Moto Guzzi 1100 Sport I.E. 1997
6.602 visninger
|
Oprettet:
Moto Guzzi 1100 Sport I.E.
Årgang:
1997
Motor:
2 ventiler per cylinder med Weber-Marelli indsprøjtning.
2-cylindret luftkølet 4-takts 90° V-motor.
Boring: 92 mm. Slaglængde: 80 mm. Slagvolumen: 1064 ccm.
Kardan.
Akselafstand: 1455 mm
Modificeret kronrørsvinkel: 65°
2-cylindret luftkølet 4-takts 90° V-motor.
Boring: 92 mm. Slaglængde: 80 mm. Slagvolumen: 1064 ccm.
Kardan.
Akselafstand: 1455 mm
Modificeret kronrørsvinkel: 65°
Hestekræfter
Fælge
PVM 5-eger smedede alu-fælge (Lavet på bestilling: 22 måneders leveringstid!!!)
For: 3,5x17
Bag: 5,5x17
For: 3,5x17
Bag: 5,5x17
Dæk
Topfart
Tuning
Raceco SS3 knast
Fast By Ferracci højkompressionsstempler 11:1.
Termignoni slip-on potter.
Portede topstykker udført af "MJPower Enginering". Efterfølgende planet 2mm.
Åbne luftfiltre.
Power Commander.
RAM enkeltplade tørkobling. Hydraulisk.
Direkte tandhjuls knastdrev.
6-trins Moto Guzzi V11 -gearkasse, -kardan, -bagsvinger og -forstel.
Fast By Ferracci højkompressionsstempler 11:1.
Termignoni slip-on potter.
Portede topstykker udført af "MJPower Enginering". Efterfølgende planet 2mm.
Åbne luftfiltre.
Power Commander.
RAM enkeltplade tørkobling. Hydraulisk.
Direkte tandhjuls knastdrev.
6-trins Moto Guzzi V11 -gearkasse, -kardan, -bagsvinger og -forstel.
Styling
Rizoma bremse-vædskebeholder og -koblingsvædskebeholder.
Rizoma sidespejle.
LED dobbelt baglygte.
Hvide LED blinklys.
Rossopuro tilbagerykkersæt, modificeret.
Rizoma nummerpladeholder.
Carbon generatordæksel.
Stucchi momentreaktionsarm.
Rizoma sidespejle.
LED dobbelt baglygte.
Hvide LED blinklys.
Rossopuro tilbagerykkersæt, modificeret.
Rizoma nummerpladeholder.
Carbon generatordæksel.
Stucchi momentreaktionsarm.
Ekstraudstyr
öhlins forgaffel.
öhlins bagdæmper.
öhlins styrdæmper.
Ducati 949 forreste bremsecalibre.
Ducati 1098 radiale bremse- og koblingsgreb.
öhlins bagdæmper.
öhlins styrdæmper.
Ducati 949 forreste bremsecalibre.
Ducati 1098 radiale bremse- og koblingsgreb.
Bemærkninger
Motorcyklen er hentet hjem fra england i 2010 og har siden gennemgået restaurering m.m.
Mangler egentlig kun at montere min hjemmelavede carbon bag-hugger.
Mangler egentlig kun at montere min hjemmelavede carbon bag-hugger.
Moto Guzzi 1100 Sport I.E.
mar 2009
Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 4
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Svar: 1
Den fortjener en x-høj.
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 1 Svar: 12
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 16
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 710
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 133
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.476
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 35 MC-er: 16 Emner: 15 Svar: 321
sep 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 12 Svar: 177
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 185
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 22