Honda RS125R/CRF250R 2001
1.684 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Kommentarer
Honda RS125R/CRF250R
Årgang:
2001
Motor:
Honda CRF250R årgang 2004
Højkomprimeret stempel (shit der er kompression på!)
Topstykke bearbejdet
Mikuni 41mm fladspjældskarburator med stor luftfilterkasse
Slipper kobling
Custom rustfri udstødning med Yoshimura potte
Pre 2004 RS125R køler
Minimum V-power benzin :)
Højkomprimeret stempel (shit der er kompression på!)
Topstykke bearbejdet
Mikuni 41mm fladspjældskarburator med stor luftfilterkasse
Slipper kobling
Custom rustfri udstødning med Yoshimura potte
Pre 2004 RS125R køler
Minimum V-power benzin :)
Hestekræfter
45hk måske?
Fælge
Standard Honda fælge
2,5"x17" for
3,5"x17" bag
2,5"x17" for
3,5"x17" bag
Dæk
Lidt blandede Dunlop og Bridgestone part-worn slicks
1 sæt Dunlop regndæk.
1 sæt Dunlop regndæk.
Topfart
Ingen anelse!
Tuning
Højkomp stempel
Bearbejdet top
41mm karb
Bearbejdet top
41mm karb
Styling
Dani Pedrosa letterbox kåbe (2003 A-kit kåbe) med RAM-air
2004 bagende
2004 bagende
Ekstraudstyr
Lidt crash dele og hvad man lige har brug for ;)
Forgaffel fra 2001, skulle angiveligt kun have kørt en halv sæson efter den blev skiftet til en Öhlins.
Underste gaffelbro fra en 2010.
EBC fuldt flydende skive
Ellers standard bremser
Stel og bagsvinger er fra 2001/2002. Stel modificeret for at få motoren på plads. Tank lavet om for at give plads til karburatoren.
Acewell digitalt instrumentbræt.
Tørvægt: ca. 80kg (7kg mere end to-takteren)
Forgaffel fra 2001, skulle angiveligt kun have kørt en halv sæson efter den blev skiftet til en Öhlins.
Underste gaffelbro fra en 2010.
EBC fuldt flydende skive
Ellers standard bremser
Stel og bagsvinger er fra 2001/2002. Stel modificeret for at få motoren på plads. Tank lavet om for at give plads til karburatoren.
Acewell digitalt instrumentbræt.
Tørvægt: ca. 80kg (7kg mere end to-takteren)
Bemærkninger
Byttede min RS125R lige inden nytår til denne lille bastard. 800km nede i Tyskland. Var hjemme d. 31 dec. kl. 06.30. Det var en hård nytårsaften ;)
Den er i sin tid bygget af BMW superbike mekanikere til Ralf Waldman (deraf nr. 28). Han nåede at køre et par IDM afdelinger på den. Den er bygget allerede inden MOTO3 var en realitet.
Gutten jeg købte den af udvikler elektronik til BMW's superbikes og er bl.a igang med at bygge en el-mc med kulfiberstel som skal bruges i FIM regi :)
Glæder mig til at finde ud af om den overhovedet vil starte hehe
Den er i sin tid bygget af BMW superbike mekanikere til Ralf Waldman (deraf nr. 28). Han nåede at køre et par IDM afdelinger på den. Den er bygget allerede inden MOTO3 var en realitet.
Gutten jeg købte den af udvikler elektronik til BMW's superbikes og er bl.a igang med at bygge en el-mc med kulfiberstel som skal bruges i FIM regi :)
Glæder mig til at finde ud af om den overhovedet vil starte hehe
Honda RS125R/CRF250R
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 759
Det var lidt en afvejning af service, kørbarhed og sådan der gjorde udslaget.
Ellers skulle ,an have taget springet til en 250'er 2-takter
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 180
Den der er jo i stykker, og tænder kun hver anden gang stemplet er i top :oD
Nå, tillykke med den - nu må vi se om jeg kan følge med den i stedet ;o)
jan 2013
Følger: 15 Følgere: 10 Emner: 16 Svar: 76
Lad os høre hvordan det går med den lille "frække" hen over sæsonen.....
apr 2011
Følger: 18 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 9
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 759
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.021
Den skal du nok blive glad for
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 759
Den skulle gerne være billigere at holde kørende end 125'eren jeg byttede med. Nu må vi se. Umiddelbart skal den kun lige have skiftet olie for hver 2-4 banedage og stillet ventiler engang om året. 125'eren skulle have skiftet stempel for hver 3-4 banedage og motorrenovering efter 10-16 dage...
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.021
Den kan garanteret køre i ring om mange langt større maskiner, på de snævre baner. Har du overblik over hvad det vil koste at holde sådan et dyr kørende?