Suzuki GS500E [Tidl. motorcykel] 1997
3.908 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Kommentarer
Suzuki GS500E
Årgang:
1997
Motor:
# - 4-takts, 2-cylindret, luftkølet, Twin
# - 487.00 ccm
# - Boring x slaglængde: 74,0 x 56,6 mm
# - Ventiler pr cylinder: 2 - Ind: 1 - Ud: 1
# - Ventilspillerum (Ind): 0,03
# - Ventilspillerum (Ud): 0,08
# - Kompression: 9.0:1
# - Knastaksel: Dobbelt Overliggende
# - Karburator: MIKUNI BST33SS "SlingShot" - 33mm – 2 Stk, 1 Pr. Cyl
# - Hoveddyser: INC - 5mm - #130
# - Tænding: CDI
# - Tændrør: NGK - DPR8EA-9
# - Kobling: Våd, multipladet med spiralfjedre
# - Gearkasse: 6-trins
# - Gearing: 16/39
# - Kæde: EK Racing - 520 - X Ring
# - 487.00 ccm
# - Boring x slaglængde: 74,0 x 56,6 mm
# - Ventiler pr cylinder: 2 - Ind: 1 - Ud: 1
# - Ventilspillerum (Ind): 0,03
# - Ventilspillerum (Ud): 0,08
# - Kompression: 9.0:1
# - Knastaksel: Dobbelt Overliggende
# - Karburator: MIKUNI BST33SS "SlingShot" - 33mm – 2 Stk, 1 Pr. Cyl
# - Hoveddyser: INC - 5mm - #130
# - Tænding: CDI
# - Tændrør: NGK - DPR8EA-9
# - Kobling: Våd, multipladet med spiralfjedre
# - Gearkasse: 6-trins
# - Gearing: 16/39
# - Kæde: EK Racing - 520 - X Ring
Hestekræfter
>< - Fabriks Data:
¤ - 52,00 HK (38,0 kW) @ 9,200 RPM
¤ - 41,0 Nm @ 7.500 RPM.
>< - Egne Data:
<> - IKKE MÅLT ENDU!
¤ - 52,00 HK (38,0 kW) @ 9,200 RPM
¤ - 41,0 Nm @ 7.500 RPM.
>< - Egne Data:
<> - IKKE MÅLT ENDU!
Fælge
[] - Standard Suzuki GS500E "3 Egers" Alufælge
[] - For: 3.00 x 17
[] - Bag: 3.50 x 17
# - @ Bremser @ - #
¤ - For:
# - Hjulbremse Art: Skive
# - HovedCylinder: 12,7
# - Dimenssion - stk / mm x mm: 1 / 310 x 4,5
# - Slidmål – mm: 4,0
# - Hjulcylinder stk / mm: 2 / 30,2
¤ - Bag:
# - Hjulbremse Art: Skive
# - HovedCylinder: 12,7
# - Dimenssion - stk / mm x mm: 1 / 250 x 6
# - Slidmål - mm: 5,5
# - Hjulcylinder stk / mm: 2 / 38,2
[] - For: 3.00 x 17
[] - Bag: 3.50 x 17
# - @ Bremser @ - #
¤ - For:
# - Hjulbremse Art: Skive
# - HovedCylinder: 12,7
# - Dimenssion - stk / mm x mm: 1 / 310 x 4,5
# - Slidmål – mm: 4,0
# - Hjulcylinder stk / mm: 2 / 30,2
¤ - Bag:
# - Hjulbremse Art: Skive
# - HovedCylinder: 12,7
# - Dimenssion - stk / mm x mm: 1 / 250 x 6
# - Slidmål - mm: 5,5
# - Hjulcylinder stk / mm: 2 / 38,2
Dæk
][ - For: Avon - Viper Sport
][ - Bag: Avon - RoadRider
][ - For: 120/70-17 (Standard: 110/70-17)
][ - Bag: 130/70-17
][ - Bag: Avon - RoadRider
][ - For: 120/70-17 (Standard: 110/70-17)
][ - Bag: 130/70-17
Topfart
>< - Fabriks Data:
¤ - 170.0 km/t (105.6 mph)
¤ - 0-100: 6 Sec
>< - Egne Data:
<> - ca. ??? km/t
# - målt med: IKKE MÅLT ENDU
¤ - 170.0 km/t (105.6 mph)
¤ - 0-100: 6 Sec
>< - Egne Data:
