Suzuki GSXR 1000 --solgt-- [Tidl. motorcykel] 2005
3.302 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Kommentarer
Suzuki GSXR 1000 --solgt--
Årgang:
2005
Motor:
CCM 998.6
Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder, TSCC
Bore x Stroke 73.4 x 59 mm
Compression Ratio 12.5:1
Dual throttle valve electronic fuel-injection with four 44mm throttle bodies
Ignition / starting
Digital transistorized / electric
Clutch Cable-operated multiplate wet clutch with back torque limiter.
Transmission / drive
6 Speed / chain
Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder, TSCC
Bore x Stroke 73.4 x 59 mm
Compression Ratio 12.5:1
Dual throttle valve electronic fuel-injection with four 44mm throttle bodies
Ignition / starting
Digital transistorized / electric
Clutch Cable-operated multiplate wet clutch with back torque limiter.
Transmission / drive
6 Speed / chain
Hestekræfter
Max Power
178 HP @ 11000 rpm
Max Torque
118 Nm @ 9000 rpm
Rullet juli 2013 til 158 HK hos Carstens mc (Varde) med downloadet map. Med et custom map kan der hentes lidt mere, men den kører i første omgang fint til mit behov. Fik den primært rullet for at se AFR efter der er kommet udstødning og PC5.
Til en tørvægt på 166 kg standard. Min burde så veje omkring 160 kg tør. Har ikke regnet ud hvor meget der er sparet på udstødningen endnu.
Mener køreklar vægt er lige omkring 196-199 kg målt..
178 HP @ 11000 rpm
Max Torque
118 Nm @ 9000 rpm
Rullet juli 2013 til 158 HK hos Carstens mc (Varde) med downloadet map. Med et custom map kan der hentes lidt mere, men den kører i første omgang fint til mit behov. Fik den primært rullet for at se AFR efter der er kommet udstødning og PC5.
Til en tørvægt på 166 kg standard. Min burde så veje omkring 160 kg tør. Har ikke regnet ud hvor meget der er sparet på udstødningen endnu.
Mener køreklar vægt er lige omkring 196-199 kg målt..
Fælge
Marchesini Magnesium Forged..sparer vel omkring 3-4 kg..
Fælgene er monteret med Galfer Waveskiver
Talon 45 tænder på bagtandhjulet (standard er 42)
DID X-ring 530 kæde
Fælgene er monteret med Galfer Waveskiver
Talon 45 tænder på bagtandhjulet (standard er 42)
DID X-ring 530 kæde
Dæk
For 120/70-ZR-17 Dunlop Sportsmart
Bag 190/50-ZR-17 Dunlop Sportsmart
Bag 190/50-ZR-17 Dunlop Sportsmart
Topfart
292.9 km/h (med orig. gearing)
Standing 1/4 Mile
10.1 sec.
Standing 0-60 mph / 0-100 mph 2.9 sec /5.5 sec
Standard specifikationer...
Standing 1/4 Mile
10.1 sec.
Standing 0-60 mph / 0-100 mph 2.9 sec /5.5 sec
Standard specifikationer...
Tuning
Letvægtsbatteri (Lithium) Shorai LFX. Knap 2 kg lettere end standard batteriet...vægtoptimering.
K & N filter.
Arrow full titanium system (vægt omkring 7,5 kg)
PC V med hentet map (bør nok få lavet custom map til den), venter med
K & N filter.
Arrow full titanium system (vægt omkring 7,5 kg)
PC V med hentet map (bør nok få lavet custom map til den), venter med
Styling
Fjernet bagskærmen og anden nr.plade holder.
Ekstraudstyr
Blå standardfælge med rimstripe i samme farve som staferingerne. Muligt jeg sælger disse uden gummi...skriv PM hvis interesse..
Har orig. udstødningssystem inkl. potte og en Scorpion carbonpotte med udtagelig db-killer til at ligge. Orig. bagdæmper.
Har orig. udstødningssystem inkl. potte og en Scorpion carbonpotte med udtagelig db-killer til at ligge. Orig. bagdæmper.
Bemærkninger
Har kun kørt nogle enkelte ture indtil videre, men den virker meget letkørt og rimelig frisk. Update 4/4 '11...har nu kørt nogle hundrede km på den...det er klart og uden nogen tvivl den bedste cykel jeg har ejet/kørt. Så nem at tumle...kommer ofte til at smide den for skarpt ind i en rundkørsel fordi jeg ikke har vænnet mig til at den svinger så let ind. Simpelthen en fantastisk maskine :)
1/1 '12 Glæder mig meget til den kommende sæson..regner med mange km igen i år
22/3 '12 Venter på kædekit med Talon guldanodiseret bagtandhjul (45T), standard fortandhjul og DID X-ring gold kæde fra England. Skulle gerne være klar til påske...så har cyklen samtidig fået forårsservice..
