Suzuki GSX-R 1000 K1 Solgt [Tidl. motorcykel] 2001
3.204 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX-R 1000 K1 Solgt
Årgang:
2001
Motor:
Cylindre: 4.
Ventiler: 16.
Boring: 73 mm.
Slaglængde: 59 mm.
Slagvolumen: 988 cm3.
Kompressionsforhold: 12,0:1.
Elektronisk benzinindsprøjtning med 42 mm spjældhuse.
Ventiler: 16.
Boring: 73 mm.
Slaglængde: 59 mm.
Slagvolumen: 988 cm3.
Kompressionsforhold: 12,0:1.
Elektronisk benzinindsprøjtning med 42 mm spjældhuse.
Hestekræfter
160,5 HK @ 10800rpm
110nm @8400rpm
146,8 HK målt på hjul (Lydmuren MC i Stenløse) med standard udstødning, standard luftfilter og helt standard motor.
110nm @8400rpm
146,8 HK målt på hjul (Lydmuren MC i Stenløse) med standard udstødning, standard luftfilter og helt standard motor.
Fælge
For: 3,5 x 17
Bag: 6,0 x 17
Bag: 6,0 x 17
Dæk
Metzler Sportec M3
For: 120/70ZR17
Bag: 190/50ZR17
For: 120/70ZR17
Bag: 190/50ZR17
Topfart
Meget mere end rigeligt
Tuning
Standard 100%
Styling
Den eneste rigtige - Standard - ingen grund til at ændre noget som er perfekt designet.
Det eneste jeg mangler er nye standard bremseskiver foran. Disse er bestilt hos min lokale MC pusher.
Det eneste jeg mangler er nye standard bremseskiver foran. Disse er bestilt hos min lokale MC pusher.
Ekstraudstyr
Standard udstyr såsom solo-saddel. Passagersaddel haves også, omend den aldrig har eller skal benyttes.
Bemærkninger
Denne årgang af GSX-R er min absolut favorit og darling. Designet, proportionerne samt den lave vægt å¨kun 170 kg, gør at denne maskine stadig føles som en rigtig motorcykel, men er adræt som en 250'er.
Det er simpelthen den perfekte sammensætning af geniale opfindelser som samlet udgør den perfekte køremaskine.
Er blevet så forelsket i lyden af standard udstødningen og kombineret med lyden fra indsugningen gør at man smiler konstant under hele køreturen.
Dette eksemplar er hjemtaget fra sydItalien og selv skruer, bolte og møtriker bærer præg af en hysterisk vedligeholdelse og salt kun er noget der bruges i madlavning samt at den aldrig har kørt i regnvejr.
Det er simpelthen den perfekte sammensætning af geniale opfindelser som samlet udgør den perfekte køremaskine.
Er blevet så forelsket i lyden af standard udstødningen og kombineret med lyden fra indsugningen gør at man smiler konstant under hele køreturen.
Dette eksemplar er hjemtaget fra sydItalien og selv skruer, bolte og møtriker bærer præg af en hysterisk vedligeholdelse og salt kun er noget der bruges i madlavning samt at den aldrig har kørt i regnvejr.
Suzuki GSX-R 1000 K1 Solgt
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Prisen tilrettes til 750,- pr kåbeside.
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 506
Jeg sender et link til ham....
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 506
Kender en der måske kan bruge dem??
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 506
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.702
Fed cykel dejlig original og i super stand, en virkelig ener !
Velkommen hertil med den nye bike,
Vi ses
//fugl.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.856
Dejligt at se en uspoleret orig. cykel.
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 4
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Jeg købte 3 stk i 2008 via en tysk kontakt jeg har i Frankfurt. Han behersker det italienske og handler kun de fine eksemplarer hjem.
Igennem tiden har jeg købt mange motorcykler igennem ham og alle var mere end perfekte og oversteg alle mine forventninger.
Jeg gav i marts 2008' EUR 5600,- pr. Stk. Også kom krisen....
De blev efterhånden solgt dog med lidt tab, men den sidste beholdte jeg selv.
Ingen af de cykler jeg har købt igennem tiden har hverken været på eBay, eller andre af de salgssider vi danskere normalt kigger på.
Min kontakt hentede alle cykler hjem til frankfurt og jeg slap så med ca. 900 km køretur istedet for at køre helt til syditalien. Det tog lidt tid før han fandt alle tre, men det var ventetiden værd.
Prøvelser fungerer fint i Tyskland, men du skal sørge for at få en speciel forsikringspolice udstedt, som skal forvises på forlangende til tysk politi eller toldmyndigheder. Tro mig.... Du bliver stoppet på et eller andet tidspunkt på ture hjem. Tolderne kører meget rundt i omegnen af Hamburg, Hannover og natuligvis nord for Hamburg. Køber du for 10.000 EUR eller derover, skal du sørge for at få fortoldet penge inden afrejse fra Danmark.
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 48 MC-er: 12 Svar: 194
Har du en salgsside i Italien du har brugt, så send mig gerne et link..
Og hvordan fik du den hjem ?
Kunne jo være fristende at tage på ferie der nede, også lade konen køre bilen hjem, men en prøveplade kan nok ikke bruge på køreturen fra Italien til Dk ?
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Mille - såfremt detaljerne skal være flotte og eksemplaret skal være "urørt", må du nok erkende at man skal kigge lidt dybere i lommerne. Der er mange K1'ere til salg, men at finde en hvor fabriksmærkerne på boltene stadig er intakte (dvs. de aldrig har været afmonteret) eller en intakt bagskærm og sidst men ikke mindst en pæn og ikke-ridset org. udstødning - disse eksemplarer hænger ikke på træerne.
Afgiften blev kr 40.000,-
Held og lykke, Mille - glæd dig - det er den fedeste maskine.
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 48 MC-er: 12 Svar: 194
Hvad har du måttet slippe for din k-1 ?
er det en import?
jeg leder nemlig selv efter en der skal være så org. som mulig.
Men vil bare ikke give 70-80.000 kr. for dem
Velkommen til.
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
aug 2011
Følger: 50 Følgere: 84 MC-er: 3 Emner: 44 Svar: 1.421
Syntes dog det pynter helt sindssygt at male stellet sort på dem.. For så har jeg intet imod at give jer ret i at det klart er i toppen af poppen udseendes mæssig.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.174
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.336
Flot er den i hvert fald!