<> - ca. ??? km/t
# - målt med: IKKE MÅLT ENDU
Tuning
# - Udstødnings System: LASER - Model: Deeptone INOX - DB Killer: Fandme Nej..
og et par andre småting :-)
og et par andre småting :-)
Styling
# - Tankbeskytter: Carbon m. Suzuki Tryk
# - Spejle: Fra Honda CBR 125R
# - Håndtag: ProGrip GP - Sort/Sort
# - Styrvægte: Originale - Sorte - 250g
# - Spoiler: Std GS500
# - Spejle: Fra Honda CBR 125R
# - Håndtag: ProGrip GP - Sort/Sort
# - Styrvægte: Originale - Sorte - 250g
# - Spoiler: Std GS500
Ekstraudstyr
# - Kædelås
# - Skivebremselås med Alarm
# - Kryptonite Skivebremselås
# - CTEK Lader
# - CTEK Comfort Indicator
# - GIVI Roadstar Styrkåbe - IKKE Monteret
# - Bagagære - Orig GS500 - IKKE Monteret
# - Skivebremselås med Alarm
# - Kryptonite Skivebremselås
# - CTEK Lader
# - CTEK Comfort Indicator
# - GIVI Roadstar Styrkåbe - IKKE Monteret
# - Bagagære - Orig GS500 - IKKE Monteret
Bemærkninger
Kategori: Naked Bike
km/l: 21-23
Dens "Historie"
Købt den: 23/5-2011 efter min CBR 125 besluttede sig for og knække Pjelsstangen
den er købt af min mester til en God Pris.
Vil med tiden blive renoveret da den fremover ska bruges til og fra arb (ca 200km om dagen)
Motorolie Skiftet: 23/5-2011 (48'883 Km)
Tændrør Skiftet: 24/5-2011 (48'883 Km)
Fordæk Skiftet: 24/5-2011 (48'883 Km)
Synet: 25/5-2011 (48'891 Km)
Kædekit Skiftet: 26/5-2011 (48'892 Km)
OmdrejningsTællerKabel Skiftet: 26/5-2011 (48'892 Km)
Bagbremseskive Skiftet: 26/5-2011 (48'892 Km)
Nr. Plade Hentet: 27/5-2011 (48'902 Km)
Tændrør Skifet: 11/6-2011 (51'050 Km)
Oliefilter Skiftet: 11/6-2011 (51'050 Km)
Motorolie Skiftet: 11/6-2011 (51'050 Km)
Bagdæk Skiftet: 11/6-2011 (51'050 Km)
O-Ringe i Indsugningsstudse Skiftet: 27/7-2011 (53'000 Km)
Stempelringe Skiftet: 27/7-2011 (53'000 Km)
Olietyve Skiftet: 27/7-2011 (53'000 Km)
Ventiler Indstillet: 20/8-2011 (53'000 Km)
Karburatore Synkroniseret: 20/8-2011 (53'000 Km)
Bremseklodser For og Bag Skiftet: 27/8-2011 (53'300 Km)
Forgaffelolie Skiftet: 1/10-2011 (54'600 Km)
Forhjulslejer Skiftet: 1/10-2011 (54'600 Km)
Fordæk Skiftet: 21/11-2011 (54'606 Km)
Ventiler Justeret: 7/3-2013 (57'860 Km)
Motorolie Skiftet: 7/3-2013 (57'860 Km)
Tændrør Skiftet: 7/3-2013 (57'860 Km)
Batteri Skiftet: 7/3-2013 (57'860 Km)
Karburatore Synkroniseret: 7/3-2013 (57'860 Km)
Solgt: 13/04-14 (59'994km)
km/l: 21-23
Dens "Historie"
Købt den: 23/5-2011 efter min CBR 125 besluttede sig for og knække Pjelsstangen
den er købt af min mester til en God Pris.
