Jinlun 150-5 2006
5.672 visninger
|
Oprettet:
Jinlun 150-5
Årgang:
2006
Motor:
Jinlun 150 Kubik..
Cylinder: std 62 mm, ( den udborede gik i stykker :( )
Karburator: std 26 mm udskiftet med en 30 mm
Gearing: standart 16/42 er ændret til 17/35 (Kædekit fra honda CG125)
Luftfilter: standart skum ændret til Kn clampon
påmonteret indsugningsforstærker
********Planer********
Ny indsugningsforstærker
extren krumtaps udluftning ( KN krumtaps filter)
CG200 cylinderkit (63mm boring) .. VINTERPROJEKT..
Cylinder: std 62 mm, ( den udborede gik i stykker :( )
Karburator: std 26 mm udskiftet med en 30 mm
Gearing: standart 16/42 er ændret til 17/35 (Kædekit fra honda CG125)
Luftfilter: standart skum ændret til Kn clampon
påmonteret indsugningsforstærker
********Planer********
Ny indsugningsforstærker
extren krumtaps udluftning ( KN krumtaps filter)
CG200 cylinderkit (63mm boring) .. VINTERPROJEKT..
Hestekræfter
Standart har den 11hk,
målt på rullefelt til at yde 19,8 hk som den står nu :)
Er nu pr : 1.9, tilbage til omkring standart på 11-12 hk
målt på rullefelt til at yde 19,8 hk som den står nu :)
Er nu pr : 1.9, tilbage til omkring standart på 11-12 hk
Fælge
Standart Junlin fælge,
********Planer********
De bliver slebet ned til vinter og malet blanksorte med 1 cm blå kant.
********Planer********
De bliver slebet ned til vinter og malet blanksorte med 1 cm blå kant.
Dæk
For 110/50-15
Bag: 130/50-15 . trænger til en udskiftning efter kædeskæmen røg ind i dækket med 90 km/t :/
Bag: 130/50-15 . trænger til en udskiftning efter kædeskæmen røg ind i dækket med 90 km/t :/
Topfart
Da den nu er tilbage til næsten std går den omkring 110 km/t
Tuning
30 mm karburator
Gearing ændret til 17/31 ( Bagtandhjul fra Honda CB250)
KN Clamp On filter
Indsugningsforstærker
*** Nye potter er bestilt hjem ***
Gearing ændret til 17/31 ( Bagtandhjul fra Honda CB250)
KN Clamp On filter
Indsugningsforstærker
*** Nye potter er bestilt hjem ***
Styling
Blå lasur lak på tank, skjolde, kædeskærm og forskærm ( Bagskærm bliver malet til vinter)
Bag fodhvilere, udstødningsmembraner og kaliber foran malet blå.
Blå frigear's indikator
Korte finger blink bag
Alt har fået glimmer klarlak.
********Vinter Planer********
Stel bliver malet hvidt
Motorblok og bagstøddæmpere bliver glasblæst
Sæder bliver ombetrukket i hvidt læder
Bliver lavet nyt "cockpit" med spedometer, omdrejningstæller, tankmåler og voltmeter ( igangværende projekt)
For og bagskærm bliver udskiftet med hjemmelavet metalskærme..
Bag fodhvilere, udstødningsmembraner og kaliber foran malet blå.
Blå frigear's indikator
Korte finger blink bag
Alt har fået glimmer klarlak.
********Vinter Planer********
Stel bliver malet hvidt
Motorblok og bagstøddæmpere bliver glasblæst
Sæder bliver ombetrukket i hvidt læder
Bliver lavet nyt "cockpit" med spedometer, omdrejningstæller, tankmåler og voltmeter ( igangværende projekt)
For og bagskærm bliver udskiftet med hjemmelavet metalskærme..
Ekstraudstyr
Mig, kæresten og en masse benz i tanken...
