Honda VTR SP1 2001

10.568 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Honda VTR SP1

Årgang:
2001
Motor:
998ccm 2 cyl. indsprøjtning
Hestekræfter
135 hk
Fælge
Brede nok ;-)
Dæk
For 120 Bag 190
Topfart
280 på uret
Tuning
Ingen udover længere gearing
Styling
Hjemmelavet bagende + lygte, Lakering af fælge, Mørkt kåbeglas, Mini bliklys, Baghjulsskærm
Ekstraudstyr
Remus racing potter
Bemærkninger
Hjemmelavet klistermærke-optik SP-X !
Kommentér på:
Honda VTR SP1
  •   7. jun 2007 Hej Jesper.
    Kort fortalt : En Honda SP-1 eller 2, er en maskine som de fleste nok drømmer om at eje på et tidspunkt. Men hvorfor har de fleste dem så i så kort tid? Tjaa, jeg vil tro (Og dette begrunder jeg med min begrænsede erfaring på min SP-1), at den er for sporty for de flerst.
    Turen på arbejde (75 km) er mega sjovt. Men også farlige for pengepungen.. For den kører som et lyn. Man kører nemt alt for hurtigt..
    Et eks: Kø kørsel.. 50 km/t kan gøres i 1 gear, 2 er at fortrække. Men så oplever JEG (Dette er jo MINE erfaringer) et stort tryk på håndleddene. Og maskinen er temmelig svær at køre langsom på. ;o) Den er meget hurtig på gassen grundet det gode moment, men det gør langsom kørsle til en mindre sjov "ting".. Hvis man overhovedet kan snakke om kedelige ting på en SP-1...
    Motoren jesper.... Ummmmm... Lyden med at par gode potter på. Det er jo næste til at slå ihjel for ;o) Og ALLE kigger når man kommer, ALLE !!!!
    Bremserne er intet mindre en fenomonale. Jeg har kørt på et par gademaskiner efter hånden, men ikke oplevet nogle med bremser på på Hondaen.
    Og om man kan køre på ferie på den?? Årkk ja.. Det skal jeg da til sommer ;o)

    Held og lykke ..
    Lars N


  •   7. jun 2007 Længere gearing??
    Øhh. Har du gearet den op, altså med en tand mere foran eller mindre bagpå?
    Må jeg spørge hvorfor?
    Jeg overvejer at geare min ned, ved at sætte et bagtandhjul bagpå med 2-3 tænder mere..

    Lani


  •   5. apr 2007 hej
    Jeg har lige et par spørgsmål om din mc som jeg håber du gider svare på. Jeg skal nemlig til at have en ny og havde egenligt regnet med at jeg skulle have en fireblade. Men nu er jeg blevet tilbudt en VTR SP1 til en meget fornuftig pris.. Og jeg er meget fristet....
    Vil godt vide lidt om hvordan den er i hverdagen? Jeg kører tit lange ture med venner +200km, men er VTR'eren måske for komproniløs til den slags lange ture?
    Plejer også at være på mc-ferie i norge hver sommer.. Tror du det kan lade sig gøre på en VTR uden at ødelægge sig selv?
    Endelig kunne det være rart at vide om der er noget jeg skal være specielt opmærksom på? Og er der nogen betydelig forskel på de forskellige årgange osv?
    Det var noget af en smøre... Håber at høre fra dig.

    Mvh Jesper N


  •   19. sep 2006 smiley
    Jeg har i bytte for noget andet fået et par PVM magnesium fælge i sort til en SP1´er
    Kunne det have interesse? Regner med de skal koste 6500kr
    hvilket må siges at være billigt for magnesiumfælge


  •   3. jul 2006 Flot cykel
    En høj herfra!!!


  •   28. maj 2006 afgift
    Men er reglerne ikke lavet om så man får den endelige afgift med vurderingen..?? Altså de skal se den først..??

    Men jeg aner ikke helt hvad der er smartest for at få lavest mulig afgift


  •   21. mar 2005 FLOT!!
    De gjorde det... skabte den fedeste V-twin superbike verden endnu har set, og så skal den ikke serviceres i dyre domme efter nogle få køreture smiley -kram der bare virker -OG KAN TÅLE DET!
    Respekt for din flotte mc, men nap lige forhjulet med på dit glansbillede.


  •   18. feb 2005 flot....
    hey....
    flot knallert... synes nu det er synd de har sparet de sidste 2 cylindre væk =o)

    Jens-H


  •   17. sep 2004 Flot cykel..
    7 tal til en V2'er og superbike vinder! Herlig cykel.. smiley


  •   28. mar 2004 Fælge...
    Hvad er historien bag de forskellige fælge? Det er en fed cykel, men det ville gi et + hvis du også skiftede den forreste fælg :o)


  •   17. mar 2004 SUPER
    den er flotter end Ducati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 7 her fra


  •   17. mar 2004 Hov hov
    Det er måske en smule ramt ved siden af at kalde Kenneth tarvelig pga et 4-tal. Jeg mener helt bestemt du gav min Hornet et 1-tal.....


  •   16. mar 2004 ???
    1-tallet du gir min Hornet indikerer nu ikke ligefrem at du synes den er "mega-sprød"... Jeg kan ikke rigtig komme på en mc jeg ville gi 1, men dig om det. Jeg holder fast 5 til din SP1.


  •   16. mar 2004 plade + udfordring
    Nå, nu har du slettet billedet af din bagende og nummerplade igen. Er det hemmeligt hvor den er fra? Det er bare af ren interesse.

    Mht. udfordringen: Du skriver at du til enhver tid kan knuse en 996. Det kan godt være at du har en højere topfart, men stelgeometri, affjedring osv. gør at du får din sag for, hvis du kommer på bane, eller et andet sted hvor der ikke bare går lige ud. Det er jo nok ikke uden grund at Ducati har domineret superbike klassen de sidste 10 år.


  •   16. mar 2004 Lækker maskine!
    -Især med de Remus potter... Er du forøvrigt blevet kørt ned af en Hornet engang? Det lader ihvert fald ikke til at du bryder dig om dem ;o)


  •   16. mar 2004 Fed cykel
    Rigtig lækker cykel. Og så har den jo den rigtige motoropbygning. (V2) Så lyden er jo også i orden. Jeg kunne forestille mig at den lyder rigtig godt med de Remus potter.

    Lige et spørgsmål: Den nummerplade, hvor er den fra? Jeg kan godt se du har rettet i billedet, for at sløre nummeret, men det er da ikke en dansk plade?

    Jeg er klar på en dyst, og du er hermed udfordret... Held og lykke.


  •   16. mar 2004 Velkommen til siden
    Flot cykel, køre godt !!? smiley sikkert.


Annonce