5/8 '12 Armerede bremseslanger for og bag.
11/6 2013 Har budt på PC 3 og komplet titaniumssystem...må se om Ebay er min ven denne gang. Cyklen holder stadig i "vinterhi" da jeg ikke er færdig med at bygge garagen hvor den skal holde.
12/6 2013 Komplet Arrow (Full titanium competition race) udstødningssystem i titanium er købt og bliver sendt fra England i morgen (Se billede). Så bliver jeg nødt til at få den PC 3 også :)
25/6 2013 Power Commander V er handlet via Ebay og undervejs fra Tyskland.
28/6 2013 Så er udstødning og PC V kommet og ved at blive skruet på. Spændende at se hvordan resultatet bliver.
10/7 2013 Arrow og PC5 monteret. Måtte "modificere" kåben lidt for at mellemrøret kan være der. Sidder så tæt på fodhvileren at jeg vist skal have fundet mig nogle andre hvis jeg ikke skal brænde støvlen af :(
Lyder fantastisk med den udstødning!
4/8 2013 Wilbers 643 bagdæmper er købt. Ej monteret endnu.
2/4 2014 38.000km service lavet og Wilbers 643 bagdæmper monteret.
10/10 2014 Er ikke blevet til meget kørsel denne sæson (nok ikke mere end ca. 1000km). Håber på mere næste år. Og skulle der snige sig andre fjedre i front og anden styrdæmper på så ville det jo være fint...måske endda lidt stylingsgejl.
9/11 2014 Så er den kommet ind i garagen for vinteren. Sidste tur gør altid at man glæder sig det mere til foråret...
17/4 2015 Første tur i år. Den kører fantastisk...er MEGET hurtig på gassen og lyder voldsom med Arrow systemet ved lidt omdr. Er til salg, men vurderer om jeg skal tage endnu en sæson :)
Mere solskin ønskes...altid
Solgt august 2016
1/1 '12 Glæder mig meget til den kommende sæson..regner med mange km igen i år
22/3 '12 Venter på kædekit med Talon guldanodiseret bagtandhjul (45T), standard fortandhjul og DID X-ring gold kæde fra England. Skulle gerne være klar til påske...så har cyklen samtidig fået forårsservice..
5/8 '12 Armerede bremseslanger for og bag.
11/6 2013 Har budt på PC 3 og komplet titaniumssystem...må se om Ebay er min ven denne gang. Cyklen holder stadig i "vinterhi" da jeg ikke er færdig med at bygge garagen hvor den skal holde.
12/6 2013 Komplet Arrow (Full titanium competition race) udstødningssystem i titanium er købt og bliver sendt fra England i morgen (Se billede). Så bliver jeg nødt til at få den PC 3 også :)
25/6 2013 Power Commander V er handlet via Ebay og undervejs fra Tyskland.
28/6 2013 Så er udstødning og PC V kommet og ved at blive skruet på. Spændende at se hvordan resultatet bliver.
10/7 2013 Arrow og PC5 monteret. Måtte "modificere" kåben lidt for at mellemrøret kan være der. Sidder så tæt på fodhvileren at jeg vist skal have fundet mig nogle andre hvis jeg ikke skal brænde støvlen af :(
Lyder fantastisk med den udstødning!
4/8 2013 Wilbers 643 bagdæmper er købt. Ej monteret endnu.
2/4 2014 38.000km service lavet og Wilbers 643 bagdæmper monteret.
10/10 2014 Er ikke blevet til meget kørsel denne sæson (nok ikke mere end ca. 1000km). Håber på mere næste år. Og skulle der snige sig andre fjedre i front og anden styrdæmper på så ville det jo være fint...måske endda lidt stylingsgejl.
9/11 2014 Så er den kommet ind i garagen for vinteren. Sidste tur gør altid at man glæder sig det mere til foråret...
17/4 2015 Første tur i år. Den kører fantastisk...er MEGET hurtig på gassen og lyder voldsom med Arrow systemet ved lidt omdr. Er til salg, men vurderer om jeg skal tage endnu en sæson :)
Mere solskin ønskes...altid
Solgt august 2016
Suzuki GSXR 1000 --solgt--
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 95
Det er nemlig bare en fed Mc
jun 2005
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 12
Den ser da fin ud
jul 2008
Følgere: 91 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.751
lige lidt mere tid på teksten, ellers fed cykel.
Nedern 99 % af teksten bare er Kopiret fra en hjemmeside