Suzuki VL1500 [Tidl. motorcykel] 1999
1.929 visninger
|
Oprettet:
Suzuki VL1500
Årgang:
1999
Motor:
Motor: 2-cylindret, 4-takts luft/oliekølet V-motor. 2x1 overliggende kædetrukket knastaksel. 3 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 1.464 cm3
Boring/Slaglængde: 96/101 mm/mm.
Kompression: 8,5:1.
Karburator: 2 stk, Ø 36 mm Mikuni,
Kubik: 1.464 cm3
Boring/Slaglængde: 96/101 mm/mm.
Kompression: 8,5:1.
Karburator: 2 stk, Ø 36 mm Mikuni,
Hestekræfter
65 på baghjulet men kunne bestemt godt tænke mig 90 HK
Fælge
men malet sorte
Hjul For: 3.50" fælg.
Hjul Bag: på 5.00" fælg.
Fælg Type: Støbt alufælg.
Hjul For: 3.50" fælg.
Hjul Bag: på 5.00" fælg.
Fælg Type: Støbt alufælg.
Dæk
Hjul For: 150/80 x 16 på 3.50" fælg.
Hjul Bag: 180/70 x 15 på 5.00" fælg.
Hjul Bag: 180/70 x 15 på 5.00" fælg.
Topfart
Tophastighed: 185 efter eget spedometer, 195 efter en banditt 650's spedometer
Tuning
Jet Kit med justering hos Dymo
Styling
Mange krom dele, vindskærm, fodplader m.m.
Ekstraudstyr
Div tasker, mustang saddel, Vance og Heinse udstødning
Bemærkninger
Der kommer flere billeder når vi har fået købt en bedre kamera
TIDLIGERE MC'ER:
Kawasaki x750, 2 cylindret
Honda 400 super sport ( konen skulle lige ha lært at køre)
Honda 650 ( så var konen klar til lidt større )
Yamaha 750 sega ( så blev der penge til en sprit ny, wau )
Yamaha 750 speciel ( øv øv konen kunne ikke li at køre på
Sega'en så jeg måtte krybe til noget andet )
MZ 250 ( så kom børnene og mc'en blev udskiftet med barnevogn)
Efter MANGE års pause 23 år og ungerne er flyttet hjemmefra.
Susuki 800 Marauda
og endelig dette pragt eksemplar VL1500
Næste mc ( det ved konen ikke noget om) Susuki 1800
Diverse andre data:
Acceleration (0 - 100): 7,0 sek
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kardantræk.
Stel: Dobbelt lukket rørramme i stål.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 58,0 grader. Efterløb: 138 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Ø 41 mm gaffelben.
Affjedring Bag: Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. justerbar fjederforspænding.
Bremse For: 300 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast ophængt caliper med 2 stempler.
Bremse Bag: 275 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast ophængt caliperhus og 2 stempler
Mål og vægt: Totallængde: 253,5 cm. Akselafstand: 170 cm. Sædehøjde: 70 cm. Frihøjde: 14,5 cm. Tankkapacitet: 15,5 L. Egenvægt: 292 kg.
TIDLIGERE MC'ER:
Kawasaki x750, 2 cylindret
Honda 400 super sport ( konen skulle lige ha lært at køre)
Honda 650 ( så var konen klar til lidt større )
Yamaha 750 sega ( så blev der penge til en sprit ny, wau )
Yamaha 750 speciel ( øv øv konen kunne ikke li at køre på
Sega'en så jeg måtte krybe til noget andet )
MZ 250 ( så kom børnene og mc'en blev udskiftet med barnevogn)
Efter MANGE års pause 23 år og ungerne er flyttet hjemmefra.
Susuki 800 Marauda
og endelig dette pragt eksemplar VL1500
Næste mc ( det ved konen ikke noget om) Susuki 1800
Diverse andre data:
Acceleration (0 - 100): 7,0 sek
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kardantræk.
Stel: Dobbelt lukket rørramme i stål.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 58,0 grader. Efterløb: 138 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Ø 41 mm gaffelben.
Affjedring Bag: Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. justerbar fjederforspænding.
Bremse For: 300 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast ophængt caliper med 2 stempler.
Bremse Bag: 275 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast ophængt caliperhus og 2 stempler
Mål og vægt: Totallængde: 253,5 cm. Akselafstand: 170 cm. Sædehøjde: 70 cm. Frihøjde: 14,5 cm. Tankkapacitet: 15,5 L. Egenvægt: 292 kg.
Suzuki VL1500
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1
den er ekstra høj vh mcjan
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1
hej min computer mongol