Yamaha FZR 1000 EXUP 1989
3.986 visninger
|
Oprettet:
Yamaha FZR 1000 EXUP
Årgang:
1989
Motor:
Motor: 4-cylindret, 4-takts vandkølet rækkemotor. 2 overliggende knastaksler. 5 ventiler pr. cylinder. EXUP udstødnings regulering..
Kubik: 1.002 cm3
Kubik: 1.002 cm3
Hestekræfter
Ydelse: 145 hk (106,7 kw) ved 10000 o/m
Fælge
Hjul For: 130/60 x 17 på 3.50" fælg.
Hjul Bag: 180/60 x 17 5.50" fælg.
Hjul Bag: 180/60 x 17 5.50" fælg.
Dæk
Hjul For: 130/60
Hjul Bag: 180/60
Hjul Bag: 180/60
Topfart
Tophastighed: 270 km/h
Acceleration (0 - 100): 2,8 sek
Acceleration (0 - 100): 2,8 sek
Tuning
Ingen
Styling
Poleret stel og poleret bagsvinger
Røde fælge med poleret kant.
Poleret gaffelbro
Forkromet bagstel og forkromet kåbestativ
Røde fælge med poleret kant.
Poleret gaffelbro
Forkromet bagstel og forkromet kåbestativ
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Jeg har købt den 1989 fra ny, og har aldrig overvejet at skille mig af med den.
I 1989 var den verdens hurtigste og MC og som MC-Revyen skrev deres ukronede konge, en rigtig GSX-R 1100 Killer.
Jeg har haft en del cykler, siden og den er en af de mest velkørende cykler som jeg har ejet.
Selv om den, den dag i dag, er en tyk dreng, kan den stadig vise tænder og bide fra sig
I 1989 var den verdens hurtigste og MC og som MC-Revyen skrev deres ukronede konge, en rigtig GSX-R 1100 Killer.
Jeg har haft en del cykler, siden og den er en af de mest velkørende cykler som jeg har ejet.
Selv om den, den dag i dag, er en tyk dreng, kan den stadig vise tænder og bide fra sig
Yamaha FZR 1000 EXUP
jul 2012
Følger: 10 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 76
jul 2012
Følger: 10 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 76
jul 2012
Følger: 10 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 76
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 5 Emner: 6 Svar: 35
http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/tuning/slipon-udstoedning-fzr1000exup/182117
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 74
Tak for roserne.
Du burde ikke få klø af en tyk man på en FJ 1200.
Den burde FZRen spise til frokost.
Der findes jo nogle forskellelige udgaver / modeller alt efter hvilket marked de har været bestemt til. Den kraftigste version er en 3GM model som min som oprindeligt blev solgt i DK, den har 147 hk. I Tyskland hed modellerne 3LE og er droslet til 100 hk. Droslingen opnåes bla. i indsugningen og med en anden cdi box. For at kunne få alle heste ud af motoren, skal du have en 3GM box. det er ikke nok at fjerne droslingen. Den får godt nok flere heste men ikke max skrald. Der er vist også en 3LF model som bla. blev solgt i Frankrig og Italien.
Hvad står der på dit Type skilt???
Hvis du har en 3GM version og den ikke kan æde FJ 1200 er der enten pillet helt vildt ved denne, ellers har du virkeligt et problem. Virker din EXUP som den skal??? Motoren kan sætte sig fast og hvis den ikke virker som den skal virker FZRen død.
jul 2012
Følger: 10 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 76
jul 2012
Følger: 10 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 76
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 5 Emner: 6 Svar: 35
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 74
Synes selv at den her model og den rød hvide er den mest tidsløse / flotteste
Det er yderst sjældent at jeg er stødt på en tvilling.
Tror ikke der er solgt ret mange i koksgrå herhjemme.
Fik malet fælgende røde sidste vinter,poleret fælgekanter, rødt kåbeglas og et guldfarvet kædekit på, som matcher den original udstødning, det gør en himmel til forskel. Ud over det står cyklen i originalstand, hvilken jeg også tænker at holde den i. Havde for en kort stund overvejet at smide røde Rizoma greb og blink på, men tror at jeg holder mig fra det nu.
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 13
okt 2012
Følger: 3 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 3
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 9
feb 2008
Følgere: 7 MC-er: 11 Svar: 18
Fed mc, har selv haft flere af dem
Høj her fra...