Suzuki TL 1000S 1999
1.548 visninger
|
Oprettet:
Suzuki TL 1000S
Årgang:
1999
Motor:
2-cylindret vandkølet 4-takts V-motor
DOHC, 4 ventiler pr. cyl.
Boring: 98 mm. Slaglængde: 66 mm. Slagvolumen: 996 ccm. Kompressionsforhold: 11,3:1.
Indsprøjtning med 50 mm spjæld.
6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
DOHC, 4 ventiler pr. cyl.
Boring: 98 mm. Slaglængde: 66 mm. Slagvolumen: 996 ccm. Kompressionsforhold: 11,3:1.
Indsprøjtning med 50 mm spjæld.
6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Hestekræfter
Maks effekt 114 hk ved 8500 RPM
Maks moment 98 Nm ved 7000 RPM
Krydser 80 Nm ved 3500 RPM
Maks moment 98 Nm ved 7000 RPM
Krydser 80 Nm ved 3500 RPM
Fælge
For: 17" fælg 3,50" bred, 2 stk. 320 mm skiver. 4 stemplede faste calipere.
Bag 17" Fælg 6,00" bred, 245 mm skive. 2 stemplet fast caliper.
Bag 17" Fælg 6,00" bred, 245 mm skive. 2 stemplet fast caliper.
Dæk
For: Bridgestone battlax T30 120/70-17
Bag: Bridgestone battlax T30 190/50-17
Bag: Bridgestone battlax T30 190/50-17
Topfart
Omkring 250 Km/t
0-100 Km/t på 3 sekunder.
0-100 Km/t på 3 sekunder.
Tuning
Powercommander PC3.
Luftfilteret er åbnet mere op og spjældet er fjernet.
K&N filter.
Åbne og afkortede bagpotter.
PAIR-systemet er fjernet.
Gearing ændret fra 17/38 til 16/40
Mappet ved FV-Motor DK
Luftfilteret er åbnet mere op og spjældet er fjernet.
K&N filter.
Åbne og afkortede bagpotter.
PAIR-systemet er fjernet.
Gearing ændret fra 17/38 til 16/40
Mappet ved FV-Motor DK
Styling
Topkåbe er trimmet og monteret med double bubble vindskærm.
LSL gaffelbro med hævet alu. styr (Super behageligt)
Styrdæmperen er flyttet ned på forgaflen.
Vindue ind til "mekanikken" i højre side.
Spejle flyttet ned på styret.
Carbon styrender
Andre greb.
Carbon blinklys i for.
Custom Nummerplade holder.
Blinklys i bag vippet ned så de følger nummerpladen.
Diode-blinklys i bagfodhvilere.
Hvid "bad boy" stribe ned over cyklen.
Ego-skal.
LSL gaffelbro med hævet alu. styr (Super behageligt)
Styrdæmperen er flyttet ned på forgaflen.
Vindue ind til "mekanikken" i højre side.
Spejle flyttet ned på styret.
Carbon styrender
Andre greb.
Carbon blinklys i for.
Custom Nummerplade holder.
Blinklys i bag vippet ned så de følger nummerpladen.
Diode-blinklys i bagfodhvilere.
Hvid "bad boy" stribe ned over cyklen.
Ego-skal.
Ekstraudstyr
Den originale bagdæmper er udskiftet med en dæmper fra en r1.
Har en masse originaldele og andet sjovt liggende.
Har en masse originaldele og andet sjovt liggende.
Bemærkninger
Virkelig lækker cykel som er en fryd at køre på, selv på de lange turer.
Trækker som et godstog og har en lækker dyb lyd :)
Trækker som et godstog og har en lækker dyb lyd :)
Suzuki TL 1000S
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.934
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
En TL 1000 er jo født med for lille åndehul så alt hvad der kan give mere luft er super.
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.934