Husqvarna TR 650 Strada 2013
3.793 visninger
|
Oprettet:
Husqvarna TR 650 Strada
Årgang:
2013
Motor:
1 cyl. Vandkølet Dohc.
4 ventiler. Elektronisk indsprøjtning.
Cylindervolume: 652 cc.
Boring: 100 mm. Slaglængde: 83 mm.
Effekt: 58 hk v. 7250 o/m.
Moment: 60 Nm. v. 5750 o/m.
4 ventiler. Elektronisk indsprøjtning.
Cylindervolume: 652 cc.
Boring: 100 mm. Slaglængde: 83 mm.
Effekt: 58 hk v. 7250 o/m.
Moment: 60 Nm. v. 5750 o/m.
Hestekræfter
58 hk
Fælge
BMW alufælge: 2,50"x19" for og 3"x17" bag
Dæk
Metzeler Tourance EXP: 110/80 for og 140/80 bag
Topfart
175 km/t
Tuning
Motoren stammer fra BMW G 650 GS men er i Husqvarna'en bl.a. blevet optimeret med en skrappere knast og et lettere smedet stempel.
Styling
Ekstraudstyr
Original vindskærm
Bemærkninger
Affjedring for: 46 mm Sachs usd. 190 mm vandring.
Affjedring bag: Sachs monodæmper 190 mm vandring.
Bremser for: Enkelt skive 300 mm. tostemplet Brembo.
Bremser bag: Skive 240 mm. Brembo
Tankkapacitet: 14 liter (Central placeret tank under sæde)
Vægt: 168 kg (Tør)
Sædehøjde: 860 mm.
Affjedring bag: Sachs monodæmper 190 mm vandring.
Bremser for: Enkelt skive 300 mm. tostemplet Brembo.
Bremser bag: Skive 240 mm. Brembo
Tankkapacitet: 14 liter (Central placeret tank under sæde)
Vægt: 168 kg (Tør)
Sædehøjde: 860 mm.
Husqvarna TR 650 Strada
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 2
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Overvejer om der skal en GPR udstødning på, og i så fald skal der en booster på.
Accelerator module findes ikke til en TR650.
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 2
Imidlertid synes jeg ikke at problemet med udsættende motor er voldsomt stort. Jeg har på de 4000 km jeg har kørt kun været ude for det tre gange. Det kunne også godt virke som om problemet er blevet mindre efter tilkørsel af motoren, eller også har jeg bare vænnet mig så meget til denne opførsel at jeg ikke rigtig bemærker det længere.
Jeg oplever at det mest er med kold motor at det virker som om den får for mager en blanding og udelukkende ved omdrejningstal der ligger lige over tomgangshastighed. Der hvor jeg har oplevet at motoren stallede eller var ved det, er ved igangsætning og f.eks en u-vending med et omdrejningstal der kun ligger en anelse over tomgang. Efterhånden har jeg vænnet mig så meget til dette fænomen at jeg altid når at "redde" den ved at tage koblingen og give den lidt gas.
Jeg har tidligere haft en Yamaha XT 660 der også led af en lidt for mager blandning ved lave omdrejninger. Dette medførte at motoren pludselig kunne sætte ud når man kørte med en konstant hastighed på 40 - 50 km/t. Dette problem afhjalp jeg ved at skrue tomgangen lidt op.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 2
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Bestilte den også sammen med taskerne, men den var ikke kommet hjem da jeg hentede den, så den bliver sat på til 1. service.
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 2
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 46
Din er i hvert fald fed!
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 2
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Men velkommen til din strada, nu er vi 2.
I øvrigt pudsigt at tænke på, at den kraftigste gade-husky i nyere tid, kører rundt med en motor bygget i Kina
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 2
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 2
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
Dog mangler der bedre billeder og bedre beskrivelse.