{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GS500E [Tidl. motorcykel] 1992

1.733 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Christian Ilsøe  S
Mand | 33 år | Oprettet: 22. aug 2011


Suzuki GS500E

Årgang:
1992
Motor:
487 cc 4-takts luftkølet, parralleltwin, DOHC, STDCC, 4 valves. 52 hp (38 kW)/ 9.200 rpm, 41 Nm (4.2 kg-m)/ 7.500 rpm.
Hestekræfter
Normal: 52 Hk, ligesom alle modeller frem til '95
Let tuning, nu ca. 55 HK, måske 1-2 mere
Fælge
3x17 for
4,5x17 bag (fra gsxr750 '88)
Dæk
Metzler 110/70 for
Bridgestone 140/70 bag
Topfart
Oprindeligt ifølge manual Ca. 160 Km/t,

Men er den gamle model, så der er ikke cdi baseret omdrejnings begrænser, så nogle har fået den op på 200 Km/t. Har ikke selv prøvet, da jeg ikke har lyst..
Tuning
Dynojets, K&N luftfilter, Powerwrap ved forrør, og custom potte.

Giver fantastisk flow i motoren. (Kan anbefales)
Styling
Stel sort
Kåber, tank og skjolde, beige
motor, sort
Fælge malet sorte

4,5" bagfælg fra gsxr750 '88
Helefronten er bygget om, Forgaffel er USD fra 93' gsx-r 750, (har beholdt det sorte fra dem bag lygten, for at holde den let broken dakar stil)
Raisere på styr.
MT-03 lygte, som virkelig lyser vejen op
LED-Baglygte med klart glas
Ventilhætter ligner små stempelhoveder.
Ekstraudstyr
caliber er 4 stemplet kaliber fra TL1000s.


28mm fatbar

Speedhut, GPS Speedometer custom lavet til mig. Opdaterer 5 gange i sekundet.
Bemærkninger
Der er kommet kosmetiske fejl på GS'eren, som fremgår mere eller mindre af billederne. Men dette har jeg ikke tænkt mig at ændre blot holde rustfrit, for at holde noget veteran racer look over den.

Nye baghjuls lejer. Nye bagage tasker (kun til tur brug, aftagelige)

Min Fine, GS'er er nu tilsalg bliver sørgeligt at sige farvel, men glæder mig til at se hvad det næste bliver :D

På forhånd tak
mvh
Christian Ilsøe
Kommentér på:
Suzuki GS500E
Annonce