Yamaha Virago 920 [Tidl. motorcykel] 1988
2.899 visninger
|
Oprettet:
Yamaha Virago 920
Årgang:
1988
Motor:
2 cylindret 4-takts V-motor med 90° mellem cylindrene
Luftkølet
2 x 1 overliggende knastaksel
2 ventiler pr. cylinder. Vippearme.
920 ccm. Boring/slag: 92,0/69,2
Kompression: 8,3:1
2 stk 34 mm Hitachi Venturi CV- karburatorer
Luftkølet
2 x 1 overliggende knastaksel
2 ventiler pr. cylinder. Vippearme.
920 ccm. Boring/slag: 92,0/69,2
Kompression: 8,3:1
2 stk 34 mm Hitachi Venturi CV- karburatorer
Hestekræfter
68,0 hk / 50,0 kw v/6500 o/min
81,4 nm / 8,3 kpm v/5000 o/min
Litereffekt: 74,0 hk/l
Vægt/kraft: 3,23 kg/hk
81,4 nm / 8,3 kpm v/5000 o/min
Litereffekt: 74,0 hk/l
Vægt/kraft: 3,23 kg/hk
Fælge
Malet i den samme blå farve som resten af cyklen.
Data i øvrigt:
Bremser:
For: Hydraulisk, 1 skive, Ø: 267 mm
Bag: Mekanisk, tromle, Ø: 200 mm
Affjedring:
For: Hydraulisk teleskopgaffel.
Ø: 38 mm. Vandring: 140 mm
Bag: Monoaffjedring, Cantilever.
Vandring: 100 mm
Justerbar forspænding i 6 trin
Data i øvrigt:
Bremser:
For: Hydraulisk, 1 skive, Ø: 267 mm
Bag: Mekanisk, tromle, Ø: 200 mm
Affjedring:
For: Hydraulisk teleskopgaffel.
Ø: 38 mm. Vandring: 140 mm
Bag: Monoaffjedring, Cantilever.
Vandring: 100 mm
Justerbar forspænding i 6 trin
Dæk
For: Fælg: 1,85" x 19", alu.
Dæk: 3.50
Bag: Fælg: 3,00" x 16", alu.
Dæk: 130/90
Dæk: 3.50
Bag: Fælg: 3,00" x 16", alu.
Dæk: 130/90
Topfart
Tophastighed: 186 km/t
Acceleration 0-100: 6,0 sek
Acceleration 0-100: 6,0 sek
Tuning
nej
Styling
Malet i en mørkeblå farve.
Rør ved cylinder samt skjold ved indsugning er belagt med 24 karak guld.
Rør ved cylinder samt skjold ved indsugning er belagt med 24 karak guld.
Ekstraudstyr
En bagbegagebærer - som skal afmonteres med tiden.
Bemærkninger
Jeg har arvet cyklen efter min far som har haft den siden starten af 1990 erne.
Den trænger lidt til en kærlig hånd og en pudseklud. Håber at få styr på den i løbet af vinteren.
Den trænger lidt til en kærlig hånd og en pudseklud. Håber at få styr på den i løbet af vinteren.
Yamaha Virago 920
okt 2010
Følger: 1 MC-er: 1
Fin MC ...
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 13 Emner: 80 Svar: 441
ja... den trækker sgu fint ogsåe selv om man har en bag på...
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 246
jeg kan se du vil til og pudse den op så skal du huske at du ikke må bruge autosol på de forgyldte dele for så går det af ellers rigtig sjov cykel jeg har prøvet en for ikke så længe siden og jeg blev sku overrasket over bundtrækket hehe
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 10 MC-er: 6 Emner: 10 Svar: 55
den er meget velholdt din mc til den er fra 88 det er med at passe på den ikke ud og køre i salt hi hi.
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 13 Emner: 80 Svar: 441
Det er et kæmpe sæde der er på.... dejligt! men tror den er født sådan...
Man kan kører rigitgt langt på den uden at få ondt bag i, den eneste grund der er til at stoppe er når der ikke er mere benzin på
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.398
Man sidder nok pisse godt på det sæde - men det ligner godt nok noget fra en Gold Wing. :OP
Fuck det er stor...... :O)
Fedt nok at de cykel har været i fars i så mange år og nu er det din.
Så gider man godt bruge lidt penge på at holde en gamle cykel kørende og fin.
Og man kan sku ikke tage det fra dem at deres motor gør som en drøm. :O)