Kawasaki zxr 750 1993
1.488 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Kommentarer
Kawasaki zxr 750
Årgang:
1993
Motor:
749ccm
planen er at der skal en zx9-r motor i
planen er at der skal en zx9-r motor i
Hestekræfter
opgivet til at have 121hk
Fælge
r17´´
Dæk
Perelli Angel/demon
-front: 120/70 ZR17
-back: 180/55 ZR17
-front: 120/70 ZR17
-back: 180/55 ZR17
Topfart
har fået at vide 260 med har lige købt den
Tuning
der sider en anden udstødning der larmer meget
Styling
små blinklys bag på
Ekstraudstyr
sider noget race bagstøddæmper
Bemærkninger
har lige købt den, den skal synes er med afgift og den skal have lavet en del inden den kan synes
Kawasaki zxr 750
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.574
.. har en standard J motor i har den jo også (sandsynligvis) mere ikk'..?
Som jeg tidligere har skrevet er det KUN ZX750J i standardtrim der er begrænset til 100 (og så du kan jo iøvrigt tro hvad du vil ;0)
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 2
når jeg for den synet er nu os planen at der skal en zx9r motor i den er fundet og den. men tror nu ikk på den kun har 100hk
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.574
Hej Steen,
Du skriver jo at din motor er byttet ud med en årgang '95 (L-model) så den er IKKE begrænset til de 100 hk. Tværtimod har den fået knaster og stempler fra R versionen (K-modellen) så de 121 skal nok passe (afhængig af hvad man har gjort med luftfilterkasse/RAM-air for at få den til at passe)..
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 2
så må jeg nok få den målt. kender en der har et rulle felt
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.574
Jeps! - J modellen '91/92 havde kun 100hk - og nej ikke kun "tyskermodellen" - de er alle droslet fra fabrikken. Droslingen er ikke den sædvanlige "tyskerdrosling" i karburatorerne, men et spørgsmål om ændrede knaster, stempler og tændingstider.
Jeg kan godt forstå at ejere og fans af ZXR750J bliver kede af det og hårdnakket påstår at oplysningerne i MC-Revyen er de rigtige, men detr er desværre forkert (skønt de der har et billede af en J-model, er de data de oplyser fra en K-model..). Sidder bla. med et engelsk "Bike" magazine fra '92, hvor de angiver top HK til 100.
Der er heller ingen der endnu har kunnet forklare mig, hvorfor der ikke findes forskellige partnumre til motordele, såfremt den skulle findes i flere forskellige versioner - hvad vil jeg så få hvis jeg bestiller originaldele - en droslet eller udroslet motor? - ej, det holder sgu ikke folkens. I må komme med nogle ordentlige argumenter - please. F.eks. kunne det være fedt om der var en med en J-model i *standardtrim* der havde en Dyno-udskrift fra en med mere end 100 hypper?
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 697
zxr har aldrig kun haft 100hk med mindre den er droslet.
den første model havde da 118 mener jeg,en gsxr750 88 havde 112,og kawaen har lidt flere
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 2
glemt og skrive motoren er fra en årgang 95 den gamle brækket sig har oplyst om at den har 121 sorry
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.574
.. men dine opgivelser er en smule optimistiske ;0)
Den er måske registreret første gang i 1993, men det er en 91/92 model (type J)
http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/History/Specifications/91_zxr.html
100 hk og lige under 240 km/t klarer sådan en j-model i standard trim.
Men den er nu ikke bovlam af den grund ;0)
Til lykke med den.