{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSXR 250 [Tidl. motorcykel] 1988

2.072 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Lasse O
Mand | 33 år | Oprettet: 13. aug 2010


Suzuki GSXR 250

Årgang:
1988
Motor:
248ccm inline-4, firtaktsmotor. 16 ventiler, dobbelte overliggende knastaksler drevet af én kæde i midten af de 4 cylindre.
Hestekræfter
Omkring 45 på krumtappen @ 15000rpm.
24nm @ 10500rpm.
Er én af de tidligere modeller så har redline ved 16000 og omdrejningsbegrænseren stopper den ved 17500rpm.

Senere modeller gik helt op til 20000rpm!
Fælge
3-egerede støbte letmetalsfælge i en bronzeagtig farve.
Dæk
Bridgestone battlax for og bag. Mener den bruger 100/80-17 i for og 130/70-17 i bag.
Topfart
I nabolaget af 170-80, hvis man kysser tanken.
Tuning
Ingen
Styling
Købte den i en skrækkelig blå farve, så er blevet malet om i en meget mørk "koksgrå" metal farve, på kanten af sort. Og så fik den nye klistermærker, special lavet hos gittes skiltecenter i Ringsted.
Ekstraudstyr
Spyball alarm, som jeg egentlig ikke bruger. Men lader til at virke som den skal.
Bemærkninger
Er meget imponeret over denne lille maskine. Motoren er et stykke mekanik, som kun japanerne kan bygge det!

Den har kørt mig til Østrig og tilbage igen i sommerferien. Det var omkring 3500km tur/retur, og langt det meste af det var motorvej. Pga. gearingen snurrer den omkring 10500omdr. når man kører 110-120. På den tur brugte den 2 dl olie alt i alt, det meste pisset ud på diverse parkeringspladser ned gennem Tyskland.. De er kendte for at kaste en del olie i overløbet ved motorvej. Den kørte som et urværk hele vejen og cyklen har altså kørt over 80,000 km.
Kommentér på:
Suzuki GSXR 250


  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Annonce