{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki Gsx-R 1000 K2 2002

1.561 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

René H
Mand | 40 år | Oprettet: 17. jun 2007


Suzuki Gsx-R 1000 K2

Årgang:
2002
Motor:
1000 ccm. 4-cylinderet vandkølet 4 takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Boring 73,0 mm. Slaglængde: 59,0 mm. Slagvolume: 988 cm3.
Kompression: 12,0:1. Benzinindsprøjtning med 42 mm spjældhuse. DOHC, 16 valves.
Fuld Akrapovic titanium/carbon system. 4-2-1
Hestekræfter
Standard:
160 HK (118 kW)/ 10.800 rpm, 110 Nm/ 8,500 rpm.
Fælge

Helstøbt aluminium 3 egeret
For: 3,5x17"
Bag: 6,0x17"
Dæk
For: 120/70-17" Metzler Sportec M1
Bag: 200/50-17 Metzler Sportec M1
Topfart
290 km/t++
Tuning
Ikke meget endnu
Styling
Bare fed i sig selv!
Ekstraudstyr
Led blink for og bag.
Sort kæde/bagskærm.
DID Guldkædekit.
Justerbar nr. plade holder.
Bemærkninger
Venter på sol og sommer! flere/bedre billeder kommer når den engang kommer ud.

For model år 2001, Indført suzuki en ny GSX-R model, der afløste den største og mest magtfulde af racing replica familien, GSX-R1100. Som modelnavnet afslører, at motorens slagvolumen var 100 cc mindre end sin forgænger, men den nye 988 cc motor var mere end tilstrækkelige til at give GSX-R1000 enorme præstioner. Det leverer 160 hk ved 11.000 rpm og cyklen var i stand til at gøre en kvart mile på under 10 sekunder.

År 2002
GSX-R1000 er let, stærk og mere afbalanceret end nogen anden lovlig gade replika og endda mange andre racercykler! Naturligvis er der modeller, der er mere velegnet til touring og pendling, men hvis du er på udkig efter en virkelig hurtig cykel, som du ønsker at bruge både på bane og på vej, så ser ingen yderligere. GSX-R1000 er cyklen for dig. Det er den bedste cykel i sin klasse.



2001 Suzuki år code: K1

Den nye GSX-R1000 blev valgt som den bedste Internation Bike Of The Year i 2001 med 13 cykel magasiner fra hele verden. GSX-R750 vandt prisen i 1997.

GSX-R1000 er ikke bare en forstørrede version af GSX-R750, selv om den deler mange træk med sin lillebror. Hovedrammen er dybest set den samme i begge modeller, men det anvendte materiale på storebror er 0,5 mm tykkere. Ifølge Suzuki er torsionsstivhed af rammen steg 10% i sammenligning med 750. Dimensionerne af cyklen har mere til fælles med TT racer Suzuki RGV500 end GSX-R750.

GSX-R1000 motor er dybest set en redigned GSX-R750 motor. Den R1000 har 1 mm større boring og 13 mm længere slagtilfælde, nydesignede (sligtly lysere) stempler med lavere krone og gear-drevet counter balancer, for at nævne et par forskelle. Motoren vejer 59 kg (130 lbs), som er lidt tungere end 750 motor, men 14 kg (31 lbs) lettere end motor GSX-R1300 Hayabusa.

Ved hjælp titan udstødningsrøret og indersiden af ??lyddæmperen i R1000 udstødning system er blevet 1,8 kg (4 Ibs) lettere sammenlignet med 750. Titan også anvendes også i forgaflen, er de indre rør belagt med modstandsdygtigt materiale.

En enestående udstødning tuning ventilen er monteret inde i udstødningsrøret. Suzuki siger, at systemet matcher modtryk til motorhastigheden, gasspjæld position og gearvalg for øget drejningsmoment, lavere emissioner og nedsat støj.
svingarm er justerbar, så det en rigtig racermaskiner.
Kommentér på:
Suzuki Gsx-R 1000 K2
Annonce