Vil med tiden blive renoveret da den fremover ska bruges til og fra arb (ca 200km om dagen)
Motorolie Skiftet: 23/5-2011 (48'883 Km)
Tændrør Skiftet: 24/5-2011 (48'883 Km)
Fordæk Skiftet: 24/5-2011 (48'883 Km)
Synet: 25/5-2011 (48'891 Km)
Kædekit Skiftet: 26/5-2011 (48'892 Km)
OmdrejningsTællerKabel Skiftet: 26/5-2011 (48'892 Km)
Bagbremseskive Skiftet: 26/5-2011 (48'892 Km)
Nr. Plade Hentet: 27/5-2011 (48'902 Km)
Tændrør Skifet: 11/6-2011 (51'050 Km)
Oliefilter Skiftet: 11/6-2011 (51'050 Km)
Motorolie Skiftet: 11/6-2011 (51'050 Km)
Bagdæk Skiftet: 11/6-2011 (51'050 Km)
O-Ringe i Indsugningsstudse Skiftet: 27/7-2011 (53'000 Km)
Stempelringe Skiftet: 27/7-2011 (53'000 Km)
Olietyve Skiftet: 27/7-2011 (53'000 Km)
Ventiler Indstillet: 20/8-2011 (53'000 Km)
Karburatore Synkroniseret: 20/8-2011 (53'000 Km)
Bremseklodser For og Bag Skiftet: 27/8-2011 (53'300 Km)
Forgaffelolie Skiftet: 1/10-2011 (54'600 Km)
Forhjulslejer Skiftet: 1/10-2011 (54'600 Km)
Fordæk Skiftet: 21/11-2011 (54'606 Km)
Ventiler Justeret: 7/3-2013 (57'860 Km)
Motorolie Skiftet: 7/3-2013 (57'860 Km)
Tændrør Skiftet: 7/3-2013 (57'860 Km)
Batteri Skiftet: 7/3-2013 (57'860 Km)
Karburatore Synkroniseret: 7/3-2013 (57'860 Km)
Solgt: 13/04-14 (59'994km)
Suzuki GS500E
sep 2012
Følger: 48 Følgere: 22 Annoncer: 16 Emner: 14 Svar: 48
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 94 MC-er: 15 Emner: 137 Svar: 707
så kan jeg desv ik hjælpe med.
man kan få nogle "adaptere" eller hva de nu hedder, prøv et og find sådanne nogle
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 128
Jeg har fundet en potte med 52mm og røret på GS udstødningen er 45mm.
mar 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 5 Svar: 18
Dejlig evigheds maskine
Er sgu glad for min det helt sikkert
jan 2009
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 45
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 94 MC-er: 15 Emner: 137 Svar: 707
tja GSeren er jo min Primære
jan 2009
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 45
fandme os ironi!!!!
hvad for maskine vil du ha xhøj på ?
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 240
Jeg takker, dog har ejeren pillet den vindskærm af nu..
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 94 MC-er: 15 Emner: 137 Svar: 707
takker,
ja, der skal laves lidt på den med tiden. har ik helt besluttet hvad, ved bar det skal være blåt
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 202 Svar: 1.205
med en GS'er mere på forummet. Selvfølgelig en høj herfra !!!
Skal den have mere gøgl/styling ?
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 94 MC-er: 15 Emner: 137 Svar: 707
takker
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 94 MC-er: 15 Emner: 137 Svar: 707
kommer komplet nyt kædekit inden den kommer på vejen haha
apr 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 3
Tror du skal ha' strammet din kæde lidt hænger jo som noget jule lys ha ha ha
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 94 MC-er: 15 Emner: 137 Svar: 707
har kun den info jeg ku finde på Indernetted.
men retter lig.,
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 29 MC-er: 8 Emner: 109 Svar: 641
Dejlig slidstærk bike du har fået dig der... Meeeen.... Du kommer squ nok til at rette lidt på det drejningsmoment der.. 87NM har den desværre ikke... Men 41,2 NM passer nok lidt bedre
Go vind..
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 17
Dejlig kværn, den skal du nok blive glad for