Suzuki GSXR 1100 1987
2.474 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSXR 1100
Årgang:
1987
Motor:
Luft og oliekølet, 4 cylinderet, kompression 9,7:1, boring/slag: 76/58, 16 ventiler/4 cyl, 2 overlagte knastaksler, 1052 ccm, 5 trins gearkasse, flerpladet våd kobling, karburering: 4 Ø34mm Mikuni fladt spjæld
Hestekræfter
130 HK / 9500 o/m
103 Nm /8500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,52 kg/hk
Benzinøkonomi: 12 km/l
103 Nm /8500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,52 kg/hk
Benzinøkonomi: 12 km/l
Fælge
Støbte fælge: 2,15x18 for og 3,5x18 bag
Dæk
AVON Roadtec C6, Dæk for 110/80x18, bag 160/70x18
Topfart
265 km/t, 0-100 kmt 2,9 sek
Tuning
Carbon potte, rustfri forrør, udstødningssystemet ukendt
Styling
Omlakeret i 2007
Ekstraudstyr
Sidespejle monteret på styrender, blåt kåbeglas
Bemærkninger
Stel: Rørramme, firkant aluminium
Affjedring: for: Hydraulisk teleskopgaffel, luftunderstøttet, antidyk. Ø40mm, fjedervandring 130mm. Bag: Mono, full-floater, fjedervandring 126mm
Bremser: For: 2xØ310mm skiver, flydende ophængt kaliber, 4 stempler. Bag: Ø210mm skive, fast ophængt kaliber, 2 stempler.
Sædehøjde: 810mm
Tørvægt: 197kg
MC revyen dette år skrev citat: Dét her er dynamit :-)
Fin mc årgang taget i betragtning, har meget at byde på. Er fra dengang hvor mc´erne for alvor begyndte at løfte forhjul.
Trækker godt fra bund til top, trænger til opfriskning - og det har den fået - se de opdaterede billeder
Optimeringer/ombygninger og forbedringer. Renovering og lidt fornyelse:
Nyere motor 1127, 40mm Mikuni RS fladspjælds karburatorer med Starracing powerfiltre.
Vance & Hines carbon udstødning med rustfaste forrør, 4/2/1, DYNA 2000 tænding, DYNA spoler og tændkabler
Modifikation af bagsvinger, tilpasset GSXR 1000 K1, 6" bagfælg
Up-side down forgaffel, hjul.....komplet front fra GSXR 1100 1991 model
Fuldkåbe fra en GSXR 1100 1989 model
øvrigt står standart.
Affjedring: for: Hydraulisk teleskopgaffel, luftunderstøttet, antidyk. Ø40mm, fjedervandring 130mm. Bag: Mono, full-floater, fjedervandring 126mm
Bremser: For: 2xØ310mm skiver, flydende ophængt kaliber, 4 stempler. Bag: Ø210mm skive, fast ophængt kaliber, 2 stempler.
Sædehøjde: 810mm
Tørvægt: 197kg
MC revyen dette år skrev citat: Dét her er dynamit :-)
Fin mc årgang taget i betragtning, har meget at byde på. Er fra dengang hvor mc´erne for alvor begyndte at løfte forhjul.
Trækker godt fra bund til top, trænger til opfriskning - og det har den fået - se de opdaterede billeder
Optimeringer/ombygninger og forbedringer. Renovering og lidt fornyelse:
Nyere motor 1127, 40mm Mikuni RS fladspjælds karburatorer med Starracing powerfiltre.
Vance & Hines carbon udstødning med rustfaste forrør, 4/2/1, DYNA 2000 tænding, DYNA spoler og tændkabler
Modifikation af bagsvinger, tilpasset GSXR 1000 K1, 6" bagfælg
Up-side down forgaffel, hjul.....komplet front fra GSXR 1100 1991 model
Fuldkåbe fra en GSXR 1100 1989 model
øvrigt står standart.
Suzuki GSXR 1100
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 1
klassiker! Flot i sort og gul iøvrigt!
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 73
Den har du sku fået gjort ret pæn. En rigtig go gammel klassikker. En høj er afsendt..
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Gad vide om du er gammel nok til at vide det , - det begyndte allerede i 1973 ;-)))
King of the road - KAWASAKI
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 293
en rigtig cult ræser. Fra den gang hvor kapløbet mellem de forskellige mærker rigtig startede.
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Den bliver jo snart classic , - og så bliver den jo billig i forsikring