Honda CBF 125 (SOLGT) 2009
2.081 visninger
|
Oprettet:
Honda CBF 125 (SOLGT)
Årgang:
2009
Motor:
125cc Indsprøjtning, lovet 46km/l, men ved 100-100+km/t går den ca 40km/l og 30 hvis man presser den det vildeste man kan med 11 hypper. Max RPM 12600. Kompression 9,2:1, bore x slaglængde: 52,4 x 57,8
Hestekræfter
11,3 Hk ved 8000 RPM, 11,2 Nm ved 6250
Fælge
sorte 17"
Dæk
Originalt monteret med TVS 80/100-17 foran og 100/90-17 bag
Topfart
Max 120km/t, men så skal det også gå ned af bakke
Tuning
Læg dig ned
Styling
Styler man en øko-"racer", har dog en højere vindskærm end standart....
Ekstraudstyr
Modificering: Har boret lufthullet i tanken op, for ellers tog det 100år at fylde tanken HELT op
Bemærkninger
Rigtig fin startercykel der er billig i forsikring, men netop fordi den er så lille tror jeg den er ufattelig svært at komme af dem. Bruger min egen til vintercykel fordi den vejer ingenting og så dyr er startprisen jo heller ikke.
Tanker på 13 liter er guld værd når man køre langt. Det er svært ikke at køre 400km på en tankfuld, selv hvis man ikke tør køre den ned i det røde felt
Tanker på 13 liter er guld værd når man køre langt. Det er svært ikke at køre 400km på en tankfuld, selv hvis man ikke tør køre den ned i det røde felt
Honda CBF 125 (SOLGT)
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.840
Hvis vi leger lidt med tanken om de 100.000km svarer det jo ca. til en arbejdsdag altså 8 timer Så de 2 min blev hurtigt til 1000,-??
igen må du sgu selv lege med kommaplacering ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 392
Skal huske at sige at den blev købt til at pendle 130-140km om dagen, så benzin økonomi var vigtig, og tankmåler. Havde en naiv forhåbning om at nå 100.000km på 3 år og så smide den ud, fordi den var HELT færdig…den har gået 14.000 og nu har jeg fået en lidt sjovere maskine (burgman) som går omkring 23-25km/l)
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 392
Jeg bryder mig ikke så meget om bagenden på 80’er cykler og så var valget i mit prissegment svært og pludselig dukkede sparegrisen her op. Fed kommentar, grinede meget, og jeg har bildt mig selv ind den ser godt ud.
Faktisk er den lettere tunet, hullet til luft i tanken er boret op (vidst til 4mm). Det var 2 mm, hvilket gjorde at det tog LANG tid at tanke op til lufthullet, så her har jeg skåret 1-2 min af tiden det tog at tanke op. Ikke at det kompensere meget for dens HK, men jo oftere jeg tanker jo mere tid spare jeg så…
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.840
Jeg synes sgu den er lidt grim, men kun lidt, og husk på jeg selv ejer en MZ saxon tour:D Med det sagt kan jeg godt se det med Benzin økonomien faktisk trækker rigtig meget op!
Ja du får en høj fordi optimisterne fra Honda Design har valgt at lade speedometeret gå til +140km/t:D
Her er kommaerne ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 68 MC-er: 12 Emner: 135 Svar: 707
fin lille 125'er
kan virkelig godt li vindskærmen
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 392
Hvad pokker, har du ikke købt en skærm endnu?
Ja, den kører lige langt pr liter af den grund. Hvis det regner meget kan der dog krybe lidt fra lygten og vinden tage lidt dråber med op, så man bliver ramt alligevel.
Syntes dog det giver den et noget andet udtryk end med den lille originale. Har nu været super glad for min, også selv om den kostede næsten 1400kr inkl beslag (købte den dog ikke ved en honda forhandler, den er original, så jeg ved ikke om han tog sig lidt ekstra godt betalt)
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 6
Fin detalje med den vindskærm, kunne jeg godt investere i
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 392
Er glad for at også sådan en øko maskine er velkommen
aug 2008
Følger: 53 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 57
Velkommen til.