Kawasaki ER-6F 2012
1.834 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki ER-6F
Årgang:
2012
Motor:
Motor Størrelse: 649 ccm.
Motor Type: 2-cylindret 4-takts Parallel twin motor.
Ventilsystem: DOHC, 8 ventiler.
Køling: Vandkølet..
Kompression: 11,3:1
Boring & Slaglængde: 83,0 x 60,0 mm.
Brændstofsystem: Benzinindsprøjtning 2 x ø38 mm. Keihin.
Tænding: Digital Tænding.
Starter: Elektrisk.
Kobling: Vådkobling multidisc, Manuel.
Motor Type: 2-cylindret 4-takts Parallel twin motor.
Ventilsystem: DOHC, 8 ventiler.
Køling: Vandkølet..
Kompression: 11,3:1
Boring & Slaglængde: 83,0 x 60,0 mm.
Brændstofsystem: Benzinindsprøjtning 2 x ø38 mm. Keihin.
Tænding: Digital Tænding.
Starter: Elektrisk.
Kobling: Vådkobling multidisc, Manuel.
Hestekræfter
72 Hp (53Kw) v/8.500 o/m
66 Nm v/7000 o/m
Gearkasse:6-trins gearkasse.
Primær Udveksling: 2,095 (88/42)
1.Gear: 2,438 (39/16).
2.Gear: 1,714 (36/21).
3.Gear: 1,333 (32/24).
4.Gear: 1,111 (30/27).
5.Gear: 0,966 (28/29).
6.Gear: 0,852 (23/27).
Endelig Reduktionsforhold: 3,067 (46/15).
66 Nm v/7000 o/m
Gearkasse:6-trins gearkasse.
Primær Udveksling: 2,095 (88/42)
1.Gear: 2,438 (39/16).
2.Gear: 1,714 (36/21).
3.Gear: 1,333 (32/24).
4.Gear: 1,111 (30/27).
5.Gear: 0,966 (28/29).
6.Gear: 0,852 (23/27).
Endelig Reduktionsforhold: 3,067 (46/15).
Fælge
Støbte 17”
For. 17 x 3,50
Bag: 17 x 4,50
Bremser for: 2 stk 300 mm flydende bølgeskiver.
Bremser bag: 1 stk 220 mm bølgeskive.
Stel Type: Diamond, Højstyrkestål.
Kronvinkel: Efterløb 25grader / 106 mm.
Affjedring For: Vandring 120 mm. Teleskopisk Forgaffel.
Affjedring Bag: Vandring 125 mm. offset lay down single shock with adjustable preload.
For. 17 x 3,50
Bag: 17 x 4,50
Bremser for: 2 stk 300 mm flydende bølgeskiver.
Bremser bag: 1 stk 220 mm bølgeskive.
Stel Type: Diamond, Højstyrkestål.
Kronvinkel: Efterløb 25grader / 106 mm.
Affjedring For: Vandring 120 mm. Teleskopisk Forgaffel.
Affjedring Bag: Vandring 125 mm. offset lay down single shock with adjustable preload.
Dæk
Fordæk 120/70ZR17M/C (58W)
Bagdæk 160/60ZR17M/C (69W)
Drejevinkel: 35/35 Grader.
Bagdæk 160/60ZR17M/C (69W)
Drejevinkel: 35/35 Grader.
Topfart
Topfart Opgivet: 210 Km/t. Målt til 225km/t på rullefelt på "Træf på toppen".
Accelration 0-100 Km/t Opgivet: 3,9 Sekunder.
Vægt/kraft forhold: 2.83 Kg/HK
Accelration 0-100 Km/t Opgivet: 3,9 Sekunder.
Vægt/kraft forhold: 2.83 Kg/HK
Tuning
Ingen.
Men har monteret LEO VINCE SBK ”Slip-On” potte, som giver en kanon lyd!!
Men har monteret LEO VINCE SBK ”Slip-On” potte, som giver en kanon lyd!!
Styling
Behøver ingen. Den er flot som den er i dens Lime grønne farve. Jeg har dog monteret rimstripes på hjulene.
Ekstraudstyr
1 Stk. overvægtig Cowboy…..
Bemærkninger
Årgang: 2009 Model.
Indregistrering: Indregistreret 23/4-2012.
Kategori: Allround
Sædehøjde: 79 cm
Frihøjde: 145mm.
Akselafstand: 1410mm.
Dimensioner (LxHxB): 2100 x 760 x 1200mm.
Tankindhold: 15,5 liter
Køreklar vægt: 204 kg.
Farve: Lime Grøn.
24/4-2012 – Triptæller = 0KM.
24/6-2013 - Triptæller = 3600KM.
Indregistrering: Indregistreret 23/4-2012.
Kategori: Allround
Sædehøjde: 79 cm
Frihøjde: 145mm.
Akselafstand: 1410mm.
Dimensioner (LxHxB): 2100 x 760 x 1200mm.
Tankindhold: 15,5 liter
Køreklar vægt: 204 kg.
Farve: Lime Grøn.
24/4-2012 – Triptæller = 0KM.
24/6-2013 - Triptæller = 3600KM.

Kawasaki ER-6F
apr 2009
Følger: 1 MC-er: 1
Er dog mere til honda;D
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 5
Dejlig cykel - og så i den rigtige farve!.. Du bliver glad for den
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 9 Emner: 131 Svar: 370
Se evt min og smid en bedømmelse.
Grp for ER6
http://www.motorcykelgalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=201
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 8
Super flot cykel.. Mangler dog efter min mening nogle smådetaljer, men de kan jo altid komme (Blinklys, nr. pladeholder, tankpad, rimstripes)..
God sommer på 2 hjul.. Høj herfra!!
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 521
Til den flotte ER-6 kunne godt finde på at købe sådan en
jul 2011
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 247
Velkommen til