KTM 125 EXC SOLGT 2005
9.492 visninger
|
Oprettet:
KTM 125 EXC SOLGT
Årgang:
2005
Motor:
1 cyl. vandkølet 2 takts motor
Kompressionsforhold: 12.5:1
Boring: 54.0 MM
Slaglængde: 54.5 mm
Karburator: Keihin PWK 38 AG
Tænding: Kokusan digital 2K-3
Hydraulisk kobling (Magura)
Kompressionsforhold: 12.5:1
Boring: 54.0 MM
Slaglængde: 54.5 mm
Karburator: Keihin PWK 38 AG
Tænding: Kokusan digital 2K-3
Hydraulisk kobling (Magura)
Hestekræfter
omkring 35-40.
Fælge
Motard fælge
For: 17" Behr
Bag: 17" Behr
For: 17" Behr
Bag: 17" Behr
Dæk
For: Metzeler Sportec M5
Bag: Metzeler Sportec M5
Bag: Metzeler Sportec M5
Topfart
Omkring 135-150
Tuning
Fuld FMF udstødning med shorty potte
V-force 3 membran
Lavere gearing
V-force 3 membran
Lavere gearing
Styling
Alt muligt har jeg efterhånden fået lavet.
Ekstraudstyr
Alle manualer og papirer
Mit udstyr
Lås
Tændingslås
Mit udstyr
Lås
Tændingslås
Bemærkninger
Fik cyklen d. 12-09-2013
Jeg har importeret den hjem fra Østrig.
Det er en årgang 2005.
Jeg har importeret den hjem fra Østrig.
Det er en årgang 2005.
KTM 125 EXC SOLGT
jul 2016
Følger: 1
jan 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 19
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Tillykke med Husabergen.
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
apr 2015
Følger: 1
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
nov 2014
Følger: 1
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
Mvh
nov 2014
Følger: 1
Hilsen Marius
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Sørg for at de passer til den EXC model. Du skal muligvis have en adapter til kaliberen afhængig af størrelsen på skiven der sidder på de nye fælge. Dertil så tjek lige hvad bredde dit bagfælg skal være, da motard fælge laves i forskellige bredder
Derefter sætter du din affjedring op til "hård", justerer din "sag" (højden på cyklen med og uden dig på), og så er du kørende
aug 2014
Følger: 1
mar 2014
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 2
Rigtig fed maskine
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
Kan jeg lugte lidt jalousi? hverken gammel nok til bil eller mc? ville jeg have haft købt en mc som denne havde jeg gjort det, men det var ikke tilfældet da jeg ville have noget billigt at rode med for sjov.
Christian A
Det var også bare så du vidste det, det ville da være iriterende at få det chock hvis du blev stoppet og du var uvidende.
mar 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 74
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 846 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
mar 2013
Følger: 10 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 79
Held og lykke med det!
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 283
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Du kan købe fjedre ved KTM. De er ikke ret dyre
de hedder "power valve spring"
Du skal lige tjekke hvilken der sidder i nu.
Prøv at google power valve KTM exc 125, så burde du kunne læse dig til hvordan og hvorledes
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Det er altid en god ide at tage cyllinder af om vinteren og tjekke stempelringe og cyllinder, samt om der er slør i hovedlejet...Du kan evt købe dig en kompressionstester. Hovedlejet især er vigtig at skifte hvis det har det mindste slør. Tjekkes ved at tage fat i plejlstangen..
Det tager ikke lang tid, og så er du sikker på den ikke pludselig havarerer
Husk at holde luftfilter rent, da det blandt andet er skidt derfra der slider på stempel.
Den har en powervalve, som justerer hvornår der al åbnes for udstødningsventilen. Du skulle gerne have fået 2 ekstra fjedre med. Der er 3 en rød, gul og en grøn, som har forskellig hårdhed.
Jeg tror du skal bruge en dags tid på google med alle de ting du ikke er inde i mht sådan en exc.. no offence
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Du kan evt tage cyllinder af og tjekke slittagen og tage den derfra.
Husk du kan justere hvorhenne den skal tage fat med de fjedre der medfølger, samt stramheden af dem.
Skal du have anden potte på så bestem dig for om den skal have mere moment eller power i toppen.
Effektkurven på sådan en to takter kan man ændre ret meget på
Kør den var inden du skyder den helt af. tjek stempel hver vinter. Tvivler på du kommer ti at køre flere tusinde km på sådan en exc på en sæson
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Eneste du skal gøre er at skifte stempel og olie. Ingen ventilskift fx.
Stemplet skal IKKE skiftes hver 1500km! Du kan køre meget længere på det
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Meld tilbage med afgiften!
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 22 MC-er: 8 Emner: 13 Svar: 307
Tillykke med den !!!