Honda CBR 600 F2/F3 (("REPSOL")) 1991
2.851 visninger
|
Oprettet:
Honda CBR 600 F2/F3 (("REPSOL"))
Årgang:
1991
Motor:
¤ F3 Motor fra 1998, med RamAir
¤ 4 Cyllinderet 4 takts vandkølet (F3) Række motor
¤ 16v DOHC 4 ventiler per Cyllinder
¤ Slagvolumen 599ccm
¤ Boring/Slag 65,0/45,2
¤ Karburering 4stk Keihin. Venturi-Ø: 34mm CV-type
¤ 6 trins gearkasse
¤ Flerpladet våd kobling
¤ 4 Cyllinderet 4 takts vandkølet (F3) Række motor
¤ 16v DOHC 4 ventiler per Cyllinder
¤ Slagvolumen 599ccm
¤ Boring/Slag 65,0/45,2
¤ Karburering 4stk Keihin. Venturi-Ø: 34mm CV-type
¤ 6 trins gearkasse
¤ Flerpladet våd kobling
Hestekræfter
¤ 100hk (74kW) ved 12.000 o/m
¤ 63Nm (6,4 kpm) ved 10.500 o/m
Målt på Dyna Pro, i Bislev af Dennis:
¤ 88,42HK ved 11.865,5 o/m (På hjulet)
¤ 58,92Nm ved 9.820 o/m (På hjulet)
¤ 63Nm (6,4 kpm) ved 10.500 o/m
Målt på Dyna Pro, i Bislev af Dennis:
¤ 88,42HK ved 11.865,5 o/m (På hjulet)
¤ 58,92Nm ved 9.820 o/m (På hjulet)
Fælge
¤ Fohjul 3,50'' x 17''
¤ Baghjul 4,50'' x 17''
¤ Baghjul 4,50'' x 17''
Dæk
¤ Fordæk: 120/60 17'' Michelin Pilot Power (2ct)
¤ Bagdæk 160/60 17'' Michelin Pilot Road 3 (2ct)
¤ Bagdæk 160/60 17'' Michelin Pilot Road 3 (2ct)
Topfart
Opgivet efter F3 motoren til 248km/t 0-100 3,5sek
Tuning
Styling
Er nu bygget om som "Repsol-Replica", der mangler dog lidt arbejde i den endnu
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Da det er en Totalskade jeg har købt og genopbygget, og betalt genopbygningsafgift af, har den nogle kosmetiske skavanker lidt endnu.
Planen er at holde den i den Faceliftning af F3 som den er i, og så måske i Repsol....
¤ 19/11-2012, Fået stillet ventiler, synkroniseret karburator, skiftet bremsvæske, bremsklodser, repareret startermotor, lavet fejlfinding, skiftet tændrør, og smurt og spændt efter diverse steder, ved Bislev-Mc-service.
Planen er at holde den i den Faceliftning af F3 som den er i, og så måske i Repsol....
¤ 19/11-2012, Fået stillet ventiler, synkroniseret karburator, skiftet bremsvæske, bremsklodser, repareret startermotor, lavet fejlfinding, skiftet tændrør, og smurt og spændt efter diverse steder, ved Bislev-Mc-service.
Honda CBR 600 F2/F3 (("REPSOL"))
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
Tjek mit fotoalbum!
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
Sgu på tide du fik langt billeder ind af svinet!
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 40
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 3
flot bike mvh hans
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
Det er ihvertfald ikke et ringe valg..
René
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 40
Tak for ekspertisen, tror når de Pirreli er slidt ned så, at valget godt kunne falde på pilot power 2ct
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
jep...
http://www.michelin.dk/motorcykler/michelin-pilot-power-2ct#tab-tyres-benefits
René
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 40
Det 2ct, betyder der 2 compound?
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
hvis du ynder at presse din cykel på landevejene, så er det nok pilot power 2ct. De er os gode til regn, dog ikke så gode som road3. (det er et gæt ud fra hvordan dækket ser ud)
René
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 40
Jeg er "racertypen", det er i hvertfald det jeg elsker, men har meget at lære, banedage og kurser
Men køre også i alt slags vejr
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
jo det er det...
her kan du finde mere info om de omtalte dæk.
http://www.michelin.dk/motorcykler/
road3 kan være det rette dæk hvis du ikke er "racertypen" og er frisk på at køre i alt slags vejr..
vh
René
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 40
Tak for inputte om dæk, men er pilot road 3, ikke godt nok et 2 compoundsdæk, det er meget det jeg søger i hvertfald...
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 466
fed cykel...
vedr hvilke dæk du vil prøve bagefter/ citat: [Power Pure, eller Pilot Road 3]. Så er de dæk ikke i samme "gruppe"
Power pure et er mere sports præget dæk end road 3 (som er afløser for road2)
power pure er en efterkommer af pilot power.
Jeg kan dog anbefale pilot power 2ct som kan lidt af det hele..
Pure er et meget let dæk, hvilket er godt da du formindsker den roterende masse. Dog ville jeg foretrække 2ct som har godt grip i vådt føre, samt kort opvarmings tid, før det bider..
pilot road er godt til lange ture og mange km, samt mere behersket kørsel.. ;o)
vh
René
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 40
ja det er det, den var sådan da jeg købte den, ved ikke helt om jeg beholder dem
jun 2007
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 185 Svar: 800
Det er nogle vilde farver der er blevet kastet på den :b
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 40
Tak skal du ha'
jul 2010
Følger: 1 MC-er: 1
Honda velkommen her fra
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 10
Hvor er den sej.