Kawasaki 1400 gtr 2009

1.564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Kawasaki 1400 gtr

Årgang:
2009
Motor:
4 cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 84 mm. Slaglængde: 61 mm. Slagvolumen: 1352 cm3. Kompression: 10,7:1. Maks. effekt: 155 hk (2114 kW) ved 8800 o/m. Maks. moment: 3136 Nm ved 6200 o/m. Indsprøjtning med 4 stk. 40 mm spjældhuse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kardantræk
Hestekræfter
155 HK
Fælge
For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg. (58W)
Bag: 190/50ZR17 på 6,00" alufælg. (73W)
Dæk
For : 120/70x17
Bag : 190 / 50 / 17
Topfart
253 km
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
Toptaske fra Giwi malet i cyklens farve med bremselys og med fjernbetjent åbning.
Varme i håndtag.
Pacekeeper.
Garmin navigation.
Bemærkninger
Der er ikke noget bedstefar over den maskine. De kan give klø til andre japanske konkurrenter samtidig adskiller den sig også på et afgørende punkt: Dens potente udstråling. Og det er en formidabel køremaskine.
En journalist skrev: På denne motorcykel kan man køre herfra og til evigheden.
Jeg er vild begejstret: Gearskifte som en drøm, Motoren snurrer kun ved 2.800 omdrejninger i øverste gear når der køres 100 km/t.
Et minus: uøkonomisk ved hastigheder over 120-130 km.

Til øvrige ejere:
Har lige fået skiftet batterierne i dæktryksindikatorene hos Brdr. Sejr i Aarhus uden problemer.
Øvrige værksteder vil skifte hele indikatoren i hver dæk til ca. 2.000 + moms pr. stk + arbejdstid.
Kommentér på:
Kawasaki 1400 gtr
Annonce