Suzuki GSX 600F(S) Katana **Solgt** [Tidl. motorcykel] 1995
1.118 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX 600F(S) Katana **Solgt**
Årgang:
1995
Motor:
In-line four, four-stroke
600.00 ccm (36.61 cubic inches)
62.6 mm x 48.7 mm
600.00 ccm (36.61 cubic inches)
62.6 mm x 48.7 mm
Hestekræfter
86.00 HP (62.8 kW)) @ 1100 RPM
57.90 Nm (5.9 kgf-m or 42.7 ft.lbs) @ 9600 RPM
Et par hk mere med ny udstødning, hvor mange vides ikke og skal heller ikke måles foreløbigt, måske engang når ignition advance og andre ting er blevet implementeret :)
57.90 Nm (5.9 kgf-m or 42.7 ft.lbs) @ 9600 RPM
Et par hk mere med ny udstødning, hvor mange vides ikke og skal heller ikke måles foreløbigt, måske engang når ignition advance og andre ting er blevet implementeret :)
Fælge
For: er ikke sikker - dual 290 mm discs with 4-piston calipers
Bag: 3,5" - single 240 mm disc with 2-piston calipers
Bag: 3,5" - single 240 mm disc with 2-piston calipers
Dæk
For: 110/80-17
Bag: 140/80-17
Der er planlagt at se om 150 passer på bag på denne 3,5" fælg ellers sætter jeg en 4,5" på. Passer fra en 97+
Bag: 140/80-17
Der er planlagt at se om 150 passer på bag på denne 3,5" fælg ellers sætter jeg en 4,5" på. Passer fra en 97+
Topfart
230 ++
Tuning
4-1 - Fuldt laser system
Styling
4-1 med carbon på potten.
Tankpad
Tankpad
Ekstraudstyr
Mig, mc garage, skivebremselås.
Bemærkninger
0.4343 HP/kg
Capacity: 20 l (5.3 Gal)
Tør vægt: 201 kg (443.1 pounds)
09/05-12:
Venstre del af kåben er blevet repareret med glasfiber.
22/05-12:
Tankpad kommet på :)
31/05-12:
4-1 sat på fuldt laser system, fender eliminator kit igang.
09/06-12:
Luftfilter renset.
16/07-12:
Center støttefod fjernet.
Fremtid:
1200 bandit bagdæmper.
Flush mount blink foran.
Jet kit.
Omlakeres. ( farve osv er stadig under ide fasen ).
Crash pads.
Større baghjul. 150 bliver det nok max 160.
Rear hugger.
Større bagtandhjul, cirka 2 tænder.
Forgaffel skal ha skiftet fjedre eller andet for bedre styre egenskaber.
Ignition advancer.
Alt tages fra andre modeler og suppleres med brugte og nye dele.
Ingen grund til at give 2000 for en ny rear hugger når jeg kan tilpasse en fin brugt for 500.
Skal ha nogle små ekstra reflekser ved forgaffel til siderne for sikkerhed, også nogle som ved forgaffel aflange og smalle små reflekser lige under kåben der går hend under bagsædet ( rart folk kan se en fra siden.
Capacity: 20 l (5.3 Gal)
Tør vægt: 201 kg (443.1 pounds)
09/05-12:
Venstre del af kåben er blevet repareret med glasfiber.
22/05-12:
Tankpad kommet på :)
31/05-12:
4-1 sat på fuldt laser system, fender eliminator kit igang.
09/06-12:
Luftfilter renset.
16/07-12:
Center støttefod fjernet.
Fremtid:
1200 bandit bagdæmper.
Flush mount blink foran.
Jet kit.
Omlakeres. ( farve osv er stadig under ide fasen ).
Crash pads.
Større baghjul. 150 bliver det nok max 160.
Rear hugger.
Større bagtandhjul, cirka 2 tænder.
Forgaffel skal ha skiftet fjedre eller andet for bedre styre egenskaber.
Ignition advancer.
Alt tages fra andre modeler og suppleres med brugte og nye dele.
Ingen grund til at give 2000 for en ny rear hugger når jeg kan tilpasse en fin brugt for 500.
Skal ha nogle små ekstra reflekser ved forgaffel til siderne for sikkerhed, også nogle som ved forgaffel aflange og smalle små reflekser lige under kåben der går hend under bagsædet ( rart folk kan se en fra siden.
Suzuki GSX 600F(S) Katana **Solgt**
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 9
høj her fra.
dec 2007
Følger: 68 Følgere: 62 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 10
welkommen hertil