Bemærkninger
Svinet har rundet de 10.000 uden nogen problemer :D
07/09-11 : Bagtandhjul skiftet fra 30 til 35 tands, da jeg syntes den havde for svært ved at trække op af bakke og i modvind
14/09-11: 1½ månede til vinter projekterne går i gang :)
07/09-11 : Bagtandhjul skiftet fra 30 til 35 tands, da jeg syntes den havde for svært ved at trække op af bakke og i modvind
14/09-11: 1½ månede til vinter projekterne går i gang :)
Jinlun 150-5
jun 2014
Følger: 73 Følgere: 69 Emner: 15 Svar: 73
jun 2014
Følger: 73 Følgere: 69 Emner: 15 Svar: 73
jun 2014
Følger: 73 Følgere: 69 Emner: 15 Svar: 73
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
ja en flænge i cylindervæggen pga af en sprunget stempelring
plus det klassiske problem med at pindboltene til udstødningen i højre side af topstykket er flækket...
jul 2008
Følger: 46 Følgere: 52 MC-er: 8 Emner: 46 Svar: 124
AHAHAHAHAH fuck hvor godt!!!
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
Lort pis lort, mig Big bore kit gik i smader kom en kæmpe flænge i cyllinderen så nu tilbage til std
Overvejer at smide en lifan 200 eller 250 CC motor på den, nogen der ligger inde med sådan en ?
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
det var en ide Ska bare lige ha anskaffet mig et videocamera først
jul 2008
Følger: 46 Følgere: 52 MC-er: 8 Emner: 46 Svar: 124
hvis du er så sikker så luk munden på de andre med en video... det er det nemmedte.. 160+ lyder af meget på en gong gong
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
Kan sagtens ske men kørte ved siden af en kammerat idag, mit spedo stod på 160 ++, hans på 170 og min gps på 159 så helt ved siden af er det nu ikk
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
My bad, har lige været inde og læse om dem, mente bare de havde 16.5
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 10 MC-er: 6 Emner: 10 Svar: 55
hej jeg har selv haft en Jinlun 150-5 2006 og den har kun 11 hk fra ny af min kunne lige nå op på 105 kmt og det var med udstødning lavet om den kunne det.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 87
Det vil altså sige at en motor der er 100ccm større kun giver 3,5hk mere? og min 150ccm dengang havde kun 11hk som var samme model som din. og lige som de fleste andre her på galleriet kun har 11hk fra STANDART vel og mærke.
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
Nej den har 16.5 std og 250 CCM modellen har 20
Ja som sagt det der har givet mest er opboringen af cyllinderen og så en større karburator
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 87
Har den ikke kun 11hk standart og 250ccm har 16hk standart?
Og din må være trimmet godt, for min 250ccm kunne ikke gå en dag over 120km/t i virkeligheden
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
Hehe kan ikk lige huske hvor den har målt det, et sted på den jyske motorvej, for kiggede på maxfart bagefter og der sagde den 167
Og mange tak gør mig oss umager, og der kommer oss et album med de forskellige vinterprojekter når vi når så langt
okt 2007
Følger: 1 MC-er: 1
Meeeen 167 ifølge GPS? Så skal det da godt nok gå meget ned af bakke Men fin Jinlun
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
Er der nogen af jer der kan sige mig hvor satan bundproppen sidder på sådan en satan her ?
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
Hehe nja, den ligger og svinger mellem 155 til 165 normalt
har jo så oss postet en del penge i bla udboring af cyllinder, større karburator osv Men det har kunne betale sig
inkl tuning, lak osv står den mig i 10.500 kr
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
Oki, ja det kan jo godt ske smiler
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
Det kan være årsagen til de afvisninger du har fået.
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
Mange tak
Oki, syns bare det ser meget sammen trampet ud, uden
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
Mange tak Ja kender det fra bilgalleri af fatter sgu ikk der er nogen der ville afvis din kværn, den er sgu nice
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
10 stærke herfra, men det ikke fedt med alle det mellemrum på dine data.
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 3
fin lille bike mvh hans ps der er sg desværre nogle der har mindreværdskomplekser ,jeg blev sg også afvist de første par gange
mar 2011
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 21
FOR @!#!@!! så begrund dog hvorfor i afviser