Jinlun JL-150-5 2005
4.149 visninger
|
Oprettet:
Jinlun JL-150-5
Årgang:
2005
Motor:
149ccm
4 Takt motor
oveliggende knast
4 ventiler
5 Gear (1 ned resten op)
25mm Keihin rundspjæld karburator
kraftoverførsel: Kæde
4 Takt motor
oveliggende knast
4 ventiler
5 Gear (1 ned resten op)
25mm Keihin rundspjæld karburator
kraftoverførsel: Kæde
Hestekræfter
11 HK og ok moment af så lille motor at være
Fælge
Fræset aluminium
med poleret kant
For: 16"
Bag: 15"
med poleret kant
For: 16"
Bag: 15"
Dæk
For :110/90 - 16 Duro
Bag: 130/90-15 Duro
Bag: 130/90-15 Duro
Topfart
ca 110 120 ifølge speedo men det viser nok ca. 10 for meget
Tuning
større dyse i karburator
fjernet noget af lyddæmpningen i udstødning for bedre flow
fjernet noget af lyddæmpningen i udstødning for bedre flow
Styling
ændret på udstødningerne
fjernet side tasker
fjernet vind skærm ved styret
fjernet hoved støtteben
fjernet side tasker
fjernet vind skærm ved styret
fjernet hoved støtteben
Ekstraudstyr
sidetasker
hovedstøttefod
vind skærm
hovedstøttefod
vind skærm
Bemærkninger
ok begynder knallert man får hva man betaler for
men tilgengæld får man meget for pengene
kvalitet er desværre ikke for god men med lidt ekstra polering og pudsning kan man godt holde en kina knallert pæn også
men tilgengæld får man meget for pengene
kvalitet er desværre ikke for god men med lidt ekstra polering og pudsning kan man godt holde en kina knallert pæn også
Jinlun JL-150-5
aug 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 8
da jo ingen indmad tilbage i potterne nu den er så godt som tømt
nov 2010
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 67
Hey meister!
Så er der kommet nyt styr på! Det løfter den lige lidt i udseendet..
Du skal bare lige have den til at "buldre" lidt mere i udstødningen..
aug 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 8
ik den vilde forskel men den kan bedre holde farten på toppen nu
jul 2008
Følger: 46 Følgere: 52 MC-er: 8 Emner: 46 Svar: 124
hvor meget større dyse satte du i??? mærkede du en forskel?