Suzuki GS500E [Tidl. motorcykel] 1992
1.733 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GS500E
Årgang:
1992
Motor:
487 cc 4-takts luftkølet, parralleltwin, DOHC, STDCC, 4 valves. 52 hp (38 kW)/ 9.200 rpm, 41 Nm (4.2 kg-m)/ 7.500 rpm.
Hestekræfter
Normal: 52 Hk, ligesom alle modeller frem til '95
Let tuning, nu ca. 55 HK, måske 1-2 mere
Let tuning, nu ca. 55 HK, måske 1-2 mere
Fælge
3x17 for
4,5x17 bag (fra gsxr750 '88)
4,5x17 bag (fra gsxr750 '88)
Dæk
Metzler 110/70 for
Bridgestone 140/70 bag
Bridgestone 140/70 bag
Topfart
Oprindeligt ifølge manual Ca. 160 Km/t,
Men er den gamle model, så der er ikke cdi baseret omdrejnings begrænser, så nogle har fået den op på 200 Km/t. Har ikke selv prøvet, da jeg ikke har lyst..
Men er den gamle model, så der er ikke cdi baseret omdrejnings begrænser, så nogle har fået den op på 200 Km/t. Har ikke selv prøvet, da jeg ikke har lyst..
Tuning
Dynojets, K&N luftfilter, Powerwrap ved forrør, og custom potte.
Giver fantastisk flow i motoren. (Kan anbefales)
Giver fantastisk flow i motoren. (Kan anbefales)
Styling
Stel sort
Kåber, tank og skjolde, beige
motor, sort
Fælge malet sorte
4,5" bagfælg fra gsxr750 '88
Helefronten er bygget om, Forgaffel er USD fra 93' gsx-r 750, (har beholdt det sorte fra dem bag lygten, for at holde den let broken dakar stil)
Raisere på styr.
MT-03 lygte, som virkelig lyser vejen op
LED-Baglygte med klart glas
Ventilhætter ligner små stempelhoveder.
Kåber, tank og skjolde, beige
motor, sort
Fælge malet sorte
4,5" bagfælg fra gsxr750 '88
Helefronten er bygget om, Forgaffel er USD fra 93' gsx-r 750, (har beholdt det sorte fra dem bag lygten, for at holde den let broken dakar stil)
Raisere på styr.
MT-03 lygte, som virkelig lyser vejen op
LED-Baglygte med klart glas
Ventilhætter ligner små stempelhoveder.
Ekstraudstyr
caliber er 4 stemplet kaliber fra TL1000s.
28mm fatbar
Speedhut, GPS Speedometer custom lavet til mig. Opdaterer 5 gange i sekundet.
28mm fatbar
Speedhut, GPS Speedometer custom lavet til mig. Opdaterer 5 gange i sekundet.
Bemærkninger
Der er kommet kosmetiske fejl på GS'eren, som fremgår mere eller mindre af billederne. Men dette har jeg ikke tænkt mig at ændre blot holde rustfrit, for at holde noget veteran racer look over den.
Nye baghjuls lejer. Nye bagage tasker (kun til tur brug, aftagelige)
Min Fine, GS'er er nu tilsalg bliver sørgeligt at sige farvel, men glæder mig til at se hvad det næste bliver :D
På forhånd tak
mvh
Christian Ilsøe
Nye baghjuls lejer. Nye bagage tasker (kun til tur brug, aftagelige)
Min Fine, GS'er er nu tilsalg bliver sørgeligt at sige farvel, men glæder mig til at se hvad det næste bliver :D
På forhånd tak
mvh
Christian Ilsøe

Suzuki GS500E
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 46
apr 2012
Følger: 1 Følgere: 3 MC-er: 3
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 46 MC-er: 10 Emner: 24 Svar: 199
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 46 MC-er: 10 Emner: 24 Svar: 199
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 202 Svar: 1.205
jul 2011
Følger: 43 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 321
mar 2009
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 19 Emner: 23 Svar: 489
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 13 MC-er: 7 Emner: 5 Svar: 28
Samt ikke mindst kommentarene, mange er jeg kender er uenige om farven. men jeg er glad for den, den er by the way lidt mørkere og lidt mere skindende efter jeg har lakrens, voks og poleret den. de billeder kommer også senere.
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 352