Suzuki GSX400XS Impulse [Tidl. motorcykel] 1989
2.611 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
1 Kommentarer
Suzuki GSX400XS Impulse
Årgang:
1989
Motor:
¤ - 4 Takts Række 4
¤ - Dobbelt Overliggende Knast
¤ - 16 Ventiler (4 Pr. Cylinder) - 2 Ind, 2 Ud
¤ - Køling: Luft - Vand - Olie
¤ - CC: 398
¤ - Boring x Slaglængde: 52 x 47 mm
¤ - Kompression: 11.8:1
¤ - Karburatore: 2 x Aisan AS27VW Twin ( = 4 x 29mm )
¤ - Gearkasse: 6 Trins
¤ - Tænding: ???
¤ - Tændrør: NGK - CR8HSA
¤ - Kobling: Våd, multipladet med spiralfjedre
¤ - Gearing: ??/??
¤ - Kæde: Ukendt - ??? - ???
¤ - Dobbelt Overliggende Knast
¤ - 16 Ventiler (4 Pr. Cylinder) - 2 Ind, 2 Ud
¤ - Køling: Luft - Vand - Olie
¤ - CC: 398
¤ - Boring x Slaglængde: 52 x 47 mm
¤ - Kompression: 11.8:1
¤ - Karburatore: 2 x Aisan AS27VW Twin ( = 4 x 29mm )
¤ - Gearkasse: 6 Trins
¤ - Tænding: ???
¤ - Tændrør: NGK - CR8HSA
¤ - Kobling: Våd, multipladet med spiralfjedre
¤ - Gearing: ??/??
¤ - Kæde: Ukendt - ??? - ???
Hestekræfter
59 HK (43 kW) @ 12000 Omdr/Min
37 Nm @ 10500 Omdr/Min
37 Nm @ 10500 Omdr/Min
Fælge
Originale 17"
Bremser For: 2x 290mm Skiver, Med 4 Stempler i Hver kaliber
Bremser Bag:1x ???mm Skive, Med 2 Stemplet Kaliber
Bremser For: 2x 290mm Skiver, Med 4 Stempler i Hver kaliber
Bremser Bag:1x ???mm Skive, Med 2 Stemplet Kaliber
Dæk
For: 110/80-17 - Metzler
Bag: 130/80-17 - Michelin
Bag: 130/80-17 - Michelin
Topfart
Nok til pappet ryger. (Nu til dags er det så Plastik)
Tuning
Den er helt Std, Hvilket faktisk ik er helt ringe.
Styling
Primært original.
Sølvgrå kåber og tank, Sorte fælge og forgaffelben, samt Rødt stel :-)
Sølvgrå kåber og tank, Sorte fælge og forgaffelben, samt Rødt stel :-)
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Tørvægt: 153kg
Brændstof-kapacitet: 18 Liter
Utrolig sjov, og aggressiv lille maskine.
Købt for at erstatte min GS500E som jeg ikke længere kan køre på Pga gamle Knæskader. :(
Har stået stille i 6-8 år, købt idag d. 13/09-13 med 37'000km på klokken.
Speedometerkabel Skiftet: 13/09-13 (37'000km)
Motorolie Skifet: 04/04-14 (38'240km)
Oliefilter Skiftet: 04/04-14 (38'240km)
Tændrør Skiftet: 04/04-14 (38'240km)
Kølervæske Skiftet: 04/04-14 (38'240km)
Karburatore Renset: 04/04-14 (38'240km)
Ledningsnet Gennemgået samt Stik Renset: 04/04-14 (38'240km)
Spændingsregulator/Laderelæ Skiftet: 01/05-14 (38'410km)
Batteri Skiftet: 01/05-14 (38'410km)
Pick-Up's Skiftet: 01/07-15 (39'872km)
Motorolie Skiftet: 08/07-15 (39'902km)
Oliefilter Skiftet: 08/07-15 (39'902km)
Batteri Skiftet: 08/07-15 (39'902km)
NOTER:
Den Bruger samme Oliefilter som Bl.a Suzuki GS500E (Vesrah Vare Nr: SF-3001)
Den Bruger samme Spændingsregulator/Laderelæ som GS500E (MaxMC Vare Nr: 098208)
Den Bruger samme Batteri som GS500E (YB10L-B2)
__________________________
Så vidt jeg kunne læse mig til Blev Impulse X Lavet i 86/87, Hvor efter der blevet lavet et mindretal af "Sportsmodellen" (XS) i 88 (Mindretal ment -> Kontra X'eren) XS'eren blev opdateret med bl.a andre karburatore.
[Hæng mig endelig ik op på det, Skriver kun hvad jeg kunne læse mig til.]
- Solgt: 23/04-16
Brændstof-kapacitet: 18 Liter
Utrolig sjov, og aggressiv lille maskine.
Købt for at erstatte min GS500E som jeg ikke længere kan køre på Pga gamle Knæskader. :(
Har stået stille i 6-8 år, købt idag d. 13/09-13 med 37'000km på klokken.
Speedometerkabel Skiftet: 13/09-13 (37'000km)
Motorolie Skifet: 04/04-14 (38'240km)
Oliefilter Skiftet: 04/04-14 (38'240km)
Tændrør Skiftet: 04/04-14 (38'240km)
Kølervæske Skiftet: 04/04-14 (38'240km)
Karburatore Renset: 04/04-14 (38'240km)
Ledningsnet Gennemgået samt Stik Renset: 04/04-14 (38'240km)
Spændingsregulator/Laderelæ Skiftet: 01/05-14 (38'410km)
Batteri Skiftet: 01/05-14 (38'410km)
Pick-Up's Skiftet: 01/07-15 (39'872km)
Motorolie Skiftet: 08/07-15 (39'902km)
Oliefilter Skiftet: 08/07-15 (39'902km)
Batteri Skiftet: 08/07-15 (39'902km)
NOTER:
Den Bruger samme Oliefilter som Bl.a Suzuki GS500E (Vesrah Vare Nr: SF-3001)
Den Bruger samme Spændingsregulator/Laderelæ som GS500E (MaxMC Vare Nr: 098208)
Den Bruger samme Batteri som GS500E (YB10L-B2)
__________________________
Så vidt jeg kunne læse mig til Blev Impulse X Lavet i 86/87, Hvor efter der blevet lavet et mindretal af "Sportsmodellen" (XS) i 88 (Mindretal ment -> Kontra X'eren) XS'eren blev opdateret med bl.a andre karburatore.
[Hæng mig endelig ik op på det, Skriver kun hvad jeg kunne læse mig til.]
- Solgt: 23/04-16
Suzuki GSX400XS Impulse
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.929