Kawasaki Ninja 250R 2009
2.186 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Kommentarer
Kawasaki Ninja 250R
Årgang:
2009
Motor:
Slagvolume: 249 cc
Motor: væskekølet, 4 takt parallel twin - 2 cylinder
Ventilsystem: DOCH, 8 valves ( 4 på hver cylinder)
Kompression: 11.6:1
Gear: 6 (1 ned, 5 op)
Boring og slaglængde: 62.0x41.2 mm
Vægt: 169 kg.
Elstarter og digital tænding
Motor: væskekølet, 4 takt parallel twin - 2 cylinder
Ventilsystem: DOCH, 8 valves ( 4 på hver cylinder)
Kompression: 11.6:1
Gear: 6 (1 ned, 5 op)
Boring og slaglængde: 62.0x41.2 mm
Vægt: 169 kg.
Elstarter og digital tænding
Hestekræfter
Motoreffekt: 33HK v/ 11.000 omdrejninger
Moment: 22 Nm (2,24 kgf-m) v/ 8.200 omdrejninger
Moment: 22 Nm (2,24 kgf-m) v/ 8.200 omdrejninger
Fælge
Standard 17" sorte fælge
Bremse foran: single 290mm petal disc. Caliper: single balanced actuation dual-piston
Bremse bag: single 220mm petal disc. Caliper: dual-piston
Bremse foran: single 290mm petal disc. Caliper: single balanced actuation dual-piston
Bremse bag: single 220mm petal disc. Caliper: dual-piston
Dæk
For: 110/70-17
Bag: 130/70-17
Bag: 130/70-17
Topfart
Angivet til 165-170 km/t (er ikke afprøvet)
Tuning
Standard
Styling
Istedet for standard blinklys, er alle lys skiftet ud med miniblink (diodeblinklys med sort hus og lys glas).
Ekstraudstyr
Der er ikke sat yderligere ekstraudstyr på endnu, dog kommer der snarest en udskiftning af udstødningen.
Bemærkninger
Det er min første MC og jeg er utrolig glad for den.
En virkelig god begynder MC, da den er nem og styre og ikke vejer så forfærdelig meget.
Den kører rigtig godt og er super sjov at køre på.
På trods af den lille slagvolume gør de støbte fælge og den kraftige forgaffel, at den ligner en af "de store drenge".
Den lyder dog ikke af så meget - men det er dog et spørgsmål om at få den rette udstødning på.
På trods af de få billeder håber jeg I tager godt imod den, og så lover jeg at der kommer flere billder senere :)
En virkelig god begynder MC, da den er nem og styre og ikke vejer så forfærdelig meget.
Den kører rigtig godt og er super sjov at køre på.
På trods af den lille slagvolume gør de støbte fælge og den kraftige forgaffel, at den ligner en af "de store drenge".
Den lyder dog ikke af så meget - men det er dog et spørgsmål om at få den rette udstødning på.
På trods af de få billeder håber jeg I tager godt imod den, og så lover jeg at der kommer flere billder senere :)
Kawasaki Ninja 250R
feb 2012
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 66
Hvor har du fået den lås på billede 2?
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2
Mange tak for fiffene - har overvejet kraftigt at skifte dæk, da jeg synes de er meget ustabile i vådt vejr, men har ikke lige kigget på hvilket det skulle være.
Kan kun være enig med dig i at det er en super dejlig MC, har ikke kørt så forfærdelig mange km på min - men det skal der laves om på
Smider lige en høj retur
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.691
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2
Det kribler jo helt for at komme ud og lufte den, men ak det må vente lidt endnu
Hehe ja fandt hurtigt ud af at der skulle billeder til for at vinde lidt gejst
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 145 Svar: 443
godt det snart er sommer..
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 29 MC-er: 8 Emner: 109 Svar: 641
Lige en høj med på vejen, der er jo ikke noget som sorte cykler
Det hjalp med nogle flere billeder..
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2
Ja jeg synes også den er rigtig fin i sort - og dem ser man ikke så mange af
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803
maj 2011
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 7 Emner: 24 Svar: 74