Honda CB 450 S [Tidl. motorcykel] 1987
1.194 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Kommentarer
Honda CB 450 S
Årgang:
1987
Motor:
2-cylindret.
4-takts twinmotor
Luftkølet.
1 overliggende knastaksel.
Vippearme.
6 Ventiler, 3 pr cylinder.
4-takts twinmotor
Luftkølet.
1 overliggende knastaksel.
Vippearme.
6 Ventiler, 3 pr cylinder.
Hestekræfter
447 ccm.
43,5hk. (Nok mindre i dag)
43,5hk. (Nok mindre i dag)
Fælge
Standard.
Fælg forhjul Ø: 1.85´´ x 18´´. Støbt.
Fælg baghjul Ø:2,15´´ x 18´´. Støbt.
Fælg forhjul Ø: 1.85´´ x 18´´. Støbt.
Fælg baghjul Ø:2,15´´ x 18´´. Støbt.
Dæk
Forhjul: 100/90, Bridgestone.
Baghjul: 110/90 , Bridgestone.
Baghjul: 110/90 , Bridgestone.
Topfart
175 km/t. I følge MC-revyen, har ikke selv været deroppe af.
Tuning
Standard
Styling
Standard
Ekstraudstyr
Strømudtag til mobiloplader.
Bemærkninger
Købte denne Honda, for en slik. Det er min første motorcykel, og er rigtig glad for den. Den giver et smil på læben og ser ikke ældgammel ud, men kan sagtens gå for at være en nye'r motorcykel (bilder jeg mig selv ind ;)).
Jeg er selv i gang med at gøre den i bedre i stand. Datoerne på billederne markere hvornår jeg har ordnet noget.
Jeg har selv ordnet følgende ting i løbet af et par uger:
Pletmalet steder hvor malingen var gået af.
Malet motorblokken til blank sort.
Skilt forbremse kalibrer ad, og renset dem. (Det var grunden til hjulet "bumpede").
Skiftet olie/oliefilter.
Skiftet luftfilter
Renset karburator.
Malet instrument panel, da den var rusten.
17/9-13: Nyt kædekit sat på.
Blev kørt ned på min kære Honda, den var så skadet at den er blevet lagt til hvile på de evige Honda marker :(
Jeg er selv i gang med at gøre den i bedre i stand. Datoerne på billederne markere hvornår jeg har ordnet noget.
Jeg har selv ordnet følgende ting i løbet af et par uger:
Pletmalet steder hvor malingen var gået af.
Malet motorblokken til blank sort.
Skilt forbremse kalibrer ad, og renset dem. (Det var grunden til hjulet "bumpede").
Skiftet olie/oliefilter.
Skiftet luftfilter
Renset karburator.
Malet instrument panel, da den var rusten.
17/9-13: Nyt kædekit sat på.
Blev kørt ned på min kære Honda, den var så skadet at den er blevet lagt til hvile på de evige Honda marker :(
Honda CB 450 S
sep 2013
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 125
apr 2008
Følger: 61 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 638
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 35
sep 2013
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 125
Blev ringet op af mekanikeren og spurgte om jeg ville have den tilbage - da forsikringen ikke ville have den.
Så nu står den hjemme og fik gode råd af mekanikeren hvor man kan købe brugte dele, da det er styret, bremsegreb, koblingsgreb og blinklys som skal sættes i stand før den kan kører igen! TOTAL OPTUR!
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 46 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 58
Jeg har smidt en stemme på din maskine...
sep 2013
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 125
Mange tak, ja de er lidt gamle.. Men de kører sgu bare derud af
Mange tak for den gode velkomst!
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 38
sep 2013
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 125
Hvor er begge dine maskiner fede!
Jeg giver dig ret i at gixxeren er en tand hurtigere
Morten: Mange tak, jeg havde faktisk selv kigget på en Suzuki GS500, men blev mere vild med denne her og dens klassiske look!
Hjulet stoppede med at bumpe da bremsekalibrerne blev renset!
David: Mange tak! Blev selv overrasket over hvor beskidt det vr
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 95 Svar: 1.190
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.464
Angående hjulet der "bumper".
Der skal sikkert bare en afbalancering til.
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 283
og sikke noget snask i caliperen