{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki KLX 250 (292cc big bore) [Tidl. motorcykel] 2009

6.849 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Nikolaj
Mand | 37 år | Oprettet: 24. apr 2013


Kawasaki KLX 250 (292cc big bore)

Årgang:
2009
Motor:
Liquid-cooled, 4-stroke Single
249 cm³ (Ny cylinder med 292 cm³ installeret!)
DOHC, 4 valves
Fuel injection: Ø34 mm x 1 (Keihin)
Electric Starter

6 Speed gearbox
Hestekræfter
Målt til 28.18 hk på hjulet hos Rydbergs MC.

Som standard:
22 hk (16 kW) / 7,500 rpm
20.5 N·m (2.1 kgf·m) / 7,000 rpm

Standard vægt = 135kg.
Fælge
Eger
Dæk
50/50 knopdæk

Fordæk: 3.00-21 Dunlop 605
Bagdæk: 120/80 Heidenau K60
Topfart
145 på en laaang lige strækning hvor man ligger ned. 130 er nok mere realistisk. 110 klarer den fint på motorvejen uden at være alt for presset.
Tuning
292cc OEM Kawasaki Big bore kit
EJK Fuel Controller.
FMF Q4 Slip-on Udstødning
Twinair filter
KDX200 Snorkel


Big bore kittet er original dele fra en KLX300 som er samme motor med anden cylinder. Det giver et godt boost i moment og er helt sikkert den fedeste ombygning! Det er alle pengene værd og Kawasakien føles som en helt anden cykel! Den RYKKER nu.

Tak til Per M som hjalp med at installere det!
Styling
Intet...
Ekstraudstyr
Acerbis Rally Pro Håndbeskyttere
Pro Taper Styr
DRC Wide Foot Pegs
Forbremse Kabel i rustfrit Stål
Bagage bærer fra PMRacks i USA.
Krieger Manual Cam chain tensioner
Bemærkninger
Solgt 22-11-2014! :(

Synes den er totalt fed. Købt som forholdsvis sjovt og økonomisk transportmiddel. Generelt er jeg ikke så kubik og hk fikseret, men nu er der kommet 292cc big bore kit på den og det er alt for cool! Jeg er rigtig glad for at køre på den.

Det er mega fedt at fræse ned af en grusvej eller hen over en mark med høj hastighed. Den er sjov men samtidig også super praktisk som pendler cykel. Det er en small sag at lanesplitte når der er kø i byen og den oprejste kørestilling giver godt udsyn :)

Tjek evt min video hvor jeg ruller en tur på stranden:
http://www.youtube.com/watch?v=8aGM_7d309g

Langtur kan også lade sig gøre, jeg har været frem og tilbage mellem Berlin på den 2 gange.


Sommer 2014 Opdatering.

Ventil check ved 12.000km
Mange flere olieskift :P
Så fik vi rundet de 15.000km

Vinter 2014 Opdatering

FMFQ4 Slip-on med DB killer
Protaper Styr
Acerbis Håndbeskyttere
Afkortet Greb
Nye brede fodhvilere
Nyt forbremse kabel i rustfrit stål
Nyt koblings og gas kabel.
Phillips Nightbreaker pære
Pair Valve fjernet
Bagsvinger, kæde og tandhjul og andre bevægelige dele rengjort og smurt :)

2013 Opdatering

292cc big bore kit med større cylinder og stempel.
EJK Fuel Controller
Twinair Filter
KDX200 Snorkel
Krieger Manual Cam chain tensioner
Kommentér på:
Kawasaki KLX 250 (292cc big bore)
Annonce