{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki TL 1000S 1999

1.548 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Madsen [Viby J]
Mand | 35 år | Oprettet: 8. maj 2006


Suzuki TL 1000S

Årgang:
1999
Motor:
2-cylindret vandkølet 4-takts V-motor
DOHC, 4 ventiler pr. cyl.
Boring: 98 mm. Slaglængde: 66 mm. Slagvolumen: 996 ccm. Kompressionsforhold: 11,3:1.
Indsprøjtning med 50 mm spjæld.
6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Hestekræfter
Maks effekt 114 hk ved 8500 RPM

Maks moment 98 Nm ved 7000 RPM

Krydser 80 Nm ved 3500 RPM
Fælge
For: 17" fælg 3,50" bred, 2 stk. 320 mm skiver. 4 stemplede faste calipere.

Bag 17" Fælg 6,00" bred, 245 mm skive. 2 stemplet fast caliper.
Dæk
For: Bridgestone battlax T30 120/70-17

Bag: Bridgestone battlax T30 190/50-17
Topfart
Omkring 250 Km/t

0-100 Km/t på 3 sekunder.
Tuning
Powercommander PC3.

Luftfilteret er åbnet mere op og spjældet er fjernet.

K&N filter.

Åbne og afkortede bagpotter.

PAIR-systemet er fjernet.

Gearing ændret fra 17/38 til 16/40

Mappet ved FV-Motor DK

Styling
Topkåbe er trimmet og monteret med double bubble vindskærm.

LSL gaffelbro med hævet alu. styr (Super behageligt)

Styrdæmperen er flyttet ned på forgaflen.

Vindue ind til "mekanikken" i højre side.

Spejle flyttet ned på styret.

Carbon styrender

Andre greb.

Carbon blinklys i for.

Custom Nummerplade holder.

Blinklys i bag vippet ned så de følger nummerpladen.

Diode-blinklys i bagfodhvilere.

Hvid "bad boy" stribe ned over cyklen.

Ego-skal.



Ekstraudstyr
Den originale bagdæmper er udskiftet med en dæmper fra en r1.

Har en masse originaldele og andet sjovt liggende.
Bemærkninger
Virkelig lækker cykel som er en fryd at køre på, selv på de lange turer.

Trækker som et godstog og har en lækker dyb lyd :)
Kommentér på:
Suzuki TL 1000S
Annonce