{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Dnepr k750 [Tidl. motorcykel] 1961

3.690 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

l peter b
Mand | 44 år | Oprettet: 23. aug 2009


Dnepr k750

Årgang:
1961
Motor:
2 cylindert sideventilet boxer med 4 fremadgåne ger og 1 bakger
Hestekræfter
26 HK ved 4.900 u/min
Fælge
19" gerfælje pulverlakeret af tidliger ejer
Dæk
400x19
Topfart
pt skulle den være 90 km da den har kørt med sidevogn
Tuning
det er der ikke noget af
Styling
blank slebet tank med klarlak og et lille 8 tal og et sæt lange forrør med potter i
Ekstraudstyr
ingen
Bemærkninger
så blev den synet d 25-04-2012
Kommentér på:
Dnepr k750
  •   18. jan 2013 Kender du historien mht tidligere ejere ,hvordan kom du i besiddelse af den?

  •   18. jan 2013 Hej Peter,siden du har sendt mig en venneanmodning har du jo nok fundet min profil herinde, der kan du se billeder af din Dnepr som den så ud da jeg købte og renoverede den. Motoren blev totalt renoveret og blev dengang boret op og fik tyske Mahle stempler nye lejer oghelt nye karburatorer alle fælgene er med nye italienske fælgringe og nye originale eger. Forgaffel og bagtøj er spritnye og købt i Ukraine osv.osv. smiley

  •   3. maj 2012 takker
    hay "møffe" takker og ja det gør vi da smiley
    er den blevet synet


  •   2. maj 2012 Tillykke med synet Gøj
    Hej Gøj tillykke med synet,du har fået meget ud af lidt,vi ses vel den 9 Juni(kommer i Ford vugnen)


  •   2. apr 2012 Hej
    Lidt synd at bobbe den, det kan let blive en flot veteran. Det er et ordentligt hug den har fået på sidevognen, men det er let at ordne, for der er ingen dobbeltkrumme flader. Check lige at den ikke er slået skæv, selvom både stel og sidevognsramme er ekstremt solidt lavet.
    Den har fået elektronisk tænding for ikke så længe siden, det skal du være glad for. Husk der høj og lav tænding på den. Glemmer du at sætte på høj efter du har startet den, brænder du udstødningsventilerne af.
    Hvis den er sidevognsgearet, og det er den med 99% sikkerhed, så er 90 absolut topfart. Den går bedst mellem 70 og 80, og så holder sådan en meget længe. Du skal skifte olie tit, der er ikke noget oliefilter på sådan en, og du skal også bruge blyadditiv i benzinen, ellers futter ventilerne også af.

    Hvis der er bakgear på, så har den fået ny gearkasse på et tidspunkt for de havde ikke bakgear i 1961, men det er MEGET praktisk at have. Den er også født med en anden forgaffel, den du har kom i 1963, men det er en stor forbedring.

    Kig over på Ural/Dnepr gruppen, her kan du få al den hjælp du kan tænke dig.


  •   2. apr 2012 velkommen
    Ser ud til at blive et spændende projekt


Annonce