder stik indtil videre ;)
Kører 22 km/l når der køres økonomisk og minimum 17 når der skal køres sjovt ;)
Hestekræfter
52
Fælge
17"
Dæk
Topfart
~180 har jeg hørt noget om :) nu må vi se en dag ;)
Tuning
En større potte.
Med original lyder den temmelig tam ;)
Styling
Cb-1 stil med original lakering :) synes selv den er flot i den blå :)
Ellers er der rimes på fælgene, så den ser lidt mere sporty ud.
Ekstraudstyr
Tanktaske og sidetasker.
Cigeratstik under sædet til telefon/gps.
Bagagebærer fra Hepco & Becker. Virkelig lækkert og praktisk.
Bemærkninger
Den fedeste motorcykel jeg nogensinde er stødt på.
Så unik en historie, fyldt med sjæl når man kører og der findes ikke en motorcykel jeg hellere ville ha'.
Det er min første og det er virkelig drømmecyklen for mig :) glæder mig til de ture jeg har planlagt.

Oprindeligt lavede Honda det forsøg her hvor de har taget motoren fra dengang CBR400RR og smidt i den her med andre topstykker for at dæmpe lidt på den, men der blev aldrig solgt særlig mange da prisen var lige så høj som deres 600r.
Senere har anmeldelser lydt som Motorcyklen der aldrig fandt sit publikum, på trods af at den er så ekseptionel pålidelig.
Det er en verden til forskel at køre på den med historien i tankerne, for man mærker virkelig hvordan den kommer til live, når først man slipper den afsted på de snoede veje.
Kommentér på:
Honda Cb-1 / 400 nc27
  •   1. maj 2019 Den er solgt, men selv på 5. sæson var jeg lykkelig for at køre på den. Jeg måtte desværre sælge den, da jeg til sidst ikke havde råd til den på min SU.
    Men for pokker hvor den kørte godt!
    Svagheder:
    Det stadig nemt at finde reservedele, det er dig begrænset hvad man kan få herhjemme. Jeg har bestilt mest fra England og Tyskland og så har delene været her inden for 14 dage smiley


  • Ari A
    Ari A Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1
      1. maj 2019 Det trak også med alustel og -udstødning, som ikke kunne ruste.

  • Ari A
    Ari A Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1
      1. maj 2019 Jeg havde sådan en, også i den fede blå farve, indtil den blev stjålet, og det var første gang, at jeg var forelsket i et køretøj.
    Jeg er en pige på ca. 40, som skulle bruge den til transport. Og egentlig havde jeg ikke brug for 4 cylindere, og der var kun plads til enten passager eller sidetasker, og jeg blev nødt til at få svejset en lille plade på støttebenet, hvis den ikke skulle vælte på grusvej.
    Men stadigvæk tænker jeg med længsel på den. Og nu jeg ikke har den mere, kan jeg lige så godt køre på scooter - det er hip som hap efter den smiley


  •   17. jan 2019 Hej. Samme spørgsmål som Thorgeir!?

    Mvh

    Emil


  •   2. jul 2015 Det er heller ikke mig folk venter på, når vi kører på de snoede veje (;

  •   1. jul 2015 Fed kværn" og ærligt talt kan jeg og de fleste slet ikke styre en 600cc fandt jeg ud af på banedag, da jeg blev overhalet af små 400cc Honda racere i svingene, min første gang på bane, men anyway.. En hver idiot kan køre stærkt ligeud

  •   13. apr 2015 Lige en ting at tage med: anmeldere skriver om den at den er ekseptionel pålidelig og det kan jeg godt stå inde for også smiley har også læst på forumer rundt omkring i verden, at det er stort set umuligt at ødelægge den smiley

  •   13. apr 2015 Den har oprindeligt også været fra Tyskland og den samlede pris blev 33.000kr. dengang. smiley Jeg gav 21 for den her smiley men, den er noget helt specielt og det er man ikke i tvivl om smiley den er lidt lav, jeg er 1.93 høj og har det ganske udemærket på den smiley

  •   13. mar 2015 Den er godt nok fed!
    Den ligner slet ikke en cykel fra 1989.

    høj høj høj


  •   21. jun 2014 Fin Honda! smiley
    Ja det er sjovt med en lidt speciel mc, som man ikke rigtig ser på vejene her i DK.
    Tjek evt. min CB400 NC31 ud smiley


  •   18. maj 2014 Ja kan også godt mærke stor forskel på de to-cylinderet jeg kører på til kørekort smiley min er i øjeblikket registreret som skolecykel, så den kører jeg mest på smiley har lige haft en enkel tur på en cb500f og det var noget helt andet smiley
    Og så kan min ta' 13,5 k omdrejninger smiley altså inden det røde felt begynder smiley


  •   18. maj 2014 Ja ok. Det er det med at "tale samme sprog"... Altså sådden cirka:-)
    For første gang i mit liv, ejer jeg en motorcykel med fire cylle og det er sgu fedt må jeg sige. Min er en stille Yamaha XJ 600 og kun med 8 ventiler og sølle 61 hk. Men ikke desto mindre, er det den hurtigste mc, jeg har haft.. Så selvom din kun er 400cc, så tager den sikkert 12-14000 reps og dét er sgu sjovt:-)


  •   18. maj 2014 Det føles bare som mere end bare kører på motorcykel på den her synes jeg smiley det er ikke bare at kører på to hjul, men man mærker bare hvor meget sjæl den har smiley hvis du forstår smiley ellers så kører fuldstændig "steady" uanset hvor hurtigt den kører smiley

  •   18. maj 2014 .. Nu siger du "levende" I mine ører, så lyder det negativt. Altså at den er meget ubehagelig at køre og den føles for let?

  •   18. maj 2014 Meget speciel. Den har jeg sgu aldrig set før

  •   17. maj 2014 Tak smiley er rigtig glad for den smiley

  •   17. maj 2014 Tillykke med den!:)

Annonce