Suzuki GSX 1100 ef SOLGT Februar 2019 [Tidl. motorcykel] 1988
4.684 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX 1100 ef SOLGT Februar 2019
Årgang:
1988
Motor:
4 Cylindre luftkølet/oliekølet 2 overliggende knastaksler 16 ventiler slagvolumen 1135 drejningsmoment 105 nm ved 6500 o/m 4 Mikuni venturi - Ø 36 mm
Hestekræfter
Jeg er lidt i tvivl her men imellem 124 HK og 136 HK
Fælge
16" for og 17" bag
Dæk
110/90 for og 150/70 bag
Topfart
250 km/t siges der
Tuning
Ingen ting
Styling
kan påsættes mono sæde :-)
Ekstraudstyr
Side tasker
Bemærkninger
Det sagde man i firserne :-) Musklerne har den, fart kan den lave, rigeligt af begge men GSX 1100 må alligevel se sig skubbet ned af superbike tronen først af Kawasaki GPz 1000 RX, så af Yamaha 1200 og endelig af Honda CBR 1000 F, men fortvivl ikke Suzuki GSX 1100 ejere for her er tale om marginaler. yder mere skrev de at !!! Det ser ud til at de absolutte topmodeller fra de 4 Japanske giganter har mere end 120 HK og for bare 3 - 4 år siden lignede 100 HK det absolutte maksimum til gade brug :-) til sidst skrivers der at de er sikre på at den avancerede teknik der er samlet i denne spids model nok skal kunne tumle de mange kræfter ;-)
Jeg har lidt pludseligt og hurtigt købt denne MC, jeg har ikke den store viden om denne model, men vil gerne høre fra nogle som ved noget om den :-)
Jeg har lidt pludseligt og hurtigt købt denne MC, jeg har ikke den store viden om denne model, men vil gerne høre fra nogle som ved noget om den :-)
Suzuki GSX 1100 ef SOLGT Februar 2019
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 63
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Tror ikke du har læst teksten ordentlig, - under den tap du linker til.
Her kan du se hvordan den ser ud i reservedels bogen.
http://www.cmsnl.com/suzuki-gsx1150-1986-efg_model13763/partslist/FIG-09.html#results
Kan også oplyse dig, at denne model original kører med 20 mm. krydspind
Den du linker til har andre plejlstænger med 18 mm.. hul til krydspind - samme som Kawasaki GPZ 1100 UT fra 83
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
jan 2011
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 3
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Hvordan vil du så renovere en sådan - hvis den ødelægger et leje?
Det er dem som bruger dem til Drag race - der får det lavet, den samme gør man jo ved gamle Kawasaki z1000 som har været brugt til dette formål i mange flere år
Er lavet nøjagtigt som denne Kawasaki krumtap.
http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/tuningprojekter/17490-renovering_af_kawasaki_gpz1100ut_krumtap
jan 2011
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 3
http://www.ebay.com/itm/1983-SUZUKI-GS1100E-WELDED-CRANKSHAFT-CRANK-DRAGBIKE-GS-1100-1150-GSX1100-/290981692330
.....rulleleje...du har ret.. 135 hk, har set det omtalt i en svensk test/ en test. Men jeg har ikke kunnet google mig frem til et land. Jeg tvivler nu også på at den er lavet i en sådan version.
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Og den kører altså med rullelejer
jan 2011
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 3
Du har fået dig en ener. Hvis den bagerste dæmper stadig er original, og du syntes at den er for svampet i max hård opsætning, så sæt evt. en Hagon mono på (hvis prisen er af betydning). Det har været en succes her. Jeg har 2 EF, og har ikke haft eller kørt på en EF med en original dæmper der var iorden.
cyklen er lavet i en 100 hk(De lande med begrænsning/knast modificeret) 122/124 og 135. Det er dog aldrig lykkedes mig at finde ud af hvilke lande der er solgt 135 hk modeller. Det kan være en and. Ikke desto mindre, i DK trim, så vidt de 122/124 holder på min, så er tallene 112nm ved ca.6800 omdr..MEN... den er allerede på 95 nm ved 3000 omdr.. 123,9 hk ved 8500 omdr, men kurven er ret flad på toppen til over 9000 omdr. Ret godt for en kværn fra 84, med snart 100000 på bagen. Rullet ved Find Villadsen.(Kan anbefales).
ES/EF modellen, 1135 ccm og firkantstel efterfulgte E modellen 1074 ccm og med rundt stel.
1135 ccm med svejst kromtap og kuglelejer... Derfor så man den ofte i drag opsætninger.
Jeg håber den kører som den ser ud:-) god vind.
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 11 Emner: 51 Svar: 921
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 11 Emner: 51 Svar: 921
dec 2005
Følger: 27 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 112
Men jeg vil se om ikke jeg kan finde et originalt sæde
dec 2005
Følger: 27 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 112
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Jeg er dog sikker på at hverken kåbe eller lak er original.
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Har noget af vejen, samme opbygning som Kawasaki GPZ 1100 UT.
Krumtappen er med rullelejer og samme slaglængde, men den har en tykkere krydspind og som du nævner 16 ventiler i topstykke. Den har 124 Hk.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
dec 2005
Følger: 27 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 112
Lars tak for de mange links du har sendt mig, det har været til stor hjælp
dec 2005
Følger: 27 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 112
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
Stort velkommen ind!!
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 11 Emner: 51 Svar: 921
dec 2005
Følger: 27 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 112