Suzuki vs 750 intruder model GLF H / VR51BD (Solgt) [Tidl. motorcykel] 1987

4.177 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki vs 750 intruder model GLF H / VR51BD (Solgt)

Årgang:
1987
Motor:
på papiret
738.00 ccm, 2-cylindret,
4-takts vandkølet SOHC 45° V-twin.
2 x 1 overliggende knastaksel.
4 ventiler pr. cylinder..
5 Gear
Hestekræfter
På papiret
55.00 hk
37 kW ved 6800 RPM
ca 59 nm ???
Vægt/Kraftforhold: 3,38 kg pr hk. ???
Fælge
Før : Standart Eger.
Nu : Standart Alu Støbte (fra en model GLEF H)

For: 19" m/ hydraulisk 1 skive. Ø: 270 mm
Bag: 15" m/ mekanisk tromle Ø: 180 mm

Dæk
standart størelse
For: Dæk:100/90 x 19"
Bag: Dæk:140/90 x 15"

Før på egerhjul
Heidenau k 65 (slangeløse dæk) med slanger i

Nu på Alustøbte hjul
Michelin Commander 2
Topfart
har kørt 180/170 km/t på spedometer (medvind/modvind), over en kort distance
men på papiret
175 km/h
Acceleration (0 - 100): en 5-6 sek ???
og et bundtræk der siger spar 2 i forhold til hvad jeg regnede med
efter at ha kørt honda vfr 750 som jeg synes var god/heftig
Tuning
behøves ikke
Styling
Der findes en glf h model med det styr ellers er det blevet skiftet i løbet af dens levetid ???

jeg endte med at ha skiftet
Spejle fra en yamaha vmax.
Highway hawk crom fodhviler
og så de Org Alustøbte Hjul

Udskiftet
Highway Steps, (det var ikke et hit).
Lazer potter. Med db killers monteret (der stod banket ind i dem (not for roaduse)), de larmede lidt for meget, de havde et varmeskjold monteret med rustfrie popnitter og efter bare en sæson (3000 km) blev de rystet løse, således at de raslede, det kunne jeg ikke holde ud at høre på, så jeg monterede de originale, og hold da op en forbedring,,,,,den startede i første hug/kørte mere kvik i optræk/brugte mindre benzin/gik lavere i tomgang.
Ekstraudstyr
12 volt udtag fra batteri (i ved det der stik fra en ctek lader)
Bemærkninger
tysk import/afgift betalt
Jeg tror (99% sikker med pil opad) ud fra stelnr og div tegninger på cmsnl.com at det er en 87 model GLF H ???, nu har jeg sat ??? efter det jeg ikke ved med sikkerhed
så hvis nogen ved noget må de gerne smide en kommentar. tak

ladefund, kan man vist godt kalde det, købt af en ældre herre (min onkel) på billed 8, den har stået stille i 1,5 år og siden 2006 (da den kom til landet) har mc'en kun kørt ca 5000 km og ialt 43000 nu

Den er gennemgået fra a-z (næsten)
alle væsker skiftet
hele bunden/skærme/batterikasse o.s.v er slebet af for rust og malet (Grunder/maling/lak og textyl)
ventiler stillet og synk'et kaburatore
luftfiltre skiftet
forgaffel pakninger skiftet

masser af smådele/skruer skiftet ud med nye org (onlineparts.dk)

tak til knud (og mange andre) for hjælp og info

Update, Jeg har solgt min Intruder, det var/er bare en fed maskine, og den mest pålidelige/fejlfrie mc jeg har haft...!!!
ligesom jeg også gjorde med vfr 750, afviser jeg bestemt ikke at køre sådan en Vs intruder igen, det bliver så bare en model der er ikke er født med egerhjul, måske m800, men aldrig mere Egerhjul.
Kommentér på:
Suzuki vs 750 intruder model GLF H / VR51BD (Solgt)
Annonce