Buell XB9 SX Lightning City X [Tidl. motorcykel] 2009
5.873 visninger
|
Oprettet:
Buell XB9 SX Lightning City X
Årgang:
2009
Motor:
Powertrain:
Engine: Thunderstorm® 984 cc air/oil/fan-cooled, four-stroke, 45º V-twin
Displacement (in./cm): 60.0/984
Fuel System: DDFI 3 Electronic Fuel Injection ECM
Transmission: 5-speed, Helical gear design
Fuel Capacity: 3.82 gal. (14.46 L)
Reserve Fuel Capacity: 0.75 gal. (2.84 L)
Fuel Economy(EPA urban/highway test): (4.70/3.62 L/100 km)
Engine: Thunderstorm® 984 cc air/oil/fan-cooled, four-stroke, 45º V-twin
Displacement (in./cm): 60.0/984
Fuel System: DDFI 3 Electronic Fuel Injection ECM
Transmission: 5-speed, Helical gear design
Fuel Capacity: 3.82 gal. (14.46 L)
Reserve Fuel Capacity: 0.75 gal. (2.84 L)
Fuel Economy(EPA urban/highway test): (4.70/3.62 L/100 km)
Hestekræfter
Horsepower(North America per SAE J607): 92 hp @ 7500 rpm
Torque(North America per SAE J607): 94.92 NM @ 5500 rpm
Torque(North America per SAE J607): 94.92 NM @ 5500 rpm
Fælge
Front: 6-spoke, ZTL™ cast aluminum, 88.90 mm x 431.80 mm
Rear: 6-spoke, cast aluminum, 139.70 mm x 431.80 mm
Brakes:
Front: ZTL™-type brake, 6-piston, fixed caliper, 375 mm single-sided, inside-out, stainless steel, floating rotor
Rear: Single-piston, floating caliper; 240 mm stainless steel, fixed rotor
Rear: 6-spoke, cast aluminum, 139.70 mm x 431.80 mm
Brakes:
Front: ZTL™-type brake, 6-piston, fixed caliper, 375 mm single-sided, inside-out, stainless steel, floating rotor
Rear: Single-piston, floating caliper; 240 mm stainless steel, fixed rotor
Dæk
Pirelli Scorpion sync, 120/70 ZR 17 front, 180/55 ZR 17 rear.
Topfart
205 km/t. 0-100: 3,9 sek
Tuning
Remus sort rustfri slip on med delt afgangsrør
Styling
Rizoma nummerpladeholder, spejle og blinklys
Color: Cherry Bomb Translucid
Color: Cherry Bomb Translucid
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Length (mm): 1985.0
Seat Height (laden) (mm): 765.0
Ground Clearance (mm): 110.0
(Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 69,0 grader. Efterløb: 84 mm. )
Rake: 21º
Fork Angle: 21º
Trail (mm): 83.0
Wheelbase (mm): 1318.0
Fuel Capacity (iters): 14.50
Dry Weight: 390 lbs.(176.90 kg)
Gross Vehicle Weight Rating: 850 lbs. (385.55 kg)
Fuel in Frame Intuitive Response Chassis
Rigid cast-aluminum swingarm doubles as engine oil reservoir
Eight-row oil cooler with Jiffy-tite fittings
Goodyear® Hibrex® final drive belt with Flexten Plus technology with a constant-tension pulley for smoother on/off throttle transitions
Seat Height (laden) (mm): 765.0
Ground Clearance (mm): 110.0
(Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 69,0 grader. Efterløb: 84 mm. )
Rake: 21º
Fork Angle: 21º
Trail (mm): 83.0
Wheelbase (mm): 1318.0
Fuel Capacity (iters): 14.50
Dry Weight: 390 lbs.(176.90 kg)
Gross Vehicle Weight Rating: 850 lbs. (385.55 kg)
Fuel in Frame Intuitive Response Chassis
Rigid cast-aluminum swingarm doubles as engine oil reservoir
Eight-row oil cooler with Jiffy-tite fittings
Goodyear® Hibrex® final drive belt with Flexten Plus technology with a constant-tension pulley for smoother on/off throttle transitions
Buell XB9 SX Lightning City X
dec 2015
Følger: 1
Jeg har importeret en Buell XB9SX fra 09.
Den skal jeg snart have fast sat en afgift på hos skat.
Derfor er jeg lidt interreseret i hvad ligende går for.
Så jeg har noget at argumentere med hos skat.
Er det muligt at jeg kan få a vide hvad du har købt/solgt din cykel til?
Du kan evt skrive til mig på 40 93 46 62..
På forhånd mange tak. og fed cykel!
aug 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1
Jeg har lavet denne facebook gruppe Buell Owners Group
hvor jeg håber vi kan dele billeder oplevelser og invitere til ture træf og lign.for os den kører Buell.
Mvh.Tage
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 32 MC-er: 5 Emner: 7 Svar: 24
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 4
fed fed maskine!!!
høj afsted.
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 11
Ja, den er for nice
nov 2005
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 81
fed Bulle - og farvekombinationen er sQ ret cool.....
Ville sende dig en Xtra Høj hvis jeg havde flere, men der er desværre udsolgt.....
apr 2009
Følger: 1 MC-er: 1
Har været med i nogen tid, bare uden at oprette min egen cykel. Her er den så med lidt rettede data da jeg vist var lidt hurtigt ude... Det er lidt vanskeligt med sådan en amerikaner der insisterer på at være speciel. Enten kan man lide den eller også hader man den tror jeg. Jeg elsker dens vildskab og upolerede køreegenskaber. Remus potten gav en del til lyden, hvilket standardpotten manglede.
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.092
forgaffel er vist ikke helt rigtigt:-)
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 12 Svar: 271
så den skulle altså bare sælges...
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 4
Nice ride..
Den fortjener en høj herfra..
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 746
Velkommen til din monster fede Buell!