Triumph Bonneville Black - SOLGT [Tidl. motorcykel]
6.402 visninger
|
Oprettet:
Triumph Bonneville Black - SOLGT
Årgang:
Motor:
Air-cooled, DOHC, parallel-twin, 360 degree firing interval
Capacity - 790cc
Bore/Stroke - 86 x 68mm
Compression Ratio - 9.2:1
Fuel System - Twin carburetors with throttle position sensor and electric carburetor heaters
Ignition - Digital - inductive type
Capacity - 790cc
Bore/Stroke - 86 x 68mm
Compression Ratio - 9.2:1
Fuel System - Twin carburetors with throttle position sensor and electric carburetor heaters
Ignition - Digital - inductive type
Hestekræfter
Maximum Power - 75PS at 7,300 rpm
Maximum Torque - 76NM at 7,200 rpm
Oplyst af Triumph Esbjerg, med de modifikationer der er lavet.
Maximum Torque - 76NM at 7,200 rpm
Oplyst af Triumph Esbjerg, med de modifikationer der er lavet.
Fælge
Front Wheel - 36-spoke, 19 x 2.5in
Rear Wheel - 40-spoke, 17 x 3.5in
Rear Wheel - 40-spoke, 17 x 3.5in
Dæk
Front Tyre - 100/90 19
Rear Tyre - 130/80 17
Rear Tyre - 130/80 17
Topfart
?
Tuning
Norman Hyde Toga potter
Luftfilter modificeret
Kørt ind ved Vagn Jensen
+ 5...10 hk.
Norman Hyde 7 trins styrdæmper
K&N Luftfilter
18 tands forreste tandhjul
Luftfilter modificeret
Kørt ind ved Vagn Jensen
+ 5...10 hk.
Norman Hyde 7 trins styrdæmper
K&N Luftfilter
18 tands forreste tandhjul
Styling
Triumph Thruxton GEL single seat
Triumph Thruxton seat cowl
Norman Hyde 7/8 styr, sort elokseret
Eddie rask edition paint theme
Titax guld elokseret grebklinger, justerbar
Triumph Thruxton seat cowl
Norman Hyde 7/8 styr, sort elokseret
Eddie rask edition paint theme
Titax guld elokseret grebklinger, justerbar
Ekstraudstyr
Front Sixty8 kåbe
Originale Triumph sidetasker
Original Triumph tanktaske
Original Triumph hæktaske
GEL comfort sæde
Centralstøtteben
Olie temperaturmåler
Termometer
Ur
Normen Hyde bagagebære
Triumph crashpads
LSL fodhvilere
LSL styr ender
Originale Triumph sidetasker
Original Triumph tanktaske
Original Triumph hæktaske
GEL comfort sæde
Centralstøtteben
Olie temperaturmåler
Termometer
Ur
Normen Hyde bagagebære
Triumph crashpads
LSL fodhvilere
LSL styr ender
Bemærkninger
En "måtte" eje cykel, kærlighed ved første øjekast - købt af min gide ven James B. ved HMC cykler.
Var desuden så heldig og finde en masse udstyr ved en herre i Esbjerg, så mange af ønskelistens punkter er indfriet uden huset skulle sælges.
Ved godt, at man forelsker sig i sin nye maskine, men denne er uden sidestykke den sjoveste MC jeg har haft, og så er den tilmeld super hurtig i optræk og sving, super Triumph ! Ikke noget at sige til, at Tue Mantoni fik succes med de cykler :)
Mangler stadig en del, men der skal også være lidt til vinteren.
Hvordan opnås +13HK og ca. 40% mere moment: http://www.mecatwin.com/en/accessoires/triumph/bonneville/best-power.htm
Lidt information:
Fork oil per rod: 484 ML SAE 10W
Engine oil w/o filter: 3,3 L SAE 15W-50
Engine oil incl. filter: 3,8 L MIND.API SG
Valve clearance (intake): KALT 0.15-0.20 MM
Valve clearance (exhaust): KALT 0.25-0.30 MM
Engine idle speed: 1000 +- 50 U/MIN
Carburettor air screw: 2.5 AUSDREHUNGEN
Tyre pressure (front): 2,3 BAR
Tyre pressure (rear): 2,7 BAR
Spark plug 1: NGK DPR8EA-9
Spark plug 2: NGK DPR8EIX-9
Electrode gap: 0,8-0,9 MM
Fork tube Ø: 41 MM TELEGABEL
Front and rear sprockets: 17/43 ZÄHNE
Chain/final drive: 104 GLIEDER
Var desuden så heldig og finde en masse udstyr ved en herre i Esbjerg, så mange af ønskelistens punkter er indfriet uden huset skulle sælges.
Ved godt, at man forelsker sig i sin nye maskine, men denne er uden sidestykke den sjoveste MC jeg har haft, og så er den tilmeld super hurtig i optræk og sving, super Triumph ! Ikke noget at sige til, at Tue Mantoni fik succes med de cykler :)
Mangler stadig en del, men der skal også være lidt til vinteren.
Hvordan opnås +13HK og ca. 40% mere moment: http://www.mecatwin.com/en/accessoires/triumph/bonneville/best-power.htm
Lidt information:
Fork oil per rod: 484 ML SAE 10W
Engine oil w/o filter: 3,3 L SAE 15W-50
Engine oil incl. filter: 3,8 L MIND.API SG
Valve clearance (intake): KALT 0.15-0.20 MM
Valve clearance (exhaust): KALT 0.25-0.30 MM
Engine idle speed: 1000 +- 50 U/MIN
Carburettor air screw: 2.5 AUSDREHUNGEN
Tyre pressure (front): 2,3 BAR
Tyre pressure (rear): 2,7 BAR
Spark plug 1: NGK DPR8EA-9
Spark plug 2: NGK DPR8EIX-9
Electrode gap: 0,8-0,9 MM
Fork tube Ø: 41 MM TELEGABEL
Front and rear sprockets: 17/43 ZÄHNE
Chain/final drive: 104 GLIEDER
Triumph Bonneville Black - SOLGT
apr 2014
Følger: 4 Følgere: 3
apr 2005
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 457
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 24 MC-er: 37 Emner: 2 Svar: 7
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Triumph i dag er startet op af en pengestærk mand, - fint nok, men Classic er den nu ikke
Men flot er den nu alligevel
Havde selv en ny 650 Bonneville i 1975
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 24 MC-er: 37 Emner: 2 Svar: 7
Hans, cyklen er en klassiker, da Bonneville begrebet er en af de mest kendte engelske cykler. Denne er et "genoptryk", også kaldte "new Classic"
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Men flot er den
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 15 Svar: 16
jan 2005
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 7 Emner: 35 Svar: 424
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.840
sep 2005
Følger: 15 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 1.000
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 118 Svar: 787
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 24 MC-er: 37 Emner: 2 Svar: 7
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 24 MC-er: 37 Emner: 2 Svar: 7
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.944
Håber du får glæde af den - ellers ringer du bare, så jeg kan rydde min egen stue.
;O)
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 161
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 84
jul 2008
Følger: 17 Følgere: 19 MC-er: 7 Emner: 11 Svar: 284
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 23
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 24 MC-er: 37 Emner: 2 Svar: 7
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
jun 2010
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 42 Svar: 77
Velkommen til