Suzuki DL 650 V-Strom 2005
3.233 visninger
|
Oprettet:
Suzuki DL 650 V-Strom
Årgang:
2005
Motor:
4 takt - V2 cylinderet basse på 645 ccm
Hestekræfter
Ca. 67 hk ifølge fabrikken.
Fælge
Standard fælge:
2,5" x 19"
4,0" x 17"
2,5" x 19"
4,0" x 17"
Dæk
For 110/80R19
Bag 150/70R17
Bag 150/70R17
Topfart
180 km/t
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
Givi vindskærm - udskiftet til et originalt igen. Den store Givi gav irriterende meget turbolens, og så var den slidt efter et lille uheld i Italien sidste sommer.
12 volts udtag
GPS
Loobman Chainoiler.
SW Motech engineguard
SW Motech skid plate
SW Motech handguards
Håndlavet alu-kasse i aluminium - det dutter!
12 volts udtag
GPS
Loobman Chainoiler.
SW Motech engineguard
SW Motech skid plate
SW Motech handguards
Håndlavet alu-kasse i aluminium - det dutter!
Bemærkninger
Jeg har netop hentet den i Jylland i fredags, 23. marts 2012. På et døgn fik jeg smidt 800 km. på klokken - skønt!
Den kører super godt, meget letkørt og kørestillingen er lige mig. Jeg har ledt efter noget hvor kørestillingen er meget oprejst pga. jeg meget hurtigt får ondt i nakken og hovedet ved for meget vægt på hænderne.
Lande besøgt:
Tyskland
Frankrig
Luxembourg
Holland
Belgien
Tjekkiet
Polen
Østrig
Schweiz
Italien
Sverige
Spanien
Portugal
Km-stand ved afhenting d. 23.marts 2012: 38976 km.
13.april 2012: Loobman Chainoiler installeret.
Mere på vej :-)
Kilometertal pr. 01.05.2012: 42090
16. maj: SW Motech engineguard monteret.
Kilometertal 01.06.2012: 43615
Kilometertal 01.07.12012: 45465
Tirsdag d. 10.07.12: SW Motech Handguards og skid plate monteret.
Kilometertal 01.08.12: 48900
Kilometertal 01.09.12: Ca. 54000
Kilometertal 01.10.12: Ca. 54500
Kilometertal d. 26.11.12: 56195
Sæsonen 2012 blev på lidt over 17000 km.
Afhentet fra vinterhi d. 27.03.13.
Km-stand 01.05.2013: Ca. 57900 km
Km-stand 01.06.2013: 62650 km
Km-stand 01.07.2013: 64835 km
Km-stand 01.08.2013: 65914
Km-stand 01.09.2013: 68030
Km-stand 01.10.2013: 70850
Km-stand 01.11.2013: 72730
28.11.2013: Mc´en staldet op. Km-tal: 72802
01.03.2014: Mc´en er lukket ude i det fri igen.
01:04:2014: Km-tal 73461
01.05.2014 Km-tal: 81165
01.06.2014 Km-tal: 82110
01.07.2014 Km-tal: 83485
Sæsonstart d. 2. marts 2015: Km-tal: 83788
01.04.2014: Km-tal: 84472
01.06.15: Km-tal: 85850
24.03.17: Km-tal: 89500 km. Efter et par år, hvor lysten og tiden til at køre har manglet, er jeg nu startet op igen. Cyklen har fået nye klodser og skiver, og skal have ordnet forgaflen snart - så er den klar!
01.12.18: Km-tal: 95xxx
01.12.21: Km-tal: 99960
Den kører super godt, meget letkørt og kørestillingen er lige mig. Jeg har ledt efter noget hvor kørestillingen er meget oprejst pga. jeg meget hurtigt får ondt i nakken og hovedet ved for meget vægt på hænderne.
Lande besøgt:
Tyskland
Frankrig
Luxembourg
Holland
Belgien
Tjekkiet
Polen
Østrig
Schweiz
Italien
Sverige
Spanien
Portugal
Km-stand ved afhenting d. 23.marts 2012: 38976 km.
13.april 2012: Loobman Chainoiler installeret.
Mere på vej :-)
Kilometertal pr. 01.05.2012: 42090
16. maj: SW Motech engineguard monteret.
Kilometertal 01.06.2012: 43615
Kilometertal 01.07.12012: 45465
Tirsdag d. 10.07.12: SW Motech Handguards og skid plate monteret.
Kilometertal 01.08.12: 48900
Kilometertal 01.09.12: Ca. 54000
Kilometertal 01.10.12: Ca. 54500
Kilometertal d. 26.11.12: 56195
Sæsonen 2012 blev på lidt over 17000 km.
Afhentet fra vinterhi d. 27.03.13.
Km-stand 01.05.2013: Ca. 57900 km
Km-stand 01.06.2013: 62650 km
Km-stand 01.07.2013: 64835 km
Km-stand 01.08.2013: 65914
Km-stand 01.09.2013: 68030
Km-stand 01.10.2013: 70850
Km-stand 01.11.2013: 72730
28.11.2013: Mc´en staldet op. Km-tal: 72802
01.03.2014: Mc´en er lukket ude i det fri igen.
01:04:2014: Km-tal 73461
01.05.2014 Km-tal: 81165
01.06.2014 Km-tal: 82110
01.07.2014 Km-tal: 83485
Sæsonstart d. 2. marts 2015: Km-tal: 83788
01.04.2014: Km-tal: 84472
01.06.15: Km-tal: 85850
24.03.17: Km-tal: 89500 km. Efter et par år, hvor lysten og tiden til at køre har manglet, er jeg nu startet op igen. Cyklen har fået nye klodser og skiver, og skal have ordnet forgaflen snart - så er den klar!
01.12.18: Km-tal: 95xxx
01.12.21: Km-tal: 99960
Suzuki DL 650 V-Strom
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.376
Tak for svaret.
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Kan ikke huske hvilket mærke det er. Jeg er i Asien lige pt., så kan desværre ikke gå ud og tjekke. Jeg kan dog svare på spørgsmålet stadig: Det bliver et stort rungende nej
Mvh
Martin
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.376
Hvilke spejle er det du har monteret? Giver de mindre turbulens end de originale "traktorspejle"?
Mvh
Kim
maj 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 21
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.796
Hej Martin jeg så lige din kommentar til en ny V-Strom som blev oprettet. Alle V-Strom fora rapporterer om turbolens. Det sikreste middel er den originale vindskærm i laveste position og så med en 4-5 mm gummiskiver under de nederste skruer, så skærmen kommer til at stå mere skråt. Det fjerner det næsten helt. Endnu bedre er et Madstad beslag, som er fuldt justerbart i højde og vinkel - du kan se det på min.
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Tak tak, må også sige jeg er godt tilfreds med den, indtil videre
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 299
Vstrom er en super maskine og især 650 - 1000 ccm er meget vild