{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda cbr 600 f2 1992

6.573 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Honda cbr 600 f2

Årgang:
1992
Motor:
598 vandkølet række 4 16ventiler og gammeldags kaburator
Hestekræfter
pas , målt 82 på hjulet
Fælge
Cbr 900 5,5 x17 bagfælg
Vtr1000 sp1. forfælg 3,5 x17

4,5 standardbagfælgen kan stadig benyttes med feks crossdæk
Dæk
Bag : Dunlop D207 190/50 x17

For : Dunlop GP211 120/70 x17
Michelin power one 120/60-70 x 17
Topfart
14-64 pitch 520

standard 15-42
Tuning
Originalpotte afkortet
Styling
hmmmm
Forgaffel usd fra cbr929 monteret med topbro og fælg fra vtr1000 sp1 , styrstop og lejer uændret siden 1992 -2001 , nuværende med cbr900 gaffel og baghjul , forlænget 10cm i bagsvingeren

Fatbar crossstyr

Køler flyttet 2,5cm tilbage , medbærende køleblæser
Alle detaljer som ellers normalt bærer kåben er fjernet , samme tur med bagsvingeren , og derefter 0 kædeskærm
Bagfælg øget til 5,5 x17 tandhjulsnav drejet længere ind i fælgen og tilpasset den originale 600 bagsvinger , dobbelt bagbremse med 900 for-kalibere monteret
520 kædekit 14-54 undervejs fra Esjot tyskland som forhandles igennem Jegstrupcross.dk
Brembo Håndbremsen er monteret lige over koblingen , koblingen er ændret en del og kan aktiveres med èn finger
Tanken er tævet flad med gummihammer og træklods og malet hjemme i garagen med et par slatter gul maling sammen med resten af det der var en pæn CBR600 F2 engang ;)

div ZETA 6061 eloxeret alu. for lidt detalje , ingen spejle

Ekstraudstyr
nææ
men om projektet fra start : http://motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=17360... + det sidste

Nummerplader , fik et billigt dansk stel og har flyttet alt brugbart over og synet geden :) ses på gaden
Bemærkninger
Bygget af det jeg havde liggende og skal mest bruges til stuntkørsel



Bygger snarest en version 2 med alubagsvinger der er mere stabil end den originale stålsvinger
Kommentér på:
Honda cbr 600 f2
Annonce