{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSXR 750 1998

2.409 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Magnus E
Mand | 33 år | Oprettet: 17. sep 2010


Suzuki GSXR 750

Årgang:
1998
Motor:
Mekanisk er den standard, har dog fået skiftet knastkæde strammeren ud med en manuel model, fra APE-Racing.
Standard er tændingen trukket en smule tilbage i første til fjerde gear. Den "begrænsning" er fjernet med "A-TRE MOD". Har kørt 78XXX.
Hestekræfter
Opgivet til 135HK på motoren
Målt til 123HK på hjulet
Fælge
Standard 17 tommer for.
Bagfælgen er en 5,5 X17 (standard har den 6X17)fra en GSX-R600, så jeg kan køre med 180 bagdæk i stedet for 190. Giver markant bedre sving egenskaber, kombineret med sænkningen af fronten. Har netop købt nye wave bremse skiver.
Dæk
120/70 ZR 17 For Michelin Pure
180/50 ZR 17 Bag Michelin Pure
Topfart
ca 265 Km/t. Ægte vil jeg tro. Den render uret ud, men det skal man nok ikke lægge så meget i...
Tuning
R1 MOD - Throttle tube fra en R1´er.
GiPro A-TRE MOD med gear indikator.
Sænket ca 18 mm i fronten/gaffelen, i forbindelse med udskiftning til GSX-R1000 K2 forgaffel (den er kortere/lavere end en SRAD gaffel). + sat lidt længere op i broerne.
Pipercross luftfilter
Yoshimura Tri-Oval bolt on, potte. Speciel bygget forrør, så den passer i vinklen med den hævede bagende.
Der er monteret Renthal 520 conversion kædekit på den, med alu bagtandhjul og Cro-moly hård anodiseret letvægts fortandhjul. Den er gearet 3 tænder op bag på.
Styling
Undertray, med integrerede diode baglygter.
Mini diode blink for.
Diode nummerpladelys.
Hævet 6 cm bag i subframe. (afhængig af hvor man måler)
Rimstribes, hvid med refleks.
Sorttonet kåbeglas.
Blinklys custom indbygget i baglygter.
GSX-R1000 K2 forgaffel og bremser.
Fælge og Undertray malet blank sort.
(Ses ikke på billeder da de er taget i anledning af syn.)
Ekstraudstyr
GiPro gear indikator.
Tankpad ;-)
Cat Eye Velo 8 Cykelcomputer
Crash bobbins
Bemærkninger
Maskinen er importeret fra Italien, og jeg er anden danske ejer af dyret.(bortset fra importøren af den)

Kommentér på:
Suzuki GSXR 750
  •   6. jun 2015 Tak, den forrige ejer af cyklen havde virkelig styr på at optimere sådan en flot gammel dame, således at den fik ekstra gode køreegenskaber. R1 trottlen giver kortere vandring i gassen, sådan at du ikke behøver at bevæge hånden mere end højst nødvendigt smiley

  •   6. jun 2015 Fede mods - Er det bare en cykel computer du har ved siden af nøglen?
    Hvorfor sætter R1 trottle på?
    Jeg har lige købt den her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/31552-suzuki_gsxr_750_srad_solgt


  •   30. mar 2012 Tak tak
    Ja Buggi, det er ligesom også mest dit værk:)

    Det gik strygende, det tog ca. 7 minutter smiley
    Synsmanden syntes også det var en rigtig fin cykel og nød turen han fik smiley

    Den originale baglygte ryger snart af igen, men gad ikke tage chancen til syn.

    ang. min lille episode på bakkedagen, virkede alt som det skulle da jeg fik ladt batteriet op igen (beklager jeg lige ringede, men gik simpelthen i panik smiley he he

    Men jeg er jo stadig lidt grøn med denne motorcykel så de bump jeg rammer lære jeg vel bare af.


  •   29. mar 2012 Satme en fin cykel det der smiley
    Så kom den ind smiley

    Hvordan gik det med syn osv?
    Jeg kan se at du har den originale baglygte på... Vil du fortsætte emd det, eller skal den have undertray på igen?


  •   21. mar 2012 Velkommen til
    Fin knallert - flot grå farve..

    Den potte er 100% i orden, logo'et er Kung-Fu i sig selv. Tror den vil se godt ud på min kutter, så sig lige til når du skifter den ud - ik?! Desværre kan mine tysker-knald give en carbon potte en kedelig flænge også skal den skiftes! Dog har det en helt unik charme, som i Olsen Banden film

    ;O)


